Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
International Journal of Management and Economics
ISSN
2299-9701
Wydawca
Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
International Journal of Management and Economics
1998, Tom 5
Dostępne tomy
1996, Tom 1
1997, Tom 2
1997, Tom 3
1998, Tom 4
1998, Tom 5
1999, Tom 6
1999, Tom 7
2000, Tom 8
2000, Tom 9
2001, Tom 10
2001, Tom 11
2002, Tom 12
2002, Tom 13
2003, Tom 14
2004, Tom 15
2004, Tom 16
2005, Tom 17
2005, Tom 18
2006, Tom 19
2006, Tom 20
2007, Tom 21
2007, Tom 22
2008, Tom 23
2008, Tom 24
2009, Tom 25
2009, Tom 26
2010, Tom 27
2011, Tom 29
2011, Tom 30
2011, Tom 31
2011, Tom 32
2012, Tom 33
2012, Tom 34
2012, Tom 35
2012, Tom 36
2013, Tom 37
2013, Tom 38
2013, Tom 39
2013, Tom 40
2014, Tom 41
2014, Tom 42
2014, Tom 43
2014, Tom 44
2015, Tom 45
2015, Tom 46
2015, Tom 47
2015, Tom 48
2016, Tom 49
2016, Tom 50
2016, Tom 51
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Przemiany organizacyjne w turystyce a transformacja
Hanna Zawistowska
s. 5-35
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Zawistowska, Przemiany organizacyjne w turystyce a transformacja , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 5-35
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{1838, author = "Hanna Zawistowska", title = "Przemiany organizacyjne w turystyce a transformacja ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 5-35, }
Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych
Stanisław Andrzej Bąk
s. 36-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Andrzej Bąk, Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 36-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{45432, author = "Stanisław Andrzej Bąk", title = "Strategie promocji produktu na obcych rynkach turystycznych ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 36-59, }
Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD
Magdalena Kachniewska
s. 60-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kachniewska, Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 60-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{65858, author = "Magdalena Kachniewska", title = "Liberalizacja rynku turystycznego w kontekście przystąpienia Polski do OECD ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 60-83, }
Polskie biura podróży na rynku turystycznym
Anna Konieczna-Domańska
s. 84-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Konieczna-Domańska, Polskie biura podróży na rynku turystycznym , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 84-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{242422, author = "Anna Konieczna-Domańska", title = "Polskie biura podróży na rynku turystycznym ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 84-96, }
Zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym w Polsce
Ewa Dziedzic
s. 97-118
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dziedzic, Zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym w Polsce , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 97-118
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{65852, author = "Ewa Dziedzic", title = "Zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym w Polsce ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 97-118, }
Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej
Tomasz Dołęgowski
s. 119-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Dołęgowski, Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 119-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{246041, author = "Tomasz Dołęgowski", title = "Ekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności międzynarodowej ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 119-134, }
Rynek reklamowy w Polsce w 1997 roku
Małgorzata Lewandowska
s. 135-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lewandowska, Rynek reklamowy w Polsce w 1997 roku , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 135-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{209742, author = "Małgorzata Lewandowska", title = "Rynek reklamowy w Polsce w 1997 roku ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 135-146, }
Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność"
Marzanna Witek-Hajduk
s. 147-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzanna Witek-Hajduk, Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność" , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 147-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{209749, author = "Marzanna Witek-Hajduk", title = "Konferencja "Sponsoring - moda czy konieczność" ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 147-148, }
Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku
Andrzej Sznajder
s. 149-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Sznajder, Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 149-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{242420, author = "Andrzej Sznajder", title = "Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 149-159, }
Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji
Tomasz Redwan
s. 160-165
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Redwan, Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 160-165
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{246043, author = "Tomasz Redwan", title = "Dzisiaj i jutro sponsoringu w Polsce - punkt widzenia agencji ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 160-165, }
Sponsoring - blaski i cienie
Bożena Żarczyńska
s. 166-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Żarczyńska, Sponsoring - blaski i cienie , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 166-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{196254, author = "Bożena Żarczyńska", title = "Sponsoring - blaski i cienie ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 166-169, }
Sponsoring w praktyce
Krzysztof Marciniak
s. 170-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Marciniak, Sponsoring w praktyce , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 170-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{122219, author = "Krzysztof Marciniak", title = "Sponsoring w praktyce ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 170-173, }
Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety"
Ewa Lisowska
s. 174-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Lisowska, Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety" , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 174-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{26847, author = "Ewa Lisowska", title = "Konferencja "Integracja europejska, rynek pracy, kobiety" ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 174-177, }
Publikacje pracowników Kolegium za 1997 rok.
s. 178-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Publikacje pracowników Kolegium za 1997 rok., International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 178-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{189825, author = "", title = "Publikacje pracowników Kolegium za 1997 rok.", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 178-193, }
Термии и понятие
Violetta Bukowska
s. 194-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Violetta Bukowska, Термии и понятие , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 194-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{143714, author = "Violetta Bukowska", title = "Термии и понятие ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 194-198, }
Проблема выделения типов терминов, классификация
Violetta Bukowska
s. 199-208
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Violetta Bukowska, Проблема выделения типов терминов, классификация , International Journal of Management and Economics, 1998, 5, , s. 199-208
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{122214, author = "Violetta Bukowska", title = "Проблема выделения типов терминов, классификация ", year = 1998, volume = 5, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 199-208, }