-
CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Andrzej Gofron, Od redaktorów naukowych, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń, Andrzej Gofron", title = "Od redaktorów naukowych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "7 - 12" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Postmoderna: przerwany projekt?, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 15 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Postmoderna: przerwany projekt?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "15 - 27" }
-
Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnościąs. 29 - 55CZYSTY TEKST
Andrzej Gofron, Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 29 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Gofron", title = "Poznanie „między” modernistycznym faktem a postmodernistyczną intencjonalnością", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "29 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jagieła, Transakcyjna pasywność jako bariera zmian edukacyjnych, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 57 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jagieła", title = "Transakcyjna pasywność jako bariera zmian edukacyjnych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "57 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Piasecka, Otwieranie świata edukacji – w stronę potencjalności, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Piasecka", title = "Otwieranie świata edukacji – w stronę potencjalności", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "73 - 88" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Adamska-Staroń, Edukacyjna przestrzeń – Pedagogiczne idee – Ku czemu powrót?, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Adamska-Staroń", title = "Edukacyjna przestrzeń – Pedagogiczne idee – Ku czemu powrót?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "89 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Janik, Przemiany kultury w procesie globalizacji, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 105 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Janik", title = "Przemiany kultury w procesie globalizacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "105 - 136" }
-
Między ciągłością a zmianą : konserwatywne, liberalne i krytyczne ujęcie nierówności edukacyjnychs. 139 - 181CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Między ciągłością a zmianą : konserwatywne, liberalne i krytyczne ujęcie nierówności edukacyjnych, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 139 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron", title = "Między ciągłością a zmianą : konserwatywne, liberalne i krytyczne ujęcie nierówności edukacyjnych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "139 - 181" }
-
Szkolna edukacja wobec otaczającej ucznia rzeczywistości a tożsamość szkołys. 183 - 191CZYSTY TEKST
Stefan Mieszalski, Szkolna edukacja wobec otaczającej ucznia rzeczywistości a tożsamość szkoły, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Mieszalski", title = "Szkolna edukacja wobec otaczającej ucznia rzeczywistości a tożsamość szkoły", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "183 - 191" }
-
Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń : twórczość wyzwaniem współczesnej edukacjis. 193 - 205CZYSTY TEKST
Dorota Gębuś, Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń : twórczość wyzwaniem współczesnej edukacji, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Gębuś", title = "Innowacyjna szkoła – kreatywny uczeń : twórczość wyzwaniem współczesnej edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "193 - 205" }
-
Edukacja dla pokoju – Projekt Międzynarodowej Szkolnej Wymiany Dzieci w ramach programu „Original Play”™s. 207 - 224CZYSTY TEKST
Urszula Foks, Jolanta Graczykowska, Edukacja dla pokoju – Projekt Międzynarodowej Szkolnej Wymiany Dzieci w ramach programu „Original Play”™, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 207 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Foks, Jolanta Graczykowska", title = "Edukacja dla pokoju – Projekt Międzynarodowej Szkolnej Wymiany Dzieci w ramach programu „Original Play”™", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "207 - 224" }
-
CZYSTY TEKST
Hubertus von Schoenebeck, Wsparcie zamiast wychowania, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 227 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Hubertus von Schoenebeck", title = "Wsparcie zamiast wychowania", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "227 - 235" }
-
W odkrywaniu głębszego znaczenia My: „Original Play”™ („Pierwotna Zabawa”) oraz Tożsamość w Teorii i Praktyce Edukacyjnejs. 237 - 249CZYSTY TEKST
Oscar Frederick Donaldson, W odkrywaniu głębszego znaczenia My: „Original Play”™ („Pierwotna Zabawa”) oraz Tożsamość w Teorii i Praktyce Edukacyjnej, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 237 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Oscar Frederick Donaldson", title = "W odkrywaniu głębszego znaczenia My: „Original Play”™ („Pierwotna Zabawa”) oraz Tożsamość w Teorii i Praktyce Edukacyjnej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "237 - 249" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Łukasik, Od przekazu wiedzy do uczenia samodzielności poznawczej i egzystencjalnej, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 251 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Łukasik", title = "Od przekazu wiedzy do uczenia samodzielności poznawczej i egzystencjalnej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "251 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Krasiejko, Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w edukacji, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 267 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Krasiejko", title = "Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "267 - 288" }
-
Podejmowanie ryzyka przez młodzież jako szansa rozwoju i wyzwanie edukacyjnes. 289 - 298CZYSTY TEKST
Elżbieta Kornacka-Skwara, Agnieszka Miklewska, Monika Stawiarska-Lietzau, Podejmowanie ryzyka przez młodzież jako szansa rozwoju i wyzwanie edukacyjne, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kornacka-Skwara, Agnieszka Miklewska, Monika Stawiarska-Lietzau", title = "Podejmowanie ryzyka przez młodzież jako szansa rozwoju i wyzwanie edukacyjne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "289 - 298" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Wizualne analogie w edukacji : badania przekrojowe i eksperymentalne, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 301 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Wizualne analogie w edukacji : badania przekrojowe i eksperymentalne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "301 - 314" }
-
Niektóre uwarunkowania samokształcenia jako elementu stylu życia studentów pedagogikis. 315 - 339CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Niektóre uwarunkowania samokształcenia jako elementu stylu życia studentów pedagogiki, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 315 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska", title = "Niektóre uwarunkowania samokształcenia jako elementu stylu życia studentów pedagogiki", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "315 - 339" }
-
Edukacja jako wyznacznik zmiany w życiu bezrobotnych osób niepełnosprawnychs. 341 - 351CZYSTY TEKST
Agnieszka Miklewska, Edukacja jako wyznacznik zmiany w życiu bezrobotnych osób niepełnosprawnych, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 341 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Miklewska", title = "Edukacja jako wyznacznik zmiany w życiu bezrobotnych osób niepełnosprawnych", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "341 - 351" }
-
Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiegos. 353 - 368CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiego, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 353 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wyzwanie edukacyjne: zmiana świadomości ekologicznej warunkiem ciągłości gatunku ludzkiego", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "353 - 368" }
-
CZYSTY TEKST
Wioletta Sołtysiak, Integracja technologii informacyjnych z procesem kształcenia, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 369 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Sołtysiak", title = "Integracja technologii informacyjnych z procesem kształcenia", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "369 - 380" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Geisler, Zmiany społeczne a postmodernistyczne ujęcia pedagoga, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 381 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Geisler", title = "Zmiany społeczne a postmodernistyczne ujęcia pedagoga", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "381 - 391" }
-
Karmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w Częstochowies. 393 - 410CZYSTY TEKST
Maria Magdalena Rogowska, Karmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w Częstochowie, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 393 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Magdalena Rogowska", title = "Karmieni Miłością – Metoda Języka Ojczystego dr. Shinichi Suzuki na przykładzie Szkoły Suzuki w Częstochowie", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "393 - 410" }
-
II Międzynarodowe Seminarium Naukowe „Podstawy edukacji : Ciągłość i zmiana” w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : główne wątki dyskusyjnes. 413 - 421CZYSTY TEKST
Mirosław Łapot, II Międzynarodowe Seminarium Naukowe „Podstawy edukacji : Ciągłość i zmiana” w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : główne wątki dyskusyjne, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 413 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Łapot", title = "II Międzynarodowe Seminarium Naukowe „Podstawy edukacji : Ciągłość i zmiana” w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie : główne wątki dyskusyjne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "413 - 421" }