-
Introductions. 9 - 13CZYSTY TEKST
Klaudia Bednarová-Gibová, Introduction , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Bednarová-Gibová", title = "Introduction ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "9 - 13" }
-
Wprowadzenies. 15 - 19CZYSTY TEKST
Klauia Bednárová-Gibová, Przemysław Łozowski, Wprowadzenie , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 15 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Klauia Bednárová-Gibová, Przemysław Łozowski", title = "Wprowadzenie ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "15 - 19" }
-
Évolution et enjeux de l'enseignement supérieur à Madagascars. 21 - 37CZYSTY TEKST
Andrianasy Angelo Djistera, Évolution et enjeux de l'enseignement supérieur à Madagascar , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 21 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Andrianasy Angelo Djistera", title = "Évolution et enjeux de l'enseignement supérieur à Madagascar ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "21 - 37" }
-
The Introuction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students : A Case Example of Health Sciences University of Hokkaidos. 39 - 55CZYSTY TEKST
Keiji Sato, The Introuction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students : A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 39 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Keiji Sato", title = "The Introuction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students : A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "39 - 55" }
-
O wybranych aspektach (nie)trafności "ewolucji" reformowanego szkolnictwa wyższegos. 57 - 68CZYSTY TEKST
Maria Groenwal, O wybranych aspektach (nie)trafności "ewolucji" reformowanego szkolnictwa wyższego , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Groenwal", title = "O wybranych aspektach (nie)trafności "ewolucji" reformowanego szkolnictwa wyższego ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "57 - 68" }
-
Poza granice parametryzacjis. 69 - 80CZYSTY TEKST
Leszek Korporowicz, Poza granice parametryzacji , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Korporowicz", title = "Poza granice parametryzacji ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "69 - 80" }
-
Pomiędzy edukacją i akredytacją : polska percepcja nemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznychs. 81 - 93CZYSTY TEKST
Krzysztof Szewior, Pomiędzy edukacją i akredytacją : polska percepcja nemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 81 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Szewior", title = "Pomiędzy edukacją i akredytacją : polska percepcja nemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "81 - 93" }
-
Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższegos. 95 - 110CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskuła, Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 95 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskuła", title = "Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "95 - 110" }
-
Ukryte programy ewaluacji edukacyjnejs. 111 - 131CZYSTY TEKST
Justyna Nowotniak, Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Nowotniak", title = "Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "111 - 131" }
-
Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznyms. 133 - 146CZYSTY TEKST
Magdalena Stoch, Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stoch", title = "Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "133 - 146" }
-
Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnychs. 147 - 161CZYSTY TEKST
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 147 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz", title = "Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "147 - 161" }
-
Czemu służy ocenianie na uczelni - o celach i cechach oceniania z perspektywy studentóws. 163 - 178CZYSTY TEKST
Bernadeta Niesporek-Szamburska, Czemu służy ocenianie na uczelni - o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 163 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Bernadeta Niesporek-Szamburska", title = "Czemu służy ocenianie na uczelni - o celach i cechach oceniania z perspektywy studentów ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "163 - 178" }
-
Instrumente für die Reflexion : Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontexts. 179 - 194CZYSTY TEKST
Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann, Instrumente für die Reflexion : Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 179 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Feld-Knapp, Alessa Weimann", title = "Instrumente für die Reflexion : Zur Funktion und Erstellung von Reflexionsinstrumenten im universitären Kontext ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "179 - 194" }
-
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjnas. 195 - 211CZYSTY TEKST
Iwona Morawska, Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 195 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Morawska", title = "Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "195 - 211" }
-
Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzis. 213 - 232CZYSTY TEKST
Aleksandra Araszkiewicz, Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 213 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Araszkiewicz", title = "Ocenianie umiejętności pisania dłuższych wypowiedzi ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "213 - 232" }
-
Формирование самооценки у детей дошкольного возрастаs. 233 - 245CZYSTY TEKST
Vadym Kobylchenko, Формирование самооценки у детей дошкольного возраста, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 233 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Vadym Kobylchenko", title = "Формирование самооценки у детей дошкольного возраста", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "233 - 245" }
-
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопедаs. 247 - 262CZYSTY TEKST
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna, Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда, Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 247 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Nataliia Babych, Kateryna Tychyna", title = "Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "247 - 262" }
-
O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznejs. 263 - 275CZYSTY TEKST
Barbara Myrdzik, O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 263 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Myrdzik", title = "O kształtowanie umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "263 - 275" }
-
O lekturze intuicyjnej w dobie neuronaukis. 277 - 293CZYSTY TEKST
Aneta Grodecka, O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 277 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Grodecka", title = "O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "277 - 293" }
-
Literacy in Hungary - A Short Report Based on the Results of Literacy Projectss. 295 - 302CZYSTY TEKST
Ildikó Szabó, Literacy in Hungary - A Short Report Based on the Results of Literacy Projects , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Ildikó Szabó", title = "Literacy in Hungary - A Short Report Based on the Results of Literacy Projects ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "295 - 302" }
-
Ewaluacja użyteczna : "Standardy ewaluacji" jako narzędzie wsparcia realizowanych badańs. 303 - 311CZYSTY TEKST
Jakub Wróblewski, Ewaluacja użyteczna : "Standardy ewaluacji" jako narzędzie wsparcia realizowanych badań , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2019 / Tom 4, s. 303 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Wróblewski", title = "Ewaluacja użyteczna : "Standardy ewaluacji" jako narzędzie wsparcia realizowanych badań ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2019 / Tom 4", pages = "303 - 311" }