-
Od Redakcji : Podstawy edukacji : język w edukacji - edukacja językowas. 9 - 10CZYSTY TEKST
Anna Irasiak, Od Redakcji : Podstawy edukacji : język w edukacji - edukacja językowa , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Irasiak", title = "Od Redakcji : Podstawy edukacji : język w edukacji - edukacja językowa ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "9 - 10" }
-
"Semantyczne pola" egzystencjalnego doświadczenia językowego - epifania i alienacja jako mimetyczne struktury formacji wychowawczejs. 13 - 27CZYSTY TEKST
Jarosław Gara, "Semantyczne pola" egzystencjalnego doświadczenia językowego - epifania i alienacja jako mimetyczne struktury formacji wychowawczej , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 13 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gara", title = ""Semantyczne pola" egzystencjalnego doświadczenia językowego - epifania i alienacja jako mimetyczne struktury formacji wychowawczej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "13 - 27" }
-
Kilka uwag o (językowej) niewspółmierności paradygmatów pedagogikis. 29 - 46CZYSTY TEKST
Agata Łopatkiewicz, Kilka uwag o (językowej) niewspółmierności paradygmatów pedagogiki , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Łopatkiewicz", title = "Kilka uwag o (językowej) niewspółmierności paradygmatów pedagogiki ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "29 - 46" }
-
Pedagogika i zwrot językowy - wstęp do problematykis. 47 - 57CZYSTY TEKST
Bogusław Bieszczad, Pedagogika i zwrot językowy - wstęp do problematyki , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bieszczad", title = "Pedagogika i zwrot językowy - wstęp do problematyki ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "47 - 57" }
-
Sobąopowiadanie, czyli o czułej i uniwersalnej narracji Marzycielas. 59 - 70CZYSTY TEKST
Małgorzata Piasecka, Sobąopowiadanie, czyli o czułej i uniwersalnej narracji Marzyciela , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Piasecka", title = "Sobąopowiadanie, czyli o czułej i uniwersalnej narracji Marzyciela ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "59 - 70" }
-
Edukacyjna odpowiedź na horyzont oczekiwań językowych dzieckas. 71 - 84CZYSTY TEKST
Anna Wasilewska, Edukacyjna odpowiedź na horyzont oczekiwań językowych dziecka , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wasilewska", title = "Edukacyjna odpowiedź na horyzont oczekiwań językowych dziecka ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "71 - 84" }
-
Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznejs. 85 - 93CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Rektyfikacja nazw w konfucjańskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "85 - 93" }
-
Język rozważań Sebastiana Petrycego z Pilzna o wychowaniu i edukacji bez kobiet i nie dla kobiets. 95 - 107CZYSTY TEKST
Agnieszka Michalkiewicz-Gorol, Język rozważań Sebastiana Petrycego z Pilzna o wychowaniu i edukacji bez kobiet i nie dla kobiet , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 95 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Michalkiewicz-Gorol", title = "Język rozważań Sebastiana Petrycego z Pilzna o wychowaniu i edukacji bez kobiet i nie dla kobiet ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "95 - 107" }
-
Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyks. 109 - 122CZYSTY TEKST
Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska, Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyk , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 109 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska", title = "Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyk ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "109 - 122" }
-
O potrzebie refleksji nad polskim językiem migowym jako przedmiotem nauczania i uczenia sięs. 123 - 136CZYSTY TEKST
Anna Irasiak, O potrzebie refleksji nad polskim językiem migowym jako przedmiotem nauczania i uczenia się , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 123 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Irasiak", title = "O potrzebie refleksji nad polskim językiem migowym jako przedmiotem nauczania i uczenia się ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "123 - 136" }
-
Młodzież wobec przemian kultury pisma - kompetencja tekstotwórcza nastolatków w świetle badań własnychs. 139 - 153CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Młodzież wobec przemian kultury pisma - kompetencja tekstotwórcza nastolatków w świetle badań własnych , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 139 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Młodzież wobec przemian kultury pisma - kompetencja tekstotwórcza nastolatków w świetle badań własnych ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "139 - 153" }
-
Gwara a tożsamość kulturowa przedszkolaków - na przykładzie placówek przedszkolnych z terenu województwa warmińsko-mazurskiegos. 155 - 168CZYSTY TEKST
Kinga Lisowska, Gwara a tożsamość kulturowa przedszkolaków - na przykładzie placówek przedszkolnych z terenu województwa warmińsko-mazurskiego , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Lisowska", title = "Gwara a tożsamość kulturowa przedszkolaków - na przykładzie placówek przedszkolnych z terenu województwa warmińsko-mazurskiego ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "155 - 168" }
-
Gadki o gatkach... : zagadnienie wykorzystywania seksualnego dzieci w dyskursach kampanii społecznych "Zły dotyk" i "Gadki"s. 169 - 185CZYSTY TEKST
Barbara Jamrozowicz, Katarzyna Smoter, Gadki o gatkach... : zagadnienie wykorzystywania seksualnego dzieci w dyskursach kampanii społecznych "Zły dotyk" i "Gadki" , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 169 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jamrozowicz, Katarzyna Smoter", title = "Gadki o gatkach... : zagadnienie wykorzystywania seksualnego dzieci w dyskursach kampanii społecznych "Zły dotyk" i "Gadki" ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "169 - 185" }
-
Temporalny język procesu grupowego : strukturalizacja czasu uczniów a dynamika klasys. 187 - 204CZYSTY TEKST
Karol Motyl, Temporalny język procesu grupowego : strukturalizacja czasu uczniów a dynamika klasy , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Motyl", title = "Temporalny język procesu grupowego : strukturalizacja czasu uczniów a dynamika klasy ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "187 - 204" }
-
Porozumiewanie się w językach obcych jako wyzwanie dla uczestnictwa młodzieży akademickiej w zagranicznej mobilności edukacyjnejs. 205 - 220CZYSTY TEKST
Mateusz Marciniak, Porozumiewanie się w językach obcych jako wyzwanie dla uczestnictwa młodzieży akademickiej w zagranicznej mobilności edukacyjnej , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 205 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Marciniak", title = "Porozumiewanie się w językach obcych jako wyzwanie dla uczestnictwa młodzieży akademickiej w zagranicznej mobilności edukacyjnej ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "205 - 220" }
-
The Effect of Teacher Competencies on the Optimalization of School Climate and on the Learning Processs. 223 - 243CZYSTY TEKST
Vlasta Cabanová, The Effect of Teacher Competencies on the Optimalization of School Climate and on the Learning Process , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 223 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Vlasta Cabanová", title = "The Effect of Teacher Competencies on the Optimalization of School Climate and on the Learning Process ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "223 - 243" }
-
Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Arts. 245 - 260CZYSTY TEKST
Jennifer Lehe, Małgorzata Muszyńska, Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Art , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 245 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jennifer Lehe, Małgorzata Muszyńska", title = "Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Art ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "245 - 260" }