-
Wstęps. 9 - 11CZYSTY TEKST
Wstęp, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "9 - 11" }
-
Introductions. 13 - 15CZYSTY TEKST
Introduction, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Introduction", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "13 - 15" }
-
Emisariusze dziadowskiej tradycji – z problematyki lirniczej – przeszłość i teraźniejszośćs. 17 - 39CZYSTY TEKST
Tomasz Rokosz, Emisariusze dziadowskiej tradycji – z problematyki lirniczej – przeszłość i teraźniejszość, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 17 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Rokosz", title = "Emisariusze dziadowskiej tradycji – z problematyki lirniczej – przeszłość i teraźniejszość", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "17 - 39" }
-
The Emissaries of the Wandering Beggars’Tradition –on the Issues of Hurdy-Gurdy –Past and Presents. 41 - 63CZYSTY TEKST
Tomasz Rokosz, The Emissaries of the Wandering Beggars’Tradition –on the Issues of Hurdy-Gurdy –Past and Present, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 41 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Rokosz", title = "The Emissaries of the Wandering Beggars’Tradition –on the Issues of Hurdy-Gurdy –Past and Present", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "41 - 63" }
-
Panorama polskich koncertów gitarowychs. 65 - 83CZYSTY TEKST
Wojciech Gurgul, Panorama polskich koncertów gitarowych, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 65 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Gurgul", title = "Panorama polskich koncertów gitarowych", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "65 - 83" }
-
A Panorama of Polish Guitar Concertoss. 85 - 104CZYSTY TEKST
Wojciech Gurgul, A Panorama of Polish Guitar Concertos, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 85 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Gurgul", title = "A Panorama of Polish Guitar Concertos", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "85 - 104" }
-
Gitara - epizod brzmieniowy w twórczości Grupy Sześcius. 105 - 119CZYSTY TEKST
Wojciech Wojtuch, Gitara - epizod brzmieniowy w twórczości Grupy Sześciu, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 105 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Wojtuch", title = "Gitara - epizod brzmieniowy w twórczości Grupy Sześciu", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "105 - 119" }
-
Guitar –a Sound Episode in the Output of Les Six Groups. 121 - 135CZYSTY TEKST
Wojciech Wojtuch, Guitar –a Sound Episode in the Output of Les Six Group, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Wojtuch", title = "Guitar –a Sound Episode in the Output of Les Six Group", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "121 - 135" }
-
Dialog w Sonacie na dwoje skrzypiec op. 10 Henryka Mikołaja Góreckiego z perspektywy wykonawcys. 137 - 149CZYSTY TEKST
Anna Dzialak-Savytska, Dialog w Sonacie na dwoje skrzypiec op. 10 Henryka Mikołaja Góreckiego z perspektywy wykonawcy, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dzialak-Savytska", title = "Dialog w Sonacie na dwoje skrzypiec op. 10 Henryka Mikołaja Góreckiego z perspektywy wykonawcy", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "137 - 149" }
-
Dialogue in Sonata for Two Violins Op. 10 by Henryk Mikołaj Góreckifrom a Performer’s Perspectives. 151 - 163CZYSTY TEKST
Anna Dzialak-Savytska, Dialogue in Sonata for Two Violins Op. 10 by Henryk Mikołaj Góreckifrom a Performer’s Perspective, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dzialak-Savytska", title = "Dialogue in Sonata for Two Violins Op. 10 by Henryk Mikołaj Góreckifrom a Performer’s Perspective", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "151 - 163" }
-
Cechy indywidualnego stylu muzycznego Myrosława Skoryka w cyklu preludiów i fug na fortepians. 165 - 177CZYSTY TEKST
Liutsiia Tsiganiuk, Cechy indywidualnego stylu muzycznego Myrosława Skoryka w cyklu preludiów i fug na fortepian, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Liutsiia Tsiganiuk", title = "Cechy indywidualnego stylu muzycznego Myrosława Skoryka w cyklu preludiów i fug na fortepian", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "165 - 177" }
-
Principles of Myroslav Skoryk’s Individual Style of Music in the Piano Cycle of Preludes and Fuguess. 179 - 190CZYSTY TEKST
Liutsiia Tsiganiuk, Principles of Myroslav Skoryk’s Individual Style of Music in the Piano Cycle of Preludes and Fugues, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Liutsiia Tsiganiuk", title = "Principles of Myroslav Skoryk’s Individual Style of Music in the Piano Cycle of Preludes and Fugues", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "179 - 190" }
-
Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznejs. 191 - 218CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznej, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 191 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Heterogeniczność myślenia o audiacji w świetle eksploracji naukowego statusu teorii uczenia się muzyki Edwina Eliasa Gordona – rozważania w kontekście wczesnej edukacji muzycznej", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "191 - 218" }
-
Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordons. 219 - 246CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordon, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 219 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Heterogeneity of Thinking about Audiation in Terms of Scientific Exploration of the Status of Music Learning Theory by Edwin Elias Gordon", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "219 - 246" }
-
Edukacja muzyczna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w kontekście systemu reprezentacji Jerome’a Brunera. Jej celowość oraz modyfikacja metodyki nauczania do pracy zdalnejs. 247 - 262CZYSTY TEKST
Tomasz Dolski, Edukacja muzyczna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w kontekście systemu reprezentacji Jerome’a Brunera. Jej celowość oraz modyfikacja metodyki nauczania do pracy zdalnej, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 247 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Dolski", title = "Edukacja muzyczna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji w kontekście systemu reprezentacji Jerome’a Brunera. Jej celowość oraz modyfikacja metodyki nauczania do pracy zdalnej", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "247 - 262" }
-
Music Education in Training Early Childhood Education Teachers in the Context of Jerome Bruner’s System of Representations. Its Purpose and Teaching Methodology Modification for Remote Works. 263 - 277CZYSTY TEKST
Tomasz Dolski, Music Education in Training Early Childhood Education Teachers in the Context of Jerome Bruner’s System of Representations. Its Purpose and Teaching Methodology Modification for Remote Work, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 263 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Dolski", title = "Music Education in Training Early Childhood Education Teachers in the Context of Jerome Bruner’s System of Representations. Its Purpose and Teaching Methodology Modification for Remote Work", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "263 - 277" }
-
Juliusz Kaden-Bandrowski o muzyce, pracy i pisaniu – czyli pisarz przy fortepianies. 279 - 292CZYSTY TEKST
Elżbieta Wróbel, Juliusz Kaden-Bandrowski o muzyce, pracy i pisaniu – czyli pisarz przy fortepianie, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 279 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Wróbel", title = "Juliusz Kaden-Bandrowski o muzyce, pracy i pisaniu – czyli pisarz przy fortepianie", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "279 - 292" }
-
Juliusz Kaden-Bandrowski about Music, Work and Writing –a Writer at the Pianos. 293 - 306CZYSTY TEKST
Juliusz Kaden-Bandrowski about Music, Work and Writing –a Writer at the Piano, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 293 - 306
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Juliusz Kaden-Bandrowski about Music, Work and Writing –a Writer at the Piano", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "293 - 306" }
-
Kulturowe znaczenie IV Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego w kontekście odradzającego się po II wojnie światowej polskiego życia muzycznegos. 307 - 325CZYSTY TEKST
Aleksandra Popiołek-Walicki, Kulturowe znaczenie IV Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego w kontekście odradzającego się po II wojnie światowej polskiego życia muzycznego, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 307 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Popiołek-Walicki", title = "Kulturowe znaczenie IV Międzynarodowego Konkursu Chopinowskiego w kontekście odradzającego się po II wojnie światowej polskiego życia muzycznego", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "307 - 325" }
-
Cultural Importance of the 4thInternational Chopin Piano Competition in the Light of Polish Music Life Reviving after the WW IIs. 327 - 345CZYSTY TEKST
Aleksandra Popiołek-Walicki, Cultural Importance of the 4thInternational Chopin Piano Competition in the Light of Polish Music Life Reviving after the WW II, Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 327 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Popiołek-Walicki", title = "Cultural Importance of the 4thInternational Chopin Piano Competition in the Light of Polish Music Life Reviving after the WW II", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "327 - 345" }
-
Kształcenie muzyczne z perspektywy „Wiadomości Muzycznych” (1925-1926)s. 347 - 361CZYSTY TEKST
Agata Kocaj, Izabela Krasińska, Kształcenie muzyczne z perspektywy „Wiadomości Muzycznych” (1925-1926), Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 347 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Kocaj, Izabela Krasińska", title = "Kształcenie muzyczne z perspektywy „Wiadomości Muzycznych” (1925-1926)", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "347 - 361" }
-
Music Education from the Perspective of “Wiadomości Muzyczne” (1925–1926)s. 363 - 377CZYSTY TEKST
Agata Kocaj, Izabela Krasińska, Music Education from the Perspective of “Wiadomości Muzyczne” (1925–1926), Edukacja Muzyczna, 2020 / Tom 15, s. 363 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Kocaj, Izabela Krasińska", title = "Music Education from the Perspective of “Wiadomości Muzyczne” (1925–1926)", journal = "Edukacja Muzyczna", issue = "2020 / Tom 15", pages = "363 - 377" }