Justyna Kusztal
17 artykuły w 8 czasopismach
-
Kurator sądowy wobec nowych zadań i zmian w systemie resocjalizacji 2018 / Tom 21 / Numer 1 / s. 19 - 392018CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Maciej Muskała, Kurator sądowy wobec nowych zadań i zmian w systemie resocjalizacji, None, 2018 / Tom 21 / Numer 1, s. 19 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Maciej Muskała", title = "Kurator sądowy wobec nowych zadań i zmian w systemie resocjalizacji", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 1", pages = "19 - 39" }
-
The Inclusion of Respondents in Qualitative Pedagogical Research : Methodological Dilemmas and Legal Conditions Opublikowano w: Colloquium 2022 / Numer 1 / s. 51 - 672022CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, The Inclusion of Respondents in Qualitative Pedagogical Research : Methodological Dilemmas and Legal Conditions , Colloquium, 2022 / Numer 1, s. 51 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal", title = "The Inclusion of Respondents in Qualitative Pedagogical Research : Methodological Dilemmas and Legal Conditions ", journal = "Colloquium", issue = "2022 / Numer 1", pages = "51 - 67" }
-
Zobowiązanie do pracy jako środek wychowawczy w resocjalizacji nieletnich w świetle badań pilotażowych Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2017 / Tom 9 (1) / s. 55 - 712017CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Zobowiązanie do pracy jako środek wychowawczy w resocjalizacji nieletnich w świetle badań pilotażowych , Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2017 / Tom 9 (1), s. 55 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "Zobowiązanie do pracy jako środek wychowawczy w resocjalizacji nieletnich w świetle badań pilotażowych ", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2017 / Tom 9 (1)", pages = "55 - 71" }
-
Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 85 - 1022018CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka, Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 85 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka", title = "Współczesne podejścia do terapii uzależnień dzieci i młodzieży – przegląd stanowisk teoretycznych i empirycznych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "85 - 102" }
-
Zasada dobra dziecka i jej implikacje dla socjalizacji prawnej w środowisku szkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 4 / s. 89 - 1032014CZYSTY TEKST
Małgorzata Kozak, Justyna Kusztal, Zasada dobra dziecka i jej implikacje dla socjalizacji prawnej w środowisku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 4, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kozak, Justyna Kusztal", title = "Zasada dobra dziecka i jej implikacje dla socjalizacji prawnej w środowisku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 4", pages = "89 - 103" }
-
Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkoły Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 97 - 1102016CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkoły, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 97 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "Uczeń zagrożony niedostosowaniem społecznym a pro laktyczne zadania szkoły", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "97 - 110" }
-
Sprawozdanie z konferencji naukowo-szkoleniowej "Nowe wyzwania w szkolnej profilaktyce", Kraków, 6.06.2014 r. Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2014 / Tom 7 / s. 159 - 1652014CZYSTY TEKST
Karolina Kmiecik-Jusięga, Justyna Kusztal, Sprawozdanie z konferencji naukowo-szkoleniowej "Nowe wyzwania w szkolnej profilaktyce", Kraków, 6.06.2014 r., Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2014 / Tom 7, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Kmiecik-Jusięga, Justyna Kusztal", title = "Sprawozdanie z konferencji naukowo-szkoleniowej "Nowe wyzwania w szkolnej profilaktyce", Kraków, 6.06.2014 r.", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2014 / Tom 7", pages = "159 - 165" }
-
Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowane Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 171 - 1722018CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowane, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 171 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal", title = "Znaczenie „dobra dziecka” zrekonstruowane", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "171 - 172" }
-
Nieletni – nierozwiązany problem polskiego systemu resocjalizacji Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2011 / Tom 2 / s. 185 - 1962011CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Nieletni – nierozwiązany problem polskiego systemu resocjalizacji , Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2011 / Tom 2, s. 185 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "Nieletni – nierozwiązany problem polskiego systemu resocjalizacji ", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2011 / Tom 2", pages = "185 - 196" }
-
Kształcenie pedagogów resocjalizacji : doniesienia z badań Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2013 / Tom 5 / s. 219 - 2322013CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Joanna Sztuka, Kształcenie pedagogów resocjalizacji : doniesienia z badań, Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2013 / Tom 5, s. 219 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Joanna Sztuka", title = "Kształcenie pedagogów resocjalizacji : doniesienia z badań", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2013 / Tom 5", pages = "219 - 232" }
-
Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31) / s. 245 - 2622020CZYSTY TEKST
Ewelina Franczyk, Justyna Kusztal, Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 245 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Franczyk, Justyna Kusztal", title = "Samotność w izolacji penitencjarnej w pedagogice resocjalizacyjnej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "245 - 262" }
-
Formy wsparcia i pomocy edukacyjno-wychowawczej dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Niemczech Opublikowano w: Chowanna 2012 / Tom 1 / s. 247 - 2552012CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Formy wsparcia i pomocy edukacyjno-wychowawczej dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Niemczech, Chowanna, 2012 / Tom 1, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "Formy wsparcia i pomocy edukacyjno-wychowawczej dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych w Niemczech", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 1", pages = "247 - 255" }
-
W poszukiwaniu optymalnego modelu postępowania w sprawach nieletnich Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 1-2 (14-15) / s. 260 - 2732002CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, W poszukiwaniu optymalnego modelu postępowania w sprawach nieletnich , Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 1-2 (14-15), s. 260 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "W poszukiwaniu optymalnego modelu postępowania w sprawach nieletnich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 1-2 (14-15)", pages = "260 - 273" }
-
Pedagog w resocjalizacji wobec zmian w systemie edukacji Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2012 / Tom 3 / s. 289 - 3002012CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Joanna Sztuka, Pedagog w resocjalizacji wobec zmian w systemie edukacji, Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2012 / Tom 3, s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Joanna Sztuka", title = "Pedagog w resocjalizacji wobec zmian w systemie edukacji", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2012 / Tom 3", pages = "289 - 300" }
-
„Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 329 - 3322018CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Katarzyna Okólska, „Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 329 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Katarzyna Okólska", title = "„Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "329 - 332" }
-
"Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży", Barbara Ostafińska-Molik, Kraków 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Polska Myśl Pedagogiczna 2015 / Tom 1 / Numer 1 / s. 356 - 3622015CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Barbara Ostafińska-Molik, "Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży", Barbara Ostafińska-Molik, Kraków 2014 : [recenzja], Polska Myśl Pedagogiczna, 2015 / Tom 1 / Numer 1, s. 356 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Barbara Ostafińska-Molik", title = ""Postrzeganie siebie i własnego zachowania w kontekście zaburzeń adaptacyjnych młodzieży", Barbara Ostafińska-Molik, Kraków 2014 : [recenzja]", journal = "Polska Myśl Pedagogiczna", issue = "2015 / Tom 1 / Numer 1", pages = "356 - 362" }
-
The Key Conditions of Attitudes of Juvenile Delinquents Towards the Justice System: Considering Empirical Data From Studies Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2015 / Tom 10 / s. 397 - 4122015CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, The Key Conditions of Attitudes of Juvenile Delinquents Towards the Justice System: Considering Empirical Data From Studies, Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2015 / Tom 10, s. 397 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal", title = "The Key Conditions of Attitudes of Juvenile Delinquents Towards the Justice System: Considering Empirical Data From Studies", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2015 / Tom 10", pages = "397 - 412" }