-
CZYSTY TEKST
Haval Hussein Saeed, The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 122 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Haval Hussein Saeed", title = "The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "122 - 131" }
-
Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiecs. 132 - 142CZYSTY TEKST
Agnieszka Janik, Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 132 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Janik", title = "Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "132 - 142" }
-
Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dzieckas. 151 - 159CZYSTY TEKST
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "151 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Piwowarska, Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 160 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Piwowarska", title = "Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "160 - 168" }
-
Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej/ in alphabetical order)s. 171 - 172CZYSTY TEKST
Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej/ in alphabetical order), Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej/ in alphabetical order)", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "171 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 173 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla Autorów", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "173 - 174" }
-
Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłośćs. 7 - 22CZYSTY TEKST
Katarzyna Krasoń, Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krasoń", title = "Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "7 - 22" }
-
Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wiekus. 23 - 41CZYSTY TEKST
Cezary Szpytma, Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 23 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Szpytma", title = "Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "23 - 41" }
-
Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgias. 58 - 76CZYSTY TEKST
Urszula Markowska-Manista, Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 58 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Markowska-Manista", title = "Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "58 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Olczak, Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 92 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Olczak", title = "Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności?", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "92 - 100" }
-
Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działanius. 101 - 121CZYSTY TEKST
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz, Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 101 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz", title = "Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "101 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Brandy Nothstine, Bringing culture into the school, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Brandy Nothstine", title = "Bringing culture into the school", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "143 - 150" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 169
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy/Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "169" }
-
CZYSTY TEKST
Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 175 - 176
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Information for Authors", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "175 - 176" }
-
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjałus. 42 - 57CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Aleksandra Maj, Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 42 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar, Aleksandra Maj", title = "Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "42 - 57" }
-
Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnyms. 77 - 91CZYSTY TEKST
Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 4(31), s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Marzanna Farnicka, Hanna Liberska", title = "Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 4(31)", pages = "77 - 91" }