Od redaktorów naukowych
|
Beata Glinka
Monika Kostera
| s. 5-10
|
|
|
Antropologia i teoria organizacji : wczoraj i dziś
|
Barbara Czerniawska
| s. 11-29, 221
|
|
|
Etnografia jako narzędzie diagnostyczne w procesie doradztwa naukowego
|
Aleksander Chrostowski
Monika Kostera
| s. 221, 30-50
|
|
|
Antropologia wizualna organizacji
|
Adam Dzidowski
| s. 222, 51-62
|
|
|
Mediator jako antropolog : podejście antropologiczne w rozwiązywaniu konfliktów pracowniczych
|
Leszek Cichobłaziński
| s. 222, 63-74
|
|
|
Etnografia konfliktu w radzie miejskiej
|
Martyna Kordulewska
| s. 223, 75-92
|
|
|
Indywidualizacja i dyfuzja sieciowości : refleksje nad przemianami społeczno-kulturowymi w Polsce
|
Joanna Średnicka
| s. 223, 93-109
|
|
|
Budowanie wizerunku jako element roli społecznej pracownika IT
|
Dominika Latusek-Jurczak
Agnieszka Postuła
| s. 110-128, 224
|
|
|
Antropologia peryferyjnego rynku pracy : rola kultury w wyjaśnianiu procesu zatrudniania pracowników w mikroprzedsiębiorstwach
|
Bartosz Sławecki
| s. 129-153, 224
|
|
|
Sprzedawcy bezpośredni jako przedsiębiorcy transnarodowi : przypadki Amway i Mary Kay Cosmetics
|
Paweł Krzyworzeka
| s. 154-171, 225
|
|
|
Aktorzy społeczni w organizacji na rynku doznań : etnografia ról organizacyjnych w cyrku
|
Ewa Kruk
Arkadiusz Kłos
| s. 172-192, 225-226
|
|
|
Instytucjonalizacja Wikipedii : prawie jak hipisi
|
Mikołaj Rogiński
| s. 193-204, 226
|
|
|
Kompetencje międzykulturowe jako element kultury współczesnej organizacji : dylematy teorii i praktyki
|
Katarzyna Gajek
| s. 205-220, 226
|
|
|