-
Wprowadzenies. 9 - 10CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Wprowadzenie , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Wprowadzenie ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "9 - 10" }
-
Towarzystwo Uniwersytetu Ludowego im. A. Mickiewicza we Lwowie (1898-1914) = Adam Mickiewicz Memorial Folk University in Lviv (1898-1914)s. 13 - 26CZYSTY TEKST
Kazimierz Rędziński, Towarzystwo Uniwersytetu Ludowego im. A. Mickiewicza we Lwowie (1898-1914) = Adam Mickiewicz Memorial Folk University in Lviv (1898-1914), Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Rędziński", title = "Towarzystwo Uniwersytetu Ludowego im. A. Mickiewicza we Lwowie (1898-1914) = Adam Mickiewicz Memorial Folk University in Lviv (1898-1914)", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "13 - 26" }
-
Wychowawcza rola ruchu strzeleckiego wśród uczniów szkół średnich autonomicznej Galicji początku XX wieku oraz II Rzeczypospolitej = Educational role of the shooting movement among school students the averages of autonomous Galicia in the early 20th century and the Second Polish Republics. 27 - 41CZYSTY TEKST
Edmund Juśko, Wychowawcza rola ruchu strzeleckiego wśród uczniów szkół średnich autonomicznej Galicji początku XX wieku oraz II Rzeczypospolitej = Educational role of the shooting movement among school students the averages of autonomous Galicia in the early 20th century and the Second Polish Republic , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 27 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Edmund Juśko", title = "Wychowawcza rola ruchu strzeleckiego wśród uczniów szkół średnich autonomicznej Galicji początku XX wieku oraz II Rzeczypospolitej = Educational role of the shooting movement among school students the averages of autonomous Galicia in the early 20th century and the Second Polish Republic ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "27 - 41" }
-
Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodships. 42 - 58CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodship, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 42 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodship", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "42 - 58" }
-
Indoctrination and control : education in the Spanish Franco Regime = Indoktrynacja i kontrola : edukacja w Państwie Hiszpańskims. 59 - 66CZYSTY TEKST
Marta Mauri Medrano, Indoctrination and control : education in the Spanish Franco Regime = Indoktrynacja i kontrola : edukacja w Państwie Hiszpańskim , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Mauri Medrano", title = "Indoctrination and control : education in the Spanish Franco Regime = Indoktrynacja i kontrola : edukacja w Państwie Hiszpańskim ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "59 - 66" }
-
Rodzina wobec przemian społecznych : o wychowawczym funkcjonowaniu rodziny i możliwościach jego doskonalenia = Family towards social transformations : Educational condition of the family and possibilities of its improvements. 69 - 80CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Rodzina wobec przemian społecznych : o wychowawczym funkcjonowaniu rodziny i możliwościach jego doskonalenia = Family towards social transformations : Educational condition of the family and possibilities of its improvement , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Rodzina wobec przemian społecznych : o wychowawczym funkcjonowaniu rodziny i możliwościach jego doskonalenia = Family towards social transformations : Educational condition of the family and possibilities of its improvement ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "69 - 80" }
-
"Singel" jako styl życia we współczesnym społeczeństwie = Being a single person as a lifestyle in the contemporary societys. 81 - 112CZYSTY TEKST
Ewa Markowska-Gos, "Singel" jako styl życia we współczesnym społeczeństwie = Being a single person as a lifestyle in the contemporary society , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 81 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markowska-Gos", title = ""Singel" jako styl życia we współczesnym społeczeństwie = Being a single person as a lifestyle in the contemporary society ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "81 - 112" }
-
School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia sięs. 113 - 121CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "113 - 121" }
-
Aktywność twórcza uczniów w poglądach nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - komunikat z badań = Creative activity of students in the views of early school education teachers - research messages. 125 - 136CZYSTY TEKST
Alicja Kubik, Aktywność twórcza uczniów w poglądach nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - komunikat z badań = Creative activity of students in the views of early school education teachers - research message, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 125 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kubik", title = "Aktywność twórcza uczniów w poglądach nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej - komunikat z badań = Creative activity of students in the views of early school education teachers - research message", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "125 - 136" }
-
Motywacja a proces uczenia się = Motivation and educational processs. 137 - 150CZYSTY TEKST
Zbigniew Chodkowski, Motywacja a proces uczenia się = Motivation and educational process , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Chodkowski", title = "Motywacja a proces uczenia się = Motivation and educational process ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "137 - 150" }
-
An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursus. 151 - 159CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "151 - 159" }
-
Osobowość nauczyciela akademickiego w warunkach integracji przestrzeni edukacyjnej szkoły wyższej = Higher education teacher's personality in the context of the integration of educational space of higher education institutionss. 163 - 173CZYSTY TEKST
Iryna Kozłowska, Jurij Kozłowski, Nadia Zajaczkiwska, Osobowość nauczyciela akademickiego w warunkach integracji przestrzeni edukacyjnej szkoły wyższej = Higher education teacher's personality in the context of the integration of educational space of higher education institutions , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Kozłowska, Jurij Kozłowski, Nadia Zajaczkiwska", title = "Osobowość nauczyciela akademickiego w warunkach integracji przestrzeni edukacyjnej szkoły wyższej = Higher education teacher's personality in the context of the integration of educational space of higher education institutions ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "163 - 173" }
-
Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers = Harmonizacja (łączenie) wiedzy pedagogicznej i metodycznej jako ważny warunek jakościowego kształcenia zawodowego przyszłych nauczycielis. 174 - 183CZYSTY TEKST
Olha Bilyakovska, Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers = Harmonizacja (łączenie) wiedzy pedagogicznej i metodycznej jako ważny warunek jakościowego kształcenia zawodowego przyszłych nauczycieli , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 174 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Olha Bilyakovska", title = "Harmonization of pedagogical theory and methodological knowledge as an important constituent of qualitative professional training of future teachers = Harmonizacja (łączenie) wiedzy pedagogicznej i metodycznej jako ważny warunek jakościowego kształcenia zawodowego przyszłych nauczycieli ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "174 - 183" }
-
Technology of creating an adaptive individual scenario of the graduate student's educational activity = Technologia tworzenia indywidualnego scenariusza adaptacyjnego w działalności edukacyjnej magistrantas. 184 - 194CZYSTY TEKST
Halyna Yelnykova, Olha Yeromenko, Technology of creating an adaptive individual scenario of the graduate student's educational activity = Technologia tworzenia indywidualnego scenariusza adaptacyjnego w działalności edukacyjnej magistranta , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 184 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Halyna Yelnykova, Olha Yeromenko", title = "Technology of creating an adaptive individual scenario of the graduate student's educational activity = Technologia tworzenia indywidualnego scenariusza adaptacyjnego w działalności edukacyjnej magistranta ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "184 - 194" }