Tytuł Media, Kultura, Społeczeństwo
ISSN 1896-7132
Wydawca Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
Media, Kultura, Społeczeństwo
2014-2015, Numer 9-10

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
„Geografia newsów” i kryteria selekcji informacji zagranicznych Agnieszka Stępińska s. 7-18
Umberto Eco o mediach – w esejach, rozprawach i w powieści Marek Palczewski s. 19-29
Skuteczna antypromocja? : śledztwa dziennikarskie i materiały interwencyjne a wizerunek władz lokalnych Wojciech Adamczyk s. 31-49
Dziennikarz w systemie mediów totalitarnych Polski Ludowej Hanna Karp s. 51-60
Ograniczenia i bariery w komunikowaniu się kapłanów z wiernymi : studium przypadku diecezji rzeszowskiej Zbigniew Chmielewski Paweł Kuca s. 61-69
Obraz – barwa filmu Izabela Łapińska s. 71-78
Estetyczne i etyczne konsekwencje kultury konwergencji Tamara Sass s. 79-85
"Od telewizji masowej do Netfliksa. Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej", Alicja Jaskiernia, Warszawa 2016 : [recenzja] Alicja Jaskiernia Anna Goc (aut. dzieła rec.) s. 87-90
Streszczenia s. 91-92
Abstracts s. 93-94
Informacje o autorach s. 95-97
Informacje dla autorów s. 99-100