-
CZYSTY TEKST
Wiesława Walkowska, Sylwia Wrona, Wprowadzenie = foreword, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 9 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Walkowska, Sylwia Wrona", title = "Wprowadzenie = foreword", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "9 - 12" }
-
Terapia i rehabilitacja małego dziecka z niepełnosprawnością we współczesnych warunkach społecznychs. 13 - 20CZYSTY TEKST
Agata Miodek, Terapia i rehabilitacja małego dziecka z niepełnosprawnością we współczesnych warunkach społecznych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Miodek", title = "Terapia i rehabilitacja małego dziecka z niepełnosprawnością we współczesnych warunkach społecznych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "13 - 20" }
-
Rodzina z osobą niepełnosprawną a znaczenie lokalnego systemu wsparcia społecznegos. 21 - 32CZYSTY TEKST
Ilona Fajfer-Kruczek, Rodzina z osobą niepełnosprawną a znaczenie lokalnego systemu wsparcia społecznego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Fajfer-Kruczek", title = "Rodzina z osobą niepełnosprawną a znaczenie lokalnego systemu wsparcia społecznego", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "21 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Wrona, Sieci wsparcia rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym : komunikat z badań, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Wrona", title = "Sieci wsparcia rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym : komunikat z badań", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "33 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Chrząszcz, Asystent rodziny jako jedna z form wsparcia, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Chrząszcz", title = "Asystent rodziny jako jedna z form wsparcia", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "45 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Ewelina Waligóra, Rola ojca w rodzinie dziecka z niepełnosprawnością, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 57 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Waligóra", title = "Rola ojca w rodzinie dziecka z niepełnosprawnością", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "57 - 66" }
-
Prenatalne, perinatalne i postnatalne czynniki zagrożenia niepełnosprawnością intelektualną : profilaktyka i edukacjas. 67 - 79CZYSTY TEKST
Beata Skotnicka, Prenatalne, perinatalne i postnatalne czynniki zagrożenia niepełnosprawnością intelektualną : profilaktyka i edukacja, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 67 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Skotnicka", title = "Prenatalne, perinatalne i postnatalne czynniki zagrożenia niepełnosprawnością intelektualną : profilaktyka i edukacja", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "67 - 79" }
-
Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgus. 81 - 96CZYSTY TEKST
Elżbieta M. Minczakiewicz, Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 81 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta M. Minczakiewicz", title = "Biologiczne i środowiskowe uwarunkowania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i językowych u dzieci z diagnozą porodowych urazów mózgu", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "81 - 96" }
-
Język migowy jako forma komunikacji wspierająca dziecko niesłyszące w środowisku rodzinnyms. 97 - 105CZYSTY TEKST
Anna Wojtas, Język migowy jako forma komunikacji wspierająca dziecko niesłyszące w środowisku rodzinnym, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wojtas", title = "Język migowy jako forma komunikacji wspierająca dziecko niesłyszące w środowisku rodzinnym", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "97 - 105" }
-
CZYSTY TEKST
Bartosz Gągorowski, Wiesława Walkowska, Założenia i bariery kształcenia integracyjnego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 107 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Gągorowski, Wiesława Walkowska", title = "Założenia i bariery kształcenia integracyjnego", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "107 - 121" }
-
Wsparcie rodziców dzieci z niepełnosprawnością w środowisku szkolnym : zielonogórski przykład dobrych praktyks. 123 - 136CZYSTY TEKST
Jolanta Lipińska-Lokś, Wsparcie rodziców dzieci z niepełnosprawnością w środowisku szkolnym : zielonogórski przykład dobrych praktyk, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 123 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Lipińska-Lokś", title = "Wsparcie rodziców dzieci z niepełnosprawnością w środowisku szkolnym : zielonogórski przykład dobrych praktyk", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "123 - 136" }
-
Charakterystyka wybranych komponentów środowiska rodzinnego uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualnąs. 137 - 148CZYSTY TEKST
Jacek Sikorski, Charakterystyka wybranych komponentów środowiska rodzinnego uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Sikorski", title = "Charakterystyka wybranych komponentów środowiska rodzinnego uczniów gimnazjum z lekką niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "137 - 148" }
-
Program Starszy Brat - Starsza Siostra jako przykład wspierania rodziny z dzieckiem niepełnosprawnyms. 149 - 157CZYSTY TEKST
Olga Tomanek, Program Starszy Brat - Starsza Siostra jako przykład wspierania rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Tomanek", title = "Program Starszy Brat - Starsza Siostra jako przykład wspierania rodziny z dzieckiem niepełnosprawnym", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "149 - 157" }
-
Zespół Aspergera : diagnoza, która prawdopodobnie zniknie z klasyfikacji choróbs. 159 - 170CZYSTY TEKST
Artur Mrozek, Zespół Aspergera : diagnoza, która prawdopodobnie zniknie z klasyfikacji chorób, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Mrozek", title = "Zespół Aspergera : diagnoza, która prawdopodobnie zniknie z klasyfikacji chorób", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "159 - 170" }
-
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowanias. 171 - 172CZYSTY TEKST
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2014 / Tom 18 / Numer 1, s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2014 / Tom 18 / Numer 1", pages = "171 - 172" }