Tomasz Prauzner
11 artykuły w 1 czasopismach
-
Technologia informacyjna – wybrane problemy społeczne Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 39 - 442012CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Technologia informacyjna – wybrane problemy społeczne, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 39 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Technologia informacyjna – wybrane problemy społeczne", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "39 - 44" }
-
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 2 / s. 47 - 512010CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 47 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "47 - 51" }
-
Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 2(20) / s. 82 - 862017CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Paweł Ptak, Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 2(20), s. 82 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner, Paweł Ptak", title = "Wizja nowego modelu procesu kształcenia technicznego na podstawie założeń konstruktywizmu i kognitywizmu = The New Concept of the Model of Technical Education Based on the Assumption of Constructivism and Cognitivism ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 2(20)", pages = "82 - 86" }
-
Didactic Significance of Modern Simulation Programs in Vocational Education - Divagations from Own Research Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2020 / Numer 1(31) / s. 86 - 942020CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Didactic Significance of Modern Simulation Programs in Vocational Education - Divagations from Own Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2020 / Numer 1(31), s. 86 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Didactic Significance of Modern Simulation Programs in Vocational Education - Divagations from Own Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2020 / Numer 1(31)", pages = "86 - 94" }
-
Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 133 - 1382018CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner, Małgorzata Prauzner, Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 133 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner, Małgorzata Prauzner", title = "Ocena aktywności poznawczej w ujęciu aktualnych badań QEEG", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "133 - 138" }
-
Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 134 - 1402014CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 134 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "134 - 140" }
-
Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / s. 190 - 1962016CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 190 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Neurodydaktyczne implikacje dla organizacji procesu kształcenia technicznego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "190 - 196" }
-
Symulacja komputerowa w kształceniu technicznym – projekt w programie SolidWorks i SolidCAM Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 2 / s. 199 - 2042011CZYSTY TEKST
Kacper Łaszewski, Urszula Nowacka, Tomasz Prauzner, Symulacja komputerowa w kształceniu technicznym – projekt w programie SolidWorks i SolidCAM, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 2, s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Kacper Łaszewski, Urszula Nowacka, Tomasz Prauzner", title = "Symulacja komputerowa w kształceniu technicznym – projekt w programie SolidWorks i SolidCAM", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2", pages = "199 - 204" }
-
Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 295 - 3002017CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Paweł Ptak, Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 295 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner, Paweł Ptak", title = "Nowoczesne rozwiązania informatyczne w elektrotechnice i elektronice = Modern IT Solutions in Electrical Engineering and Electronics ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "295 - 300" }
-
Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych = Brain Activity in the Didactic Processing the Context of Electroencephalographic Research Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 312 - 3172019CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner, Małgorzata Prauzner, Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych = Brain Activity in the Didactic Processing the Context of Electroencephalographic Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 312 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner, Kacper Prauzner, Małgorzata Prauzner", title = "Aktywność pracy mózgu w procesie dydaktycznym w ujęciu badań elektroencefalograficznych = Brain Activity in the Didactic Processing the Context of Electroencephalographic Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "312 - 317" }
-
Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 314 - 3192013CZYSTY TEKST
Tomasz Prauzner, Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 314 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prauzner", title = "Praktyczne wykorzystanie symulacji dźwięku w kształceniu technicznym studentów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "314 - 319" }