Od redaktorów naukowych
|
Beata Glinka
Jacek Pasieczny
| s. 5-7
|
|
|
Przedsiębiorczość jako kategoria złożona : jak ją rozwijać?
|
Tadeusz Oleksyn
| s. 220, 8-25
|
|
|
Finansowanie działalności innowacyjnej w warunkach spowolnienia gospodarczego
|
Adam Samborski
| s. 220, 26-47
|
|
|
Bariery współfinansowania rozwoju przedsiębiorczości z funduszy unijnych
|
Przemysław Dubel
| s. 221, 48-62
|
|
|
Tworzenie wirtualnych rynków wiedzy dla wspomagania przedsiębiorczości
|
Jacek Bendkowski
| s. 221, 63-84
|
|
|
Wywiad z przedsiębiorcą jako narzędzie w procesie nauczania przedsiębiorczości
|
Svetlana Gudkova
| s. 221-222, 85-98
|
|
|
Wykorzystanie metafor w nauczaniu przedsiębiorczości
|
Magdalena Kubów
| s. 222, 99-115
|
|
|
Postrzeganie polskich i wietnamskich właścicieli firm przez wietnamskich przedsiębiorców mieszkających w Polsce
|
Agnieszka Brzozowska
| s. 116-130, 222-223
|
|
|
Młodzi w biznesie z perspektywy teorii rozwoju zawodowego : wyniki badań własnych
|
Anna Pawłowska
| s. 131-143, 223
|
|
|
Postawy przedsiębiorcze studentów wrocławskich uczelni wyższych - wyniki badań
|
Renata Brajer-Marczak
Anna Marciszewska
| s. 144-160, 223-224
|
|
|
Przedsiębiorcy pasjonaci jako wzór do rozwijania postaw przedsiębiorczych i pobudzania aktywności ludzi młodych
|
Dorota Ogrzyńska
| s. 161-175, 224
|
|
|
Postawy przedsiębiorcze młodzieży wsi popegeerowskiej - wyniki badań
|
Jarosław Korpysa
| s. 176-193, 224-225
|
|
|
Kreowanie postaw przedsiębiorczych studentów w ramach zajęć z forum integracji społeczno-gospodarczej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
|
Grzegorz Kida
| s. 194-219, 225
|
|
|