-
CZYSTY TEKST
Kamila Szymańska, W cieniu gimnazjum : szkolnictwo luterańskie w Lesznie w XVII wieku, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 9 - 25
BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Szymańska", title = "W cieniu gimnazjum : szkolnictwo luterańskie w Lesznie w XVII wieku", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "9 - 25" }
-
Nauczyć i nie zgorszyć : leszczyński teatr szkolny braci czeskich i luteranów jako medium edukacji - «casus» dramatu "Susanna, ex Danielis 13. tragoedia" (1646)s. 27 - 46CZYSTY TEKST
Dariusz Chemperek, Nauczyć i nie zgorszyć : leszczyński teatr szkolny braci czeskich i luteranów jako medium edukacji - «casus» dramatu "Susanna, ex Danielis 13. tragoedia" (1646), Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Chemperek", title = "Nauczyć i nie zgorszyć : leszczyński teatr szkolny braci czeskich i luteranów jako medium edukacji - «casus» dramatu "Susanna, ex Danielis 13. tragoedia" (1646)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "27 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Tomiło, Fenomenologia wychowania : w poszukiwaniu istoty wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 47 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Tomiło", title = "Fenomenologia wychowania : w poszukiwaniu istoty wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "47 - 65" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Błaszczak, Agnieszka Rowicka, Wypalenie zawodowe nauczycieli - prezentacja wybranych koncepcji i badań, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 67 - 91
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Błaszczak, Agnieszka Rowicka", title = "Wypalenie zawodowe nauczycieli - prezentacja wybranych koncepcji i badań", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "67 - 91" }
-
O wartości psychologicznej współczesnego kina fabularnego : ("Lady Bird"; "Jestem najlepsza. Ja Tonya"; "Lato 1993"; "Tamte dni, tamte noce")s. 93 - 104CZYSTY TEKST
Dorota Dąbrowska, O wartości psychologicznej współczesnego kina fabularnego : ("Lady Bird"; "Jestem najlepsza. Ja Tonya"; "Lato 1993"; "Tamte dni, tamte noce"), Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = "Dorota Dąbrowska", title = "O wartości psychologicznej współczesnego kina fabularnego : ("Lady Bird"; "Jestem najlepsza. Ja Tonya"; "Lato 1993"; "Tamte dni, tamte noce")", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "93 - 104" }
-
Młodzież NEET jako grupa społecznie zagrożona wykluczeniem społecznym i zawodowyms. 105 - 125CZYSTY TEKST
Patryk Barszcz, Młodzież NEET jako grupa społecznie zagrożona wykluczeniem społecznym i zawodowym, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 105 - 125
BIBTEX@Article{ authors = "Patryk Barszcz", title = "Młodzież NEET jako grupa społecznie zagrożona wykluczeniem społecznym i zawodowym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "105 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Pedagogika, której nie ma : na marginesie rozważań o pewnej publikacji, Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksander Nalaskowski", title = "Pedagogika, której nie ma : na marginesie rozważań o pewnej publikacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "127 - 135" }
-
"Pedagogika szkolna i wczesnoszkolna : wybrane problemy", red. K. Pujer, Wrocław 2016 : [recenzja]s. 137 - 145CZYSTY TEKST
Andrei Ahapau, "Pedagogika szkolna i wczesnoszkolna : wybrane problemy", red. K. Pujer, Wrocław 2016 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = "Andrei Ahapau", title = ""Pedagogika szkolna i wczesnoszkolna : wybrane problemy", red. K. Pujer, Wrocław 2016 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "137 - 145" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Rybińska, "Democratic Education" Amy Gutmann, Princeton 1999 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = "Jolanta Rybińska", title = ""Democratic Education" Amy Gutmann, Princeton 1999 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "147 - 151" }
-
"Mozaikowy wizerunek uczących się w uniwersyteckim kształceniu on-line", Wioletta Kwiatkowska, Toruń 2018 : [recenzja]s. 153 - 156CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, "Mozaikowy wizerunek uczących się w uniwersyteckim kształceniu on-line", Wioletta Kwiatkowska, Toruń 2018 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksander Nalaskowski", title = ""Mozaikowy wizerunek uczących się w uniwersyteckim kształceniu on-line", Wioletta Kwiatkowska, Toruń 2018 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "153 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Postmodernizm a edukacja [bibliografia tematyczna], Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 2 (27), s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = "Bogusław Śliwerski", title = "Postmodernizm a edukacja [bibliografia tematyczna]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 2 (27)", pages = "157 - 165" }