-
Concept of Expert Evaluation of Holistic Competence of Senior Managers = Koncepcja eksperckiej oceny holistycznej kompetentności top menedżeróws. 9 - 22CZYSTY TEKST
Ján Porvazník, Concept of Expert Evaluation of Holistic Competence of Senior Managers = Koncepcja eksperckiej oceny holistycznej kompetentności top menedżerów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Ján Porvazník", title = "Concept of Expert Evaluation of Holistic Competence of Senior Managers = Koncepcja eksperckiej oceny holistycznej kompetentności top menedżerów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "9 - 22" }
-
Co-Active Coaching Supporting the Development of Skills in Solving Ethical Dilemmas in Accounting and Finance-Related Professions = Coaching koaktywny wspierający rozwój umiejętności rozwiązywania problemów etycznych w zawodach związanych z rachunkowości i finansamis. 23 - 44CZYSTY TEKST
Hanna Bortnowska, Patrycja Łychmus, Janina Stankiewicz, Co-Active Coaching Supporting the Development of Skills in Solving Ethical Dilemmas in Accounting and Finance-Related Professions = Coaching koaktywny wspierający rozwój umiejętności rozwiązywania problemów etycznych w zawodach związanych z rachunkowości i finansami , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 23 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Bortnowska, Patrycja Łychmus, Janina Stankiewicz", title = "Co-Active Coaching Supporting the Development of Skills in Solving Ethical Dilemmas in Accounting and Finance-Related Professions = Coaching koaktywny wspierający rozwój umiejętności rozwiązywania problemów etycznych w zawodach związanych z rachunkowości i finansami ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "23 - 44" }
-
The Approach of the Representatives of the Z Generation to Their Own Development and Future Professional Career - Student Perspective = Podejście przedstawicieli pokolenia Z do własnego rozwoju i przyszłej kariery zawodowej - perspektywa studentóws. 45 - 63CZYSTY TEKST
Sylwia Stachowska, The Approach of the Representatives of the Z Generation to Their Own Development and Future Professional Career - Student Perspective = Podejście przedstawicieli pokolenia Z do własnego rozwoju i przyszłej kariery zawodowej - perspektywa studentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Stachowska", title = "The Approach of the Representatives of the Z Generation to Their Own Development and Future Professional Career - Student Perspective = Podejście przedstawicieli pokolenia Z do własnego rozwoju i przyszłej kariery zawodowej - perspektywa studentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "45 - 63" }
-
Does Practicing Sport Predispose to Work as a Manager? = czy uprawianie sportu predysponuje do pełnienia funkcji Kierowniczych?s. 65 - 76CZYSTY TEKST
Adam Metelski, Does Practicing Sport Predispose to Work as a Manager? = czy uprawianie sportu predysponuje do pełnienia funkcji Kierowniczych? , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Metelski", title = "Does Practicing Sport Predispose to Work as a Manager? = czy uprawianie sportu predysponuje do pełnienia funkcji Kierowniczych? ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "65 - 76" }
-
Innovative Recruitment Methods and Their Popularity in the SME Sector = Innowacyjne metody rekrutacji i ich popularność w sektorze MSPs. 77 - 87CZYSTY TEKST
Arkadiusz Borowiec, Karolina Dyrla-Mularczyk, Mateusz Pluciński, Innovative Recruitment Methods and Their Popularity in the SME Sector = Innowacyjne metody rekrutacji i ich popularność w sektorze MSP , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Borowiec, Karolina Dyrla-Mularczyk, Mateusz Pluciński", title = "Innovative Recruitment Methods and Their Popularity in the SME Sector = Innowacyjne metody rekrutacji i ich popularność w sektorze MSP ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "77 - 87" }
-
Selected Aspects of Innovation Implementation in Hotels from Opole = Wybrane aspekty wdrażania innowacji w hotelach z Opolas. 89 - 103CZYSTY TEKST
Grażyna Płowiak, Daniel Puciato, Selected Aspects of Innovation Implementation in Hotels from Opole = Wybrane aspekty wdrażania innowacji w hotelach z Opola , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Płowiak, Daniel Puciato", title = "Selected Aspects of Innovation Implementation in Hotels from Opole = Wybrane aspekty wdrażania innowacji w hotelach z Opola ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "89 - 103" }
-
Effect of Innovation on Management Systems in Banking Services = Wpływ innowacji na systemy zarządzania w usługach bankowychs. 105 - 114CZYSTY TEKST
Agnieszka Butor-Keler, Effect of Innovation on Management Systems in Banking Services = Wpływ innowacji na systemy zarządzania w usługach bankowych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Butor-Keler", title = "Effect of Innovation on Management Systems in Banking Services = Wpływ innowacji na systemy zarządzania w usługach bankowych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "105 - 114" }
-
The Business Model of "Innovation Broker" - Theoretical Aspects = Model biznesowy "brokera informacji" - założenia teoretycznes. 115 - 131CZYSTY TEKST
Edyta Bielińska-Dusza, The Business Model of "Innovation Broker" - Theoretical Aspects = Model biznesowy "brokera informacji" - założenia teoretyczne , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 115 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Bielińska-Dusza", title = "The Business Model of "Innovation Broker" - Theoretical Aspects = Model biznesowy "brokera informacji" - założenia teoretyczne ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "115 - 131" }
-
Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamies. 133 - 146CZYSTY TEKST
Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský, Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamie , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Ivana Bulanda, Miroslav Zelinský", title = "Body Physicality as a Key Factor of Media Self Presentation - Body Image in Advertising = Fizyczność ciała jako kluczowy czynnik samodzielnej prezentacji medialnej - obraz ciała w reklamie ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "133 - 146" }
-
Selected Problems of Managing Intangible Assets in a Modern Enterprise in the Aspect of Accounting = Wybrane problemy zarządzania wartościami niematerialnymi i prawnymi we współczesnym przedsiębiorstwie w aspekcie rachunkowościs. 147 - 170CZYSTY TEKST
Joachim Foltys, Marzena Strojek-Filus, Selected Problems of Managing Intangible Assets in a Modern Enterprise in the Aspect of Accounting = Wybrane problemy zarządzania wartościami niematerialnymi i prawnymi we współczesnym przedsiębiorstwie w aspekcie rachunkowości , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 147 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joachim Foltys, Marzena Strojek-Filus", title = "Selected Problems of Managing Intangible Assets in a Modern Enterprise in the Aspect of Accounting = Wybrane problemy zarządzania wartościami niematerialnymi i prawnymi we współczesnym przedsiębiorstwie w aspekcie rachunkowości ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "147 - 170" }
-
Organizational and Management of Workstations in Social Enterprises : The Case of an Occupational Activation Company = Organizacja i zarządzanie stanowiskami pracy w przedsiębiorstwach społecznych : przypadek zakładu aktywizacji zawodowejs. 171 - 186CZYSTY TEKST
Adrian Machajski, Organizational and Management of Workstations in Social Enterprises : The Case of an Occupational Activation Company = Organizacja i zarządzanie stanowiskami pracy w przedsiębiorstwach społecznych : przypadek zakładu aktywizacji zawodowej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Adrian Machajski", title = "Organizational and Management of Workstations in Social Enterprises : The Case of an Occupational Activation Company = Organizacja i zarządzanie stanowiskami pracy w przedsiębiorstwach społecznych : przypadek zakładu aktywizacji zawodowej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "171 - 186" }
-
Work Organisation Evaluation in Healthcare Institutions = Ocena organizacji pracy w podmiotach leczniczychs. 187 - 204CZYSTY TEKST
Katarzyna Hampel, Marek Szajt, Work Organisation Evaluation in Healthcare Institutions = Ocena organizacji pracy w podmiotach leczniczych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Hampel, Marek Szajt", title = "Work Organisation Evaluation in Healthcare Institutions = Ocena organizacji pracy w podmiotach leczniczych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "187 - 204" }
-
A Vision of Entrepreneurship in the Autonomous Community of Extramadura (Spain) = Wizja przedsiębiorczości w autonomicznej wspólnocie Extramadura (Hiszpania)s. 205 - 222CZYSTY TEKST
Juan de la Cruz Sánchez-Domínguez, Dolores Gallardo-Vázquez, A Vision of Entrepreneurship in the Autonomous Community of Extramadura (Spain) = Wizja przedsiębiorczości w autonomicznej wspólnocie Extramadura (Hiszpania) , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 205 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Juan de la Cruz Sánchez-Domínguez, Dolores Gallardo-Vázquez", title = "A Vision of Entrepreneurship in the Autonomous Community of Extramadura (Spain) = Wizja przedsiębiorczości w autonomicznej wspólnocie Extramadura (Hiszpania) ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "205 - 222" }
-
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretycznes. 223 - 237CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka, Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretyczne , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 223 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka", title = "Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 1 : Theoretical Assumptions = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie : Część 1 : Założenia teoretyczne ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "223 - 237" }
-
Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badańs. 239 - 251CZYSTY TEKST
Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka, Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badań , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 239 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Górka-Chowaniec, Sonia Iwanicka", title = "Culinary Tourism as a Method of Building the Podtatrze Region Strategy Development : Part 2 : Results of Research = Turystyka kulinarna jako element budowy strategii rozwoju regionów atrakcyjnych turystycznie - część druga : wyniki badań ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "239 - 251" }
-
Usage of Power Purchasing Agreements in the Development of Renewable Energy Sources = Wykorzystanie długoterminowych umów zakupu energii elektrycznej w rozwoju odnawialnych źródeł energiis. 253 - 261CZYSTY TEKST
Dariusz Michalski, Usage of Power Purchasing Agreements in the Development of Renewable Energy Sources = Wykorzystanie długoterminowych umów zakupu energii elektrycznej w rozwoju odnawialnych źródeł energii , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 253 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Michalski", title = "Usage of Power Purchasing Agreements in the Development of Renewable Energy Sources = Wykorzystanie długoterminowych umów zakupu energii elektrycznej w rozwoju odnawialnych źródeł energii ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "253 - 261" }
-
The Objectives, Effects and Barriers of User-Driven Innovation Implementation in R&D Departments of SMEs = Cele, efekty i bariery wykorzystania koncepcji "User-Driven Innovation" w działach B+R przedsiębiorstw sektora MŚPs. 263 - 274CZYSTY TEKST
Katarzyna Szopik-Depczyńska, The Objectives, Effects and Barriers of User-Driven Innovation Implementation in R&D Departments of SMEs = Cele, efekty i bariery wykorzystania koncepcji "User-Driven Innovation" w działach B+R przedsiębiorstw sektora MŚP, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 263 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szopik-Depczyńska", title = "The Objectives, Effects and Barriers of User-Driven Innovation Implementation in R&D Departments of SMEs = Cele, efekty i bariery wykorzystania koncepcji "User-Driven Innovation" w działach B+R przedsiębiorstw sektora MŚP", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "263 - 274" }
-
"Rental for Renovation" Programs in the Renovation GAP Management of Communal Resources of Municipalities = Programy "Najem za remont" w zarządzaniu luką remontową zasobów komunalnych gmins. 275 - 288CZYSTY TEKST
Michał Dziadkiewicz, "Rental for Renovation" Programs in the Renovation GAP Management of Communal Resources of Municipalities = Programy "Najem za remont" w zarządzaniu luką remontową zasobów komunalnych gmin , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 275 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dziadkiewicz", title = ""Rental for Renovation" Programs in the Renovation GAP Management of Communal Resources of Municipalities = Programy "Najem za remont" w zarządzaniu luką remontową zasobów komunalnych gmin ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "275 - 288" }
-
Virtual Forms of Promotion in Computer Games : Qualitative Study among Polish Users = Wirtualne formy promocji w grach komputerowych : badania jakościowe wśród polskich użytkownikóws. 289 - 306CZYSTY TEKST
Magdalena Hofman-Kohlmeyer, Virtual Forms of Promotion in Computer Games : Qualitative Study among Polish Users = Wirtualne formy promocji w grach komputerowych : badania jakościowe wśród polskich użytkowników , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 289 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Hofman-Kohlmeyer", title = "Virtual Forms of Promotion in Computer Games : Qualitative Study among Polish Users = Wirtualne formy promocji w grach komputerowych : badania jakościowe wśród polskich użytkowników ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "289 - 306" }
-
The Game Theory in Management = Teoria gier w zarządzanius. 307 - 320CZYSTY TEKST
Alina Czapla, The Game Theory in Management = Teoria gier w zarządzaniu , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 307 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Czapla", title = "The Game Theory in Management = Teoria gier w zarządzaniu ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "307 - 320" }
-
Complexity Theory in Management = Teoria złożoności w zarządzanius. 321 - 330CZYSTY TEKST
Alina Czapla, Complexity Theory in Management = Teoria złożoności w zarządzaniu , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Czapla", title = "Complexity Theory in Management = Teoria złożoności w zarządzaniu ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "321 - 330" }
-
The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentóws. 331 - 346CZYSTY TEKST
Magdalena Bartczak, The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 331 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bartczak", title = "The Role of the Brand in the Process of Clothing Purchase among Young Consumers = Rola marki w procesie zakupu odzieży wśród młodych konsumentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "331 - 346" }
-
Organizational Commitment as a Determinant of the Organizational Success = Zaangażowanie organizacyjne determinantą sukcesu organizacjis. 347 - 362CZYSTY TEKST
Magdalena Kraczla, Izabela Michalik, Anna Porczyńska-Ciszewska, Anna Wziątek-Staśko, Organizational Commitment as a Determinant of the Organizational Success = Zaangażowanie organizacyjne determinantą sukcesu organizacji , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2019 / Tom 20 / Numer 4, s. 347 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kraczla, Izabela Michalik, Anna Porczyńska-Ciszewska, Anna Wziątek-Staśko", title = "Organizational Commitment as a Determinant of the Organizational Success = Zaangażowanie organizacyjne determinantą sukcesu organizacji ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2019 / Tom 20 / Numer 4", pages = "347 - 362" }