-
CZYSTY TEKST
Piotr Łukowski, Kłamstwo. Analiza terminologiczna, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 9 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Łukowski", title = "Kłamstwo. Analiza terminologiczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "9 - 48" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Marciniak, Manipulacja a ideologia, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 49 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Marciniak", title = "Manipulacja a ideologia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "49 - 70" }
-
Miłość pedagogiczna w świetle zaawansowanych wersji Integralnego Pluralizmu Metodologicznegos. 71 - 84CZYSTY TEKST
Aneta Gop, Marzanna Bogumiła Kielar, Miłość pedagogiczna w świetle zaawansowanych wersji Integralnego Pluralizmu Metodologicznego, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Gop, Marzanna Bogumiła Kielar", title = "Miłość pedagogiczna w świetle zaawansowanych wersji Integralnego Pluralizmu Metodologicznego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "71 - 84" }
-
Specyfika rozpoznawania zdegradowanych ekspresji mimicznych przy wykorzystaniu techniki morfingu – implikacje pedagogicznes. 85 - 107CZYSTY TEKST
Joanna Lewczuk, Specyfika rozpoznawania zdegradowanych ekspresji mimicznych przy wykorzystaniu techniki morfingu – implikacje pedagogiczne, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 85 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Lewczuk", title = "Specyfika rozpoznawania zdegradowanych ekspresji mimicznych przy wykorzystaniu techniki morfingu – implikacje pedagogiczne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "85 - 107" }
-
Monitoring umiejętności językowych, kryteria oceny poziomu kompetencji, pierwsze rezultatys. 109 - 133CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Magdalena Trysińska, Monitoring umiejętności językowych, kryteria oceny poziomu kompetencji, pierwsze rezultaty, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 109 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Piotrowski, Magdalena Trysińska", title = "Monitoring umiejętności językowych, kryteria oceny poziomu kompetencji, pierwsze rezultaty", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "109 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Oskar Żawrocki, Szkic wspomnień o Olku (Aleksandrze Kamińskim), Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Oskar Żawrocki", title = "Szkic wspomnień o Olku (Aleksandrze Kamińskim)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "135 - 147" }
-
Meandry aksjologiczne – recenzja monografii autorstwa Grzegorza Żuka "Edukacja aksjologiczna. Zarys problematyki"s. 149 - 155CZYSTY TEKST
Danuta Wosik-Kawala, Grzegorz Żuk, Meandry aksjologiczne – recenzja monografii autorstwa Grzegorza Żuka "Edukacja aksjologiczna. Zarys problematyki", Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 149 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Wosik-Kawala, Grzegorz Żuk", title = "Meandry aksjologiczne – recenzja monografii autorstwa Grzegorza Żuka "Edukacja aksjologiczna. Zarys problematyki"", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "149 - 155" }
-
"The European Conference on Educational Research", Kopenhaga, 21-25 września 2017 : reformowanie edukacji czy imperatyw stałej zmiany?s. 157 - 164CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Jolanta Sajdera, "The European Conference on Educational Research", Kopenhaga, 21-25 września 2017 : reformowanie edukacji czy imperatyw stałej zmiany?, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 157 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus, Jolanta Sajdera", title = ""The European Conference on Educational Research", Kopenhaga, 21-25 września 2017 : reformowanie edukacji czy imperatyw stałej zmiany?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "157 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pedagogika harcerska, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Pedagogika harcerska", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "165 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 3 (20), s. 175
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 3 (20)", pages = "175" }