-
CZYSTY TEKST
Marta Hartenberger, Культурно-языковой образ феи в компьютерных играх, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 188 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Hartenberger", title = "Культурно-языковой образ феи в компьютерных играх", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "188 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Przemysław Gorzelak, Ciało w okowach : o proksemice przestrzeni więziennej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 201 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Gorzelak", title = "Ciało w okowach : o proksemice przestrzeni więziennej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "201 - 222" }
-
Gender, Sexual Orientation and Attribution of Power in Relation to Academic Teacher by Polish Studentss. 237 - 250CZYSTY TEKST
Sławomir Pasikowski, Gender, Sexual Orientation and Attribution of Power in Relation to Academic Teacher by Polish Students, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 237 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Pasikowski", title = "Gender, Sexual Orientation and Attribution of Power in Relation to Academic Teacher by Polish Students", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "237 - 250" }
-
CZYSTY TEKST
Julita Orzelska, Abraham J. Heschel, Pytanie o człowieka : między teologią i pedagogiką , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 253 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Orzelska, Abraham J. Heschel", title = "Pytanie o człowieka : między teologią i pedagogiką ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "253 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Małecka, Monika Staszewicz, Idea edukacji cielesnej w cyklu życia człowieka – postulat integralności, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 223 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Małecka, Monika Staszewicz", title = "Idea edukacji cielesnej w cyklu życia człowieka – postulat integralności", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "223 - 236" }
-
Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005s. 63 - 84CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Jung i edukacja : pedagogika między archetypem a duchowym przebudzeniem : wokół książki: Clifford Mayes, "Jung and Education. Elements of an Archetypal Pedagogy", Rowman & Littlefield, Toronto-Oxford 2005", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "63 - 84" }
-
Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiejs. 121 - 153CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 121 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Animacja kultury jako wyzwanie pedagogiczne rezyduów tożsamości w pasji i praktyce akademickiej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "121 - 153" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Aneks: komentarz do "Memoriału" postpenitencjarnego po dwóch latach, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 20 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Aneks: komentarz do "Memoriału" postpenitencjarnego po dwóch latach", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "20 - 25" }
-
Pedagogiczny potencjał i edukacyjne wyzwania krytycznej ekologii : o dwoistości pedagogiczno-ekologicznych tropów papieża Franciszka w kontekście pedagogicznego przesłania Heleny Radlińskiejs. 29 - 62CZYSTY TEKST
Marek Rembierz, Pedagogiczny potencjał i edukacyjne wyzwania krytycznej ekologii : o dwoistości pedagogiczno-ekologicznych tropów papieża Franciszka w kontekście pedagogicznego przesłania Heleny Radlińskiej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 29 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rembierz", title = "Pedagogiczny potencjał i edukacyjne wyzwania krytycznej ekologii : o dwoistości pedagogiczno-ekologicznych tropów papieża Franciszka w kontekście pedagogicznego przesłania Heleny Radlińskiej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "29 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Галина Тарасенко, Роль искусства в формировании экологической культуры личности, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 85 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Галина Тарасенко", title = "Роль искусства в формировании экологической культуры личности", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "85 - 105" }
-
CZYSTY TEKST
Dlaczego przystąpiono do opracowania Strategii?, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dlaczego przystąpiono do opracowania Strategii?", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "109 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Kultura i etyka w rozwoju moralnym na przykładzie procesu alegoryzacji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 157 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Kultura i etyka w rozwoju moralnym na przykładzie procesu alegoryzacji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "157 - 176" }
-
An Educate Potential of Art-Pedagogy And Features of its Realization is in the Conditions of Educational Space of Primary School Ukraines. 177 - 187CZYSTY TEKST
Oksana Derkach, An Educate Potential of Art-Pedagogy And Features of its Realization is in the Conditions of Educational Space of Primary School Ukraine, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Derkach", title = "An Educate Potential of Art-Pedagogy And Features of its Realization is in the Conditions of Educational Space of Primary School Ukraine", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "177 - 187" }
-
Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tezs. 13 - 19CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tez, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Memoriał w sprawie wspierania oddolnych inicjatyw społecznych w rewitalizacji systemowej polityki postpenitencjarnej RP : dziesięć tez", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "13 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 7 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "7 - 10" }