Irena Pufal-Struzik
10 artykuły w 2 czasopismach
-
Słowo wstępne Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1992 / Tom 6 / s. 3 - 41992CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Adam A. Zych, Słowo wstępne, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1992 / Tom 6, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik, Adam A. Zych", title = "Słowo wstępne", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1992 / Tom 6", pages = "3 - 4" }
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2008 / Tom 17 / s. 9 - 142008CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 9 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "9 - 14" }
-
Introduction Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2008 / Tom 17 / s. 15 - 202008CZYSTY TEKST
Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik, Introduction, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 15 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Giza, Irena Pufal-Struzik", title = "Introduction", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "15 - 20" }
-
Charakterystyka cech twórczej osobowości Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1993 / Tom 7 / s. 29 - 421993CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Charakterystyka cech twórczej osobowości , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1993 / Tom 7, s. 29 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Charakterystyka cech twórczej osobowości ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1993 / Tom 7", pages = "29 - 42" }
-
Samoocena aktywności innowacyjnej nauczycieli a preferencje wartości moralnych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1991 / Tom 5 / s. 49 - 621991CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Samoocena aktywności innowacyjnej nauczycieli a preferencje wartości moralnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1991 / Tom 5, s. 49 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Samoocena aktywności innowacyjnej nauczycieli a preferencje wartości moralnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1991 / Tom 5", pages = "49 - 62" }
-
Kwestionariusz Osobowości R.B. Catella w badaniach pracowników nauki Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1987 / Tom 2 / s. 77 - 851987CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Kwestionariusz Osobowości R.B. Catella w badaniach pracowników nauki, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1987 / Tom 2, s. 77 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Kwestionariusz Osobowości R.B. Catella w badaniach pracowników nauki", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1987 / Tom 2", pages = "77 - 85" }
-
Źródła satysfakcji i ich motywujące znaczenie w pracy naukowej Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1987 / Tom 2 / s. 87 - 941987CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Źródła satysfakcji i ich motywujące znaczenie w pracy naukowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1987 / Tom 2, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Źródła satysfakcji i ich motywujące znaczenie w pracy naukowej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1987 / Tom 2", pages = "87 - 94" }
-
Functionality of the Family System in the Perception of Adolescent Stu- dents with Different Levels of Creative Attitudes Opublikowano w: Creativity. Theories-Research-Applications 2014 / Tom 1 / Numer 1 / s. 119 - 1302014CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Agnieszka Szewczyk, Functionality of the Family System in the Perception of Adolescent Stu- dents with Different Levels of Creative Attitudes, Creativity. Theories-Research-Applications, 2014 / Tom 1 / Numer 1, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik, Agnieszka Szewczyk", title = "Functionality of the Family System in the Perception of Adolescent Stu- dents with Different Levels of Creative Attitudes", journal = "Creativity. Theories-Research-Applications", issue = "2014 / Tom 1 / Numer 1", pages = "119 - 130" }
-
Badanie warunków funkcjonowania i efektywności zespołów twórczych w przemyśle Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1992 / Tom 6 / s. 143 - 1581992CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Badanie warunków funkcjonowania i efektywności zespołów twórczych w przemyśle, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1992 / Tom 6, s. 143 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Badanie warunków funkcjonowania i efektywności zespołów twórczych w przemyśle", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1992 / Tom 6", pages = "143 - 158" }
-
Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2008 / Tom 17 / s. 145 - 1532008CZYSTY TEKST
Irena Pufal-Struzik, Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 145 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Pufal-Struzik", title = "Złożoność twórczego Ja osób uzdolnionych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "145 - 153" }