-
Znaczenie wspólnotowości dla przetrwania gatunków : perspektywa socjobiologicznas. 9 - 30CZYSTY TEKST
Elżbieta Czykwin, Znaczenie wspólnotowości dla przetrwania gatunków : perspektywa socjobiologiczna , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 9 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czykwin", title = "Znaczenie wspólnotowości dla przetrwania gatunków : perspektywa socjobiologiczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "9 - 30" }
-
Agatologiczny horyzont Tischnerowskiej filozofii wychowania jako horyzont "ziemi obiecanej" i/lub "ziemi odmowy"s. 31 - 50CZYSTY TEKST
Jarosław Gara, Agatologiczny horyzont Tischnerowskiej filozofii wychowania jako horyzont "ziemi obiecanej" i/lub "ziemi odmowy", Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 31 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Gara", title = "Agatologiczny horyzont Tischnerowskiej filozofii wychowania jako horyzont "ziemi obiecanej" i/lub "ziemi odmowy"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "31 - 50" }
-
Stowarzyszenie Umarłych Poetów - koniec legendy, konieczność rewizjis. 51 - 79CZYSTY TEKST
Michał Paluch, Stowarzyszenie Umarłych Poetów - koniec legendy, konieczność rewizji, Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 51 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Paluch", title = "Stowarzyszenie Umarłych Poetów - koniec legendy, konieczność rewizji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "51 - 79" }
-
Dzieciństwo i rodzicielska kara cielesna : ku moralności i duchowościs. 81 - 95CZYSTY TEKST
Wioletta Kwiatkowska, Lidia Wiśniewska-Nogaj, Dzieciństwo i rodzicielska kara cielesna : ku moralności i duchowości , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 81 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Kwiatkowska, Lidia Wiśniewska-Nogaj", title = "Dzieciństwo i rodzicielska kara cielesna : ku moralności i duchowości ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "81 - 95" }
-
Methodological Solutions in Studies on Transgender : Exploring the Terrains. 97 - 109CZYSTY TEKST
Katarzyna Okólska, Justyna Ratkowska-Pasikowska, Methodological Solutions in Studies on Transgender : Exploring the Terrain , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Okólska, Justyna Ratkowska-Pasikowska", title = "Methodological Solutions in Studies on Transgender : Exploring the Terrain ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "97 - 109" }
-
Komu i po co jest potrzebne myślenie krytyczne?s. 111 - 120CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Komu i po co jest potrzebne myślenie krytyczne? , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Komu i po co jest potrzebne myślenie krytyczne? ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "111 - 120" }
-
The image of a vocational school teacher in the eyes of students and its relationship with the effectiveness of educations. 121 - 140CZYSTY TEKST
Katarzyna Pardej, Robert Waszkowski, The image of a vocational school teacher in the eyes of students and its relationship with the effectiveness of education , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 121 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Pardej, Robert Waszkowski", title = "The image of a vocational school teacher in the eyes of students and its relationship with the effectiveness of education ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "121 - 140" }
-
Opinie na temat przygotowania nauczycieli historii prezentowane na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939)s. 141 - 150CZYSTY TEKST
Iwona Czarnecka, Opinie na temat przygotowania nauczycieli historii prezentowane na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939) , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 141 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Czarnecka", title = "Opinie na temat przygotowania nauczycieli historii prezentowane na łamach "Wiadomości Historyczno-Dydaktycznych" (1933-1939) ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "141 - 150" }
-
Doświadczenia dzieciństwa w rysunkach dzieci syryjskich mieszkających w nieformalnych obozach dla uchodźców w Libanies. 151 - 168CZYSTY TEKST
Edyta Januszewska, Doświadczenia dzieciństwa w rysunkach dzieci syryjskich mieszkających w nieformalnych obozach dla uchodźców w Libanie , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 151 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Januszewska", title = "Doświadczenia dzieciństwa w rysunkach dzieci syryjskich mieszkających w nieformalnych obozach dla uchodźców w Libanie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "151 - 168" }
-
A Values Pespective on Ethical Education for Grades 7 to 9 in Finlands. 169 - 181CZYSTY TEKST
Arleta Suwalska, A Values Pespective on Ethical Education for Grades 7 to 9 in Finland , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 169 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Arleta Suwalska", title = "A Values Pespective on Ethical Education for Grades 7 to 9 in Finland ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "169 - 181" }
-
Zaangazowanie rodziców w edukację dzieci : Polska na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej w świetle danych PISA 2018s. 183 - 202CZYSTY TEKST
Anna Walczak, Bartłomiej Walczak, Zaangazowanie rodziców w edukację dzieci : Polska na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej w świetle danych PISA 2018 , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 183 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Walczak, Bartłomiej Walczak", title = "Zaangazowanie rodziców w edukację dzieci : Polska na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej w świetle danych PISA 2018 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "183 - 202" }
-
Wiedza intersubiektywna - istotna różnica między człowiekiem a zwierzętamis. 209 - 214CZYSTY TEKST
Marek Pawlikowski, Wiedza intersubiektywna - istotna różnica między człowiekiem a zwierzętami , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 209 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Pawlikowski", title = "Wiedza intersubiektywna - istotna różnica między człowiekiem a zwierzętami ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "209 - 214" }
-
Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego, czy odszkolnić edukację - o książce Bogusława Śliwerskiego i Michała Paluchas. 215 - 222CZYSTY TEKST
Magda Karkowska, Michał Paluch, Bogusław Śliwerski, Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego, czy odszkolnić edukację - o książce Bogusława Śliwerskiego i Michała Palucha , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 1 (38), s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Karkowska, Michał Paluch, Bogusław Śliwerski", title = "Uwolnić szkołę od systemu klasowo-lekcyjnego, czy odszkolnić edukację - o książce Bogusława Śliwerskiego i Michała Palucha ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 1 (38)", pages = "215 - 222" }