Anna Pierzchała
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Edukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznych Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2012 / Tom 1 / s. 31 - 472012CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Edukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznych , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2012 / Tom 1, s. 31 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Edukacyjna analiza transakcyjna a inne nurty pedagogiczne wyrosłe na gruncie koncepcji psychoterapeutycznych ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2012 / Tom 1", pages = "31 - 47" }
-
Symbiotyczna relacja nauczyciela z uczniem jako istotna bariera w rozwoju autonomii jednostki w ujęciu analizy transakcyjnej Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2013 / Numer 1 / s. 89 - 992013CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Symbiotyczna relacja nauczyciela z uczniem jako istotna bariera w rozwoju autonomii jednostki w ujęciu analizy transakcyjnej, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2013 / Numer 1, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Symbiotyczna relacja nauczyciela z uczniem jako istotna bariera w rozwoju autonomii jednostki w ujęciu analizy transakcyjnej", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2013 / Numer 1", pages = "89 - 99" }
-
JA w relacji do TY – osobowościowe uwarunkowania pracy nauczyciela : raport z badań Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2012 / Tom 21 / s. 93 - 1102012CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, JA w relacji do TY – osobowościowe uwarunkowania pracy nauczyciela : raport z badań , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2012 / Tom 21, s. 93 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "JA w relacji do TY – osobowościowe uwarunkowania pracy nauczyciela : raport z badań ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2012 / Tom 21", pages = "93 - 110" }
-
W okowach gry, czyli relacje rodzinne w perspektywie koncepcji Trójkąta Dramatycznego Stephena Karpmana Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2017 / Tom 16 / s. 103 - 1132017CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, W okowach gry, czyli relacje rodzinne w perspektywie koncepcji Trójkąta Dramatycznego Stephena Karpmana , Wychowanie w Rodzinie, 2017 / Tom 16, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "W okowach gry, czyli relacje rodzinne w perspektywie koncepcji Trójkąta Dramatycznego Stephena Karpmana ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2017 / Tom 16", pages = "103 - 113" }
-
"Pasywność w szkole : diagnoza zjawiska z punktu widzenia analizy transakcyjnej", Anna Pierzchała, Częstochowa 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2013 / Tom 2 / s. 1632013CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, "Pasywność w szkole : diagnoza zjawiska z punktu widzenia analizy transakcyjnej", Anna Pierzchała, Częstochowa 2013 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2013 / Tom 2, s. 163
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = ""Pasywność w szkole : diagnoza zjawiska z punktu widzenia analizy transakcyjnej", Anna Pierzchała, Częstochowa 2013 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "163" }
-
"Educational Transactional Analysis : an international guide to theory and practice", G. Barrow, T. Newton, London – New York 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 263 - 2672016CZYSTY TEKST
G. Barrow, T. Newton, Anna Pierzchała, "Educational Transactional Analysis : an international guide to theory and practice", G. Barrow, T. Newton, London – New York 2016 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 263 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " G. Barrow, T. Newton, Anna Pierzchała", title = ""Educational Transactional Analysis : an international guide to theory and practice", G. Barrow, T. Newton, London – New York 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "263 - 267" }
-
Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeń Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 309 - 3232010CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeń, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 309 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Pasywność według teorii Analizy Transakcyjnej jako rezultat negowania podmiotowości w relacji nauczyciel – uczeń", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "309 - 323" }
-
Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 329 - 3342017CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "329 - 334" }
-
I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2017 / Tom 6 / s. 333 - 3362017CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” , Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 333 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "I Ogólnopolska e-Konferencja Naukowa „Edukacja – Analiza – Transakcje. Teoria i Praktyka” ", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "333 - 336" }
-
Uczeń w obliczu sytuacji problemowej - strategie działania z perspektywy analizy transakcyjnej i pedagogiki twórczości : studium badawcze = A Student Facing a Problem Situation - Action Strategies from the Perspective of Transactional Analysis and Pedagogy of Creativity : Research Study Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 497 - 5032018CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Uczeń w obliczu sytuacji problemowej - strategie działania z perspektywy analizy transakcyjnej i pedagogiki twórczości : studium badawcze = A Student Facing a Problem Situation - Action Strategies from the Perspective of Transactional Analysis and Pedagogy of Creativity : Research Study, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 497 - 503
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Uczeń w obliczu sytuacji problemowej - strategie działania z perspektywy analizy transakcyjnej i pedagogiki twórczości : studium badawcze = A Student Facing a Problem Situation - Action Strategies from the Perspective of Transactional Analysis and Pedagogy of Creativity : Research Study", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "497 - 503" }