Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Od redaktorów naukowych Krzysztof Cybulski Grzegorz Karasiewicz s. 5-7
    Zacytuj
  • Udostępnij
Samoocena handlowców a ich wyniki sprzedaży Mariusz Trojanowski s. 179, 8-20
Główne wyzwania w obszarze motywowania sprzedawców w okresie turbulencji rynkowych Krzysztof Cybulski s. 179-180, 21-36
Kluczowe kompetencje sprzedawcy : przypadek przedstawiciela medycznego Justyna M. Bugaj s. 180, 37-52
Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią : studium przypadku Adam Rudzewicz s. 181, 53-66
Poziom etyki handlowców w kontekście ich postrzegania przez nabywców finalnych Agnieszka Izabela Baruk s. 181, 67-84
Obraz uczestników rynku farmaceutycznego : badanie pilotażowe Anna Pawłowska Monika Skorek s. 182, 85-97
Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym Mikołaj Dulny Katarzyna Dziewanowska Monika Skorek s. 182, 98-118
Wpływ akcesji Polski do UEM na funkcjonowanie polskich przedsiębiorstw w aspekcie planowania działań sprzedażowych Klaudia Pujer s. 119-146, 182-183
Przyczyny konfliktów wertykalnych w kanale dystrybucji pojazdów samochodowych : studium przypadku Anna Wójcik-Karpacz s. 147-163, 183
Powiązanie zarządzania wartością przedsiębiorstwa i zarządzania sprzedażą wśród operatorów kablowych Paweł Kossecki s. 164-178, 183