Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania
ISSN
1644-9584
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
Problemy Zarządzania
2016, Tom 14, Numer 1 (2)
Dostępne tomy
2011, Tom 9, Numer 1
2011, Tom 9, Numer 2
2011, Tom 9, Numer 3
2011, Tom 9, Numer 4 (2)
2011, Tom 9, Numer 4 (1)
2012, Tom 10, Numer 1 (1)
2012, Tom 10, Numer 1 (2)
2012, Tom 10, Numer 2
2012, Tom 10, Numer 3
2012, Tom 10, Numer 4 (1)
2013, Tom 11, Numer 1 (1)
2013, Tom 11, Numer 1 (2)
2013, Tom 11, Numer 2
2013, Tom 11, Numer 3
2013, Tom 11, Numer 4
2014, Tom 12, Numer 1
2014, Tom 12, Numer 2
2014, Tom 12, Numer 3
2014, Tom 12, Numer 4 (1)
2014, Tom 12, Numer 4 (2)
2015, Tom 13, Numer 1 (1)
2015, Tom 13, Numer 1 (2)
2015, Tom 13, Numer 2 (1)
2015, Tom 13, Numer 2 (2)
2015, Tom 13, Numer 3 (1)
2015, Tom 13, Numer 3 (2)
2015, Tom 13, Numer 4
2016, Tom 14, Numer 1 (1)
2016, Tom 14, Numer 1 (2)
2016, Tom 14, Numer 2 (1)
2016, Tom 14, Numer 2 (2)
2016, Tom 14, Numer 3 (1)
2016, Tom 14, Numer 3 (2)
2016, Tom 14, Numer 4 (1)
2016, Tom 14, Numer 4 (2)
2017, Tom 15, Numer 1 (1)
2017, Tom 15, Numer 1 (2)
2017, Tom 15, Numer 2 (1)
2017, Tom 15, Numer 3 (1)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego]
Monika Skorek
Agnieszka Wilczak
s. 5-11
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Agnieszka Wilczak, Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego], Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 5-11
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578759, author = "Monika Skorek, Agnieszka Wilczak", title = "Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego]", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 5-11, }
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella
Michał Ambroziak
Monika Skorek
s. 13-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Michał Ambroziak, Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella, Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 13-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578760, author = "Monika Skorek, Michał Ambroziak", title = "Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 13-29, }
Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych
Marlena Piekut
s. 30-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marlena Piekut, Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 30-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578761, author = "Marlena Piekut", title = "Wydatki i trendy w konsumpcji w gospodarstwach domowych wysokodochodowych ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 30-44, }
Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym
Katarzyna Dziewanowska
s. 45-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 45-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578762, author = "Katarzyna Dziewanowska", title = "Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 45-60, }
KOnsument 3.0 - specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów
Agnieszka Wilczak
s. 61-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Wilczak, KOnsument 3.0 - specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 61-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578763, author = "Agnieszka Wilczak", title = "KOnsument 3.0 - specyfika i implikacje dla marketingu w świetle opinii menedżerów ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 61-73, }
Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0
Oskar Szumski
s. 74-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Oskar Szumski, Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0, Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 74-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578764, author = "Oskar Szumski", title = "Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 74-86, }
Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R
Agnieszka Wilczak
s. 87-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Wilczak, Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R, Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 87-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578765, author = "Agnieszka Wilczak", title = "Rola konsumenta w procesie kreowania wartości opartej na zasadzie 5R", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 87-99, }
Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej - motywy, działania i implikacje
Ewelina Hallmann
Renata Kazimierczak
Dominika Średnicka-Tober
s. 100-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Średnicka-Tober, Renata Kazimierczak, Ewelina Hallmann, Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej - motywy, działania i implikacje , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 100-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578766, author = "Dominika Średnicka-Tober, Renata Kazimierczak, Ewelina Hallmann", title = "Charakterystyka europejskich konsumentów żywności ekologicznej - motywy, działania i implikacje ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 100-108, }
Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności
Michał Gazdecki
Elżbieta Goryńska-Goldmann
Anna Wielicka-Regulska
s. 109-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Wielicka-Regulska, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki, Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 109-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578767, author = "Anna Wielicka-Regulska, Elżbieta Goryńska-Goldmann, Michał Gazdecki", title = "Teorie i typologia konfliktu celów na przykładzie konsumpcji żywności ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 109-124, }
Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook
Hanna Górska-Warsewicz
Dagmara Stangierska
s. 125-137
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dagmara Stangierska, Hanna Górska-Warsewicz, Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 125-137
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578768, author = "Dagmara Stangierska, Hanna Górska-Warsewicz", title = "Marketing tradycyjny, relacji i doświadczeń marek usługowych i produktowych - komunikacja z konsumentem na portalu Facebook ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 125-137, }
Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta
Przemysław Czernicki
s. 138-155
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Przemysław Czernicki, Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta , Problemy Zarządzania, 2016, 14, 1 (2), s. 138-155
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{578769, author = "Przemysław Czernicki", title = "Nowa regulacja upadłości konsumenckiej jako instrument ochrony praw ekonomicznych konsumenta ", year = 2016, volume = 14, number = 1 (2), journal = Problemy Zarządzania, pages = s. 138-155, }