-
Od Redakcjis. 7 - 12CZYSTY TEKST
Danuta Grzybowska, Anna Kobylańska, Od Redakcji, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Grzybowska, Anna Kobylańska", title = "Od Redakcji", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "7 - 12" }
-
Niepełnosprawność jako czynnik kształtujący kontekst rozwoju dzieckas. 13 - 30CZYSTY TEKST
Anna Gaweł, Franciszek Wojciechowski, Niepełnosprawność jako czynnik kształtujący kontekst rozwoju dziecka, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 13 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gaweł, Franciszek Wojciechowski", title = "Niepełnosprawność jako czynnik kształtujący kontekst rozwoju dziecka", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "13 - 30" }
-
Przyszłość niepełnosprawnego dziecka i własnej rodziny w opiniach rodziców adopcyjnych i zastępczychs. 31 - 45CZYSTY TEKST
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało, Przyszłość niepełnosprawnego dziecka i własnej rodziny w opiniach rodziców adopcyjnych i zastępczych, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 31 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało", title = "Przyszłość niepełnosprawnego dziecka i własnej rodziny w opiniach rodziców adopcyjnych i zastępczych", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "31 - 45" }
-
Zachowania ryzykowne młodzieży z niepełnosprawnością : o potrzebie zainteresowania problematykąs. 46 - 56CZYSTY TEKST
Iwona Chrzanowska, Zachowania ryzykowne młodzieży z niepełnosprawnością : o potrzebie zainteresowania problematyką, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 46 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Chrzanowska", title = "Zachowania ryzykowne młodzieży z niepełnosprawnością : o potrzebie zainteresowania problematyką", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "46 - 56" }
-
Koleżeństwo i przyjaźń w doświadczeniach osób z niepełnosprawnościąs. 57 - 69CZYSTY TEKST
Jolanta Lipińska-Lokś, Koleżeństwo i przyjaźń w doświadczeniach osób z niepełnosprawnością, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Lipińska-Lokś", title = "Koleżeństwo i przyjaźń w doświadczeniach osób z niepełnosprawnością", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "57 - 69" }
-
Życie kulturalne rodziny a zasób historycznej wiedzy pojęciowej gimnazjalistów z lekką niepełnosprawnością intelektualnąs. 70 - 85CZYSTY TEKST
Jacek Sikorski, Życie kulturalne rodziny a zasób historycznej wiedzy pojęciowej gimnazjalistów z lekką niepełnosprawnością intelektualną, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 70 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Sikorski", title = "Życie kulturalne rodziny a zasób historycznej wiedzy pojęciowej gimnazjalistów z lekką niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "70 - 85" }
-
Sukcesy w dziedzinie zewnętrznego sprawdzania efektów kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami? Refleksje w odniesieniu do sprawdzianu po szkole podstawowejs. 86 - 110CZYSTY TEKST
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Sławomira Sadowska, Sukcesy w dziedzinie zewnętrznego sprawdzania efektów kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami? Refleksje w odniesieniu do sprawdzianu po szkole podstawowej, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 86 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk, Sławomira Sadowska", title = "Sukcesy w dziedzinie zewnętrznego sprawdzania efektów kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami? Refleksje w odniesieniu do sprawdzianu po szkole podstawowej", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "86 - 110" }
-
W poszukiwaniu optymalnych modeli kształcenia uczniów niepełnosprawnych w myśl art. 24 Konwencji o prawach uczniów niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów prawa oświatowegos. 111 - 127CZYSTY TEKST
Monika Gołubiew-Konieczna, W poszukiwaniu optymalnych modeli kształcenia uczniów niepełnosprawnych w myśl art. 24 Konwencji o prawach uczniów niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów prawa oświatowego, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Gołubiew-Konieczna", title = "W poszukiwaniu optymalnych modeli kształcenia uczniów niepełnosprawnych w myśl art. 24 Konwencji o prawach uczniów niepełnosprawnych i obowiązujących przepisów prawa oświatowego", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "111 - 127" }
-
Poglądy osób związanych z oświatą na wspólne nauczanie dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnychs. 128 - 142CZYSTY TEKST
Małgorzata Barańska, Katarzyna Sirak, Poglądy osób związanych z oświatą na wspólne nauczanie dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 128 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Barańska, Katarzyna Sirak", title = "Poglądy osób związanych z oświatą na wspólne nauczanie dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "128 - 142" }
-
Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnejs. 143 - 154CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnej, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "143 - 154" }
-
Wprowadzanie metody/metod komunikacji alternatywnej : konteksty psychopedagogiczne i etycznes. 155 - 164CZYSTY TEKST
Marzenna Zaorska, Wprowadzanie metody/metod komunikacji alternatywnej : konteksty psychopedagogiczne i etyczne, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Zaorska", title = "Wprowadzanie metody/metod komunikacji alternatywnej : konteksty psychopedagogiczne i etyczne", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "155 - 164" }
-
Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadkus. 165 - 178CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadku, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 165 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadku", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "165 - 178" }
-
Diagnoza i terapia osoby z niepełnosprawnością wspomagane nowoczesnymi technologiami : przykłady praktycznes. 179 - 189CZYSTY TEKST
Jolanta Zielińska, Diagnoza i terapia osoby z niepełnosprawnością wspomagane nowoczesnymi technologiami : przykłady praktyczne, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Zielińska", title = "Diagnoza i terapia osoby z niepełnosprawnością wspomagane nowoczesnymi technologiami : przykłady praktyczne", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "179 - 189" }
-
Symulatory niemowlęcia a uczenie się rodzicielstwas. 190 - 200CZYSTY TEKST
Aleksandra Gonera, Symulatory niemowlęcia a uczenie się rodzicielstwa, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 190 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Gonera", title = "Symulatory niemowlęcia a uczenie się rodzicielstwa", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "190 - 200" }
-
Lista recenzentów czasopisma od roku 2015s. 201CZYSTY TEKST
Lista recenzentów czasopisma od roku 2015, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 201
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów czasopisma od roku 2015", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "201" }
-
Informacje dla autoróws. 202CZYSTY TEKST
Informacje dla autorów, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 202
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla autorów", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "202" }