-
[W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika]CZYSTY TEKST
Bogdan Sojkin, [W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Sojkin", title = "[W trzydziestym czwartym numerze kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "" }
-
Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecies. 1 - 19CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 1 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Nowe generacje studentów z perspektywy współtworzenia wartości w Uniwersytecie ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "1 - 19" }
-
Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skutecznościs. 21 - 42CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski, Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 21 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski", title = "Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "21 - 42" }
-
Multidyscyplinarny projekt wirtualnych rekonstrukcji samolotów historycznych jako sposób popularyzacji naukis. 43 - 64CZYSTY TEKST
Ireneusz Kramarski, Krzysztof Szafran, Multidyscyplinarny projekt wirtualnych rekonstrukcji samolotów historycznych jako sposób popularyzacji nauki , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 43 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Kramarski, Krzysztof Szafran", title = "Multidyscyplinarny projekt wirtualnych rekonstrukcji samolotów historycznych jako sposób popularyzacji nauki ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "43 - 64" }
-
Media społecznościoe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studias. 65 - 88CZYSTY TEKST
Magda Stachowiak-Krzyżan, Media społecznościoe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studia , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 65 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Stachowiak-Krzyżan", title = "Media społecznościoe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studia ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "65 - 88" }