-
CZYSTY TEKST
Roman Pelczar, Wprowadzenie, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "Roman Pelczar", title = "Wprowadzenie", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "9 - 10" }
-
Tradycja kółek uczniowskich gimnazjów autonomicznej Galicji w Okręgu Szkolnym Krakowskim i Lwowskim II Rzeczypospolitejs. 13 - 26CZYSTY TEKST
Edmund Juśko, Andrzej Niedojadło, Tradycja kółek uczniowskich gimnazjów autonomicznej Galicji w Okręgu Szkolnym Krakowskim i Lwowskim II Rzeczypospolitej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "Edmund Juśko, Andrzej Niedojadło", title = "Tradycja kółek uczniowskich gimnazjów autonomicznej Galicji w Okręgu Szkolnym Krakowskim i Lwowskim II Rzeczypospolitej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "13 - 26" }
-
Istota i miejsce doskonalenia nauczycieli w polskim systemie prawnym - formy doskonalenia zawodowego nauczycieli : z doświadczeń Powiatowego Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławachs. 29 - 50CZYSTY TEKST
Anna Baracz, Istota i miejsce doskonalenia nauczycieli w polskim systemie prawnym - formy doskonalenia zawodowego nauczycieli : z doświadczeń Powiatowego Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławach, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 29 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Baracz", title = "Istota i miejsce doskonalenia nauczycieli w polskim systemie prawnym - formy doskonalenia zawodowego nauczycieli : z doświadczeń Powiatowego Centrum Doskonalenia Zawodowego Nauczycieli w Puławach", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "29 - 50" }
-
Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsces. 51 - 68CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsce, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 51 - 68
BIBTEX@Article{ authors = "Bogumiła Bobik", title = "Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsce", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "51 - 68" }
-
Zagrożenia towarzyszące nauce zdalnej w domu i w szkole w trakcie pandemii COVID-19 - wybrane aspektys. 69 - 87CZYSTY TEKST
Ewa Tłuczek-Tadla, Zagrożenia towarzyszące nauce zdalnej w domu i w szkole w trakcie pandemii COVID-19 - wybrane aspekty, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 69 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Tłuczek-Tadla", title = "Zagrożenia towarzyszące nauce zdalnej w domu i w szkole w trakcie pandemii COVID-19 - wybrane aspekty", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "69 - 87" }
-
Zaburzenia relacji społecznych osób z zespołem Aspergera jako konsekwencja deficytów lingwistycznych w oparciu o analizę zachowań językowychs. 91 - 102CZYSTY TEKST
Danuta Grzesiak-Witek, Zaburzenia relacji społecznych osób z zespołem Aspergera jako konsekwencja deficytów lingwistycznych w oparciu o analizę zachowań językowych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Grzesiak-Witek", title = "Zaburzenia relacji społecznych osób z zespołem Aspergera jako konsekwencja deficytów lingwistycznych w oparciu o analizę zachowań językowych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "91 - 102" }
-
Psychological and neurodevelopmental implications of the COVID-19 pandemic in children and adolescents - a review of research and reportss. 103 - 119CZYSTY TEKST
Paulina Frączek, Psychological and neurodevelopmental implications of the COVID-19 pandemic in children and adolescents - a review of research and reports, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 103 - 119
BIBTEX@Article{ authors = "Paulina Frączek", title = "Psychological and neurodevelopmental implications of the COVID-19 pandemic in children and adolescents - a review of research and reports", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "103 - 119" }
-
Osamotnienie dzieci i młodieży - narastający problem społeczny współczesnych czasóws. 120 - 133CZYSTY TEKST
Sławomir Cudak, Osamotnienie dzieci i młodieży - narastający problem społeczny współczesnych czasów, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 120 - 133
BIBTEX@Article{ authors = "Sławomir Cudak", title = "Osamotnienie dzieci i młodieży - narastający problem społeczny współczesnych czasów", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "120 - 133" }
-
Znaczenie czytania bajek dla rozwijania wrażliwości dziecka w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnegos. 134 - 144CZYSTY TEKST
Maria Domagała, Znaczenie czytania bajek dla rozwijania wrażliwości dziecka w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 134 - 144
BIBTEX@Article{ authors = "Maria Domagała", title = "Znaczenie czytania bajek dla rozwijania wrażliwości dziecka w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "134 - 144" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Współczesne kierunki rozwoju edukacji w społeczeństwie edukacyjnym, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 147 - 155
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Warchoł", title = "Współczesne kierunki rozwoju edukacji w społeczeństwie edukacyjnym", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "147 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Krystian Tuczyński, Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningu, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 156 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "Krystian Tuczyński", title = "Rola nauczyciela akademickiego w kształceniu e-learningu", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "156 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Wilkoń, Ze studiów and kultura regionalną : regionalizm literacki, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 163 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "Teresa Wilkoń", title = "Ze studiów and kultura regionalną : regionalizm literacki", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "163 - 174" }
-
Terminologia i profesjonalizmy języka biznesu w kontekście społecznym i kulturowyms. 175 - 191CZYSTY TEKST
Łukasz Wilkoń, Terminologia i profesjonalizmy języka biznesu w kontekście społecznym i kulturowym, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 175 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Wilkoń", title = "Terminologia i profesjonalizmy języka biznesu w kontekście społecznym i kulturowym", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "175 - 191" }
-
"Szkoła w Dąbrówce na tle dziejów miejscowości (1911-2020) : przyczynek do historii gminy Stryszów", Aneta Rejman, Andrzej Nowakowski, Rzeszów 2022 : [recenzja]s. 195 - 199CZYSTY TEKST
Andrzej Nowakowski, Roman Pelczar, Aneta Rejman, "Szkoła w Dąbrówce na tle dziejów miejscowości (1911-2020) : przyczynek do historii gminy Stryszów", Aneta Rejman, Andrzej Nowakowski, Rzeszów 2022 : [recenzja], Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 195 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Nowakowski, Roman Pelczar, Aneta Rejman", title = ""Szkoła w Dąbrówce na tle dziejów miejscowości (1911-2020) : przyczynek do historii gminy Stryszów", Aneta Rejman, Andrzej Nowakowski, Rzeszów 2022 : [recenzja]", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "195 - 199" }
-
"Obrazowanie figuratywne dziecka", Marta Uberman, Rzeszów 2021 : [recenzja]s. 200 - 202CZYSTY TEKST
Janusz Miąso, Marta Uberman, "Obrazowanie figuratywne dziecka", Marta Uberman, Rzeszów 2021 : [recenzja], Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 200 - 202
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Miąso, Marta Uberman", title = ""Obrazowanie figuratywne dziecka", Marta Uberman, Rzeszów 2021 : [recenzja]", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "200 - 202" }