Od redaktorów naukowych
|
Krzysztof Cybulski
Grzegorz Karasiewicz
| s. 5-7
|
|
|
Samoocena handlowców a ich wyniki sprzedaży
|
Mariusz Trojanowski
| s. 179, 8-20
|
|
|
Główne wyzwania w obszarze motywowania sprzedawców w okresie turbulencji rynkowych
|
Krzysztof Cybulski
| s. 179-180, 21-36
|
|
|
Kluczowe kompetencje sprzedawcy : przypadek przedstawiciela medycznego
|
Justyna M. Bugaj
| s. 180, 37-52
|
|
|
Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią : studium przypadku
|
Adam Rudzewicz
| s. 181, 53-66
|
|
|
Poziom etyki handlowców w kontekście ich postrzegania przez nabywców finalnych
|
Agnieszka Izabela Baruk
| s. 181, 67-84
|
|
|
Obraz uczestników rynku farmaceutycznego : badanie pilotażowe
|
Anna Pawłowska
Monika Skorek
| s. 182, 85-97
|
|
|
Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym
|
Mikołaj Dulny
Katarzyna Dziewanowska
Monika Skorek
| s. 182, 98-118
|
|
|
Wpływ akcesji Polski do UEM na funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw w aspekcie planowania działań sprzedażowych
|
Klaudia Pujer
| s. 119-146, 182-183
|
|
|
Przyczyny konfliktów wertykalnych w kanale dystrybucji pojazdów samochodowych : studium przypadku
|
Anna Wójcik-Karpacz
| s. 147-163, 183
|
|
|
Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych
|
Paweł Kossecki
| s. 164-178, 183
|
|
|