Od redaktora naukowego
|
Czesław Szmidt
| s. 5-6
|
|
|
Krytyczna wizja kultury organizacyjnej
|
Łukasz Sułkowski
| s. 247, 7-25
|
|
|
Problemy wielokulturowości w korporacjach międzynarodowych
|
Sylwia Przytuła
| s. 247, 26-42
|
|
|
Kulturowy kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi
|
Czesław Zając
| s. 247-248, 43-60
|
|
|
Kształtowanie organizacji wielokulturowej : strategie behawioralne
|
Marzena Jankowska-Mihułowicz
| s. 248, 61-74
|
|
|
Sukces misji zagranicznej i jego uwarunkowania : spojrzenie z perspektywy organizacji i ekspatrianta
|
Joanna Purgał-Popiela
| s. 248-249, 75-97
|
|
|
Zarządzanie zasobami załogi (CRM) w dobie globalizacji rynków pracy
|
Ewa Danecka-Łatka
| s. 249, 98-105
|
|
|
Kształtowanie etycznych zachowań pracowników poprzez sprawiedliwe i przejrzyste procedury personalne
|
Dagmara Lewicka
| s. 106-126, 249-250
|
|
|
Kompetencyjne uwarunkowania nieetycznego zachowania pracowników
|
Dariusz Turek
Agnieszka Wojtczuk-Turek
| s. 127-146, 250
|
|
|
Pomijanie działań kształtujących poziom zadowolenia zawodowego pracowników jako przejaw dysfunkcji w procesie zarządzania zasobami ludzkimi
|
Marta Fiech
Krzysztof Mudyń
| s. 147-161, 250
|
|
|
Wybrane czynniki kształtujące satysfakcję pracownika
|
Agnieszka Springer
| s. 162-180, 251
|
|
|
Motywowanie personelu organizacji sprzedażowych w okresie turbulencji rynkowych
|
Krzysztof Cybulski
| s. 181-190, 251-252
|
|
|
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych jako istotny obszar działań w zarządzaniu personelem
|
Krystyna Serafin
| s. 191-203, 252
|
|
|
Employee Relationship Management (ERM) jako trend rozwojowy w obszarze funkcji personalnej
|
Anna Lipka
| s. 204-216, 252
|
|
|
Zarządzanie jakością pracy członków organizacji
|
Maria Danuta Głowacka
Alicja Głowacka-Rębała
Iwona Nowakowska
Renata Rasińska
| s. 217-225, 253
|
|
|
Problemy polityki personalnej w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa
|
Igor Postuła
| s. 226-245
|
|
|