Agnieszka Smalec
13 artykuły w 1 czasopismach
-
2015CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "5" }
-
2014CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "5" }
-
2013CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "7" }
-
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 29 / s. 159 - 1712013CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 29, s. 159 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 29", pages = "159 - 171" }
-
Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 193 - 2052015CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "193 - 205" }
-
Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 199 - 2102014CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "199 - 210" }
-
Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2000 / Tom 2 / s. 203 - 2192000CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 203 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "203 - 219" }
-
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 18 / s. 215 - 2272011CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "215 - 227" }
-
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 253 - 2662014CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 253 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "253 - 266" }
-
Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 255 - 2642012CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 255 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "255 - 264" }
-
Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 307 - 3182011CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 307 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "307 - 318" }
-
Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 399 - 4102012CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 399 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "399 - 410" }
-
E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 405 - 4172013CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 405 - 417
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "405 - 417" }