Ewa Kochanowska
19 artykuły w 12 czasopismach
-
Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Children Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 1 / s. 41 - 562019CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Children , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Edukacja elementarna jako intelektualna przestrzeń (nie)doświadczenia praktyk demokratycznych przez dziecko = Elementary Education as an Intellectual Space of (Not) Experiencing Democratic Practices by Children ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "41 - 56" }
-
Integracja edukacyjna dzieci niepełnosprawnych w ocenie rodziców Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2008 / Tom 4 / s. 53 - 622008CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Integracja edukacyjna dzieci niepełnosprawnych w ocenie rodziców, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2008 / Tom 4, s. 53 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Integracja edukacyjna dzieci niepełnosprawnych w ocenie rodziców", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2008 / Tom 4", pages = "53 - 62" }
-
Rola nauczyciela w diagnozowaniu i wspomaganiu rozwoju kompetencji społecznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2015 / Tom 9 / s. 62 - 712015CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Rola nauczyciela w diagnozowaniu i wspomaganiu rozwoju kompetencji społecznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym , Kultura i Wychowanie, 2015 / Tom 9, s. 62 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Rola nauczyciela w diagnozowaniu i wspomaganiu rozwoju kompetencji społecznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2015 / Tom 9", pages = "62 - 71" }
-
Pedagogiczny kontekst postrzegania człowieka starego i starości jako fazy życia przez kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 1 / s. 73 - 872015CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Pedagogiczny kontekst postrzegania człowieka starego i starości jako fazy życia przez kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 1, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Pedagogiczny kontekst postrzegania człowieka starego i starości jako fazy życia przez kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 1", pages = "73 - 87" }
-
Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Profession Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2020 / Tom 21 / s. 79 - 942020CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Profession , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Profession ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "79 - 94" }
-
Poczucie partycypacji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zmianach edukacyjnych : raport z badań Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 99 - 1112017CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Poczucie partycypacji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zmianach edukacyjnych : raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Poczucie partycypacji nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w zmianach edukacyjnych : raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "99 - 111" }
-
The Potential of a Child's Personal Knowledge in the Awareness of early Childhood Teachers - Practical Implications Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 133 - 1462019CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, The Potential of a Child's Personal Knowledge in the Awareness of early Childhood Teachers - Practical Implications , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "The Potential of a Child's Personal Knowledge in the Awareness of early Childhood Teachers - Practical Implications ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "133 - 146" }
-
Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teachers Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 2 / s. 135 - 1382019CZYSTY TEKST
Beata Gofron, Ewa Kochanowska, Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teachers , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 135 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Gofron, Ewa Kochanowska", title = "Wiedza osobista dziecka w świadomości i działaniach praktycznych nauczycieli = Personal Knowledge of the Child in the Awareness and Practical Activities of Teachers ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "135 - 138" }
-
Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Niepełnosprawność 2015 / Numer 20 / s. 143 - 1542015CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnej, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Samoocena nauczycieli w zakresie kompetencji diagnostycznych i pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "143 - 154" }
-
The social and educational situation of the students from dysfunctional families in the school environment : report on researches Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2012 / Numer 4 / s. 145 - 1622012CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, The social and educational situation of the students from dysfunctional families in the school environment : report on researches , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2012 / Numer 4, s. 145 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "The social and educational situation of the students from dysfunctional families in the school environment : report on researches ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2012 / Numer 4", pages = "145 - 162" }
-
Pomoc socjalna i wsparcie społeczne w ocenie niepełnosprawnych studentów Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2009 / Tom 10 / s. 149 - 1552009CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Dominika Machnio, Pomoc socjalna i wsparcie społeczne w ocenie niepełnosprawnych studentów, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 10, s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska, Dominika Machnio", title = "Pomoc socjalna i wsparcie społeczne w ocenie niepełnosprawnych studentów", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 10", pages = "149 - 155" }
-
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 179 - 1922017CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 179 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "179 - 192" }
-
"Wiersze naszych dzieci", Bronisława Dymara, Kraków 1996 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1997 / Numer 1-2 / s. 195 - 1961997CZYSTY TEKST
Bronisława Dymara, Ewa Kochanowska, "Wiersze naszych dzieci", Bronisława Dymara, Kraków 1996 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1997 / Numer 1-2, s. 195 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisława Dymara, Ewa Kochanowska", title = ""Wiersze naszych dzieci", Bronisława Dymara, Kraków 1996 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1997 / Numer 1-2", pages = "195 - 196" }
-
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych : komunikat z badań Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 195 - 2072016CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych : komunikat z badań, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 195 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych : komunikat z badań", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "195 - 207" }
-
Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badań Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 27 / s. 197 - 2092022CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badań , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 27, s. 197 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Rodzina jako przestrzeń wychowania intelektualnego dzieci w młodszym wieku szkolnym - doniesienie z badań ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 27", pages = "197 - 209" }
-
Paradigms of Child Education in the Awareness of Early Education Teachers - Practical Implications Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 227 - 2382018CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Paradigms of Child Education in the Awareness of Early Education Teachers - Practical Implications , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 227 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Paradigms of Child Education in the Awareness of Early Education Teachers - Practical Implications ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "227 - 238" }
-
"Sarajewo, 28 czerwca 1914 : zmierzch dawnej Europy", Volker R. Berghahn ; przeł. Ewa Kochanowska i Paweł Pollak, Warszawa 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Historica Slavo-Germanica 1998-2000 / Tom 23 / s. 240 - 2421998CZYSTY TEKST
Volker R. Berghahn, Ewa Kochanowska, Paweł Pollak, Jarosław Wiśniewski, "Sarajewo, 28 czerwca 1914 : zmierzch dawnej Europy", Volker R. Berghahn ; przeł. Ewa Kochanowska i Paweł Pollak, Warszawa 1999 : [recenzja] , Studia Historica Slavo-Germanica, 1998-2000 / Tom 23, s. 240 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Volker R. Berghahn, Ewa Kochanowska, Paweł Pollak, Jarosław Wiśniewski", title = ""Sarajewo, 28 czerwca 1914 : zmierzch dawnej Europy", Volker R. Berghahn ; przeł. Ewa Kochanowska i Paweł Pollak, Warszawa 1999 : [recenzja] ", journal = "Studia Historica Slavo-Germanica", issue = "1998-2000 / Tom 23", pages = "240 - 242" }
-
Modalny wymiar zadań typu "dlaczego" w edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Chowanna 2009 / Tom Tom jubileuszowy / s. 259 - 2752009CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Modalny wymiar zadań typu "dlaczego" w edukacji wczesnoszkolnej, Chowanna, 2009 / Tom Tom jubileuszowy, s. 259 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Modalny wymiar zadań typu "dlaczego" w edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Chowanna", issue = "2009 / Tom Tom jubileuszowy", pages = "259 - 275" }
-
Polacy, Niemcy i Litwini w powieściach Johannesa Bobrowskiego Opublikowano w: Przegląd Zachodniopomorski 1988 / Tom 3 (32) / Numer 1-2 / s. 339 - 3701988CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Karol Koczy, Polacy, Niemcy i Litwini w powieściach Johannesa Bobrowskiego, Przegląd Zachodniopomorski, 1988 / Tom 3 (32) / Numer 1-2, s. 339 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska, Karol Koczy", title = "Polacy, Niemcy i Litwini w powieściach Johannesa Bobrowskiego", journal = "Przegląd Zachodniopomorski", issue = "1988 / Tom 3 (32) / Numer 1-2", pages = "339 - 370" }