-
CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Wstęp, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Wstęp", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Style życia ludzi w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "11 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Furmanek, Idea smart living – idea inteligentnego, mądrego stylu życia, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 22 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Furmanek", title = "Idea smart living – idea inteligentnego, mądrego stylu życia", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "22 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec, Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec", title = "Zapotrzebowanie rynku pracy na informatyków a praktyka dydaktyczna", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "33 - 42" }
-
Społeczny wymiar technologii informacyjnych : studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowies. 43 - 50CZYSTY TEKST
Leszek Porębski, Społeczny wymiar technologii informacyjnych : studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 43 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Porębski", title = "Społeczny wymiar technologii informacyjnych : studia z informatyki społecznej na Wydziale Humanistycznym AGH w Krakowie", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "43 - 50" }
-
Rola mediów społecznościowych w edukacji – stan obecny i perspektywy rozwojus. 51 - 56CZYSTY TEKST
Katarzyna Garwol, Rola mediów społecznościowych w edukacji – stan obecny i perspektywy rozwoju, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 51 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Garwol", title = "Rola mediów społecznościowych w edukacji – stan obecny i perspektywy rozwoju", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "51 - 56" }
-
Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnegos. 57 - 62CZYSTY TEKST
Anna Opar, Tadeusz Piątek, Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 57 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Opar, Tadeusz Piątek", title = "Edukacja z zakresu TIK a problem wiktymizacji człowieka doby społeczeństwa informacyjnego", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "57 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Antoni Krauz, Mroczna strona internetu – TOR niebezpieczna forma cybertechnologii, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Krauz", title = "Mroczna strona internetu – TOR niebezpieczna forma cybertechnologii", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "63 - 74" }
-
Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnychs. 77 - 86CZYSTY TEKST
Tadeusz Piątek, Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Piątek", title = "Kultura pracy komponentem aksjologii dydaktyki przedmiotów informatyczno-komunikacyjnych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "77 - 86" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Janczyk, Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 87 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Janczyk", title = "Wybrane meandry procesów cyfryzacji polskiej oświaty", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "87 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Szewczyk, „Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 94 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szewczyk", title = "„Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "94 - 109" }
-
Znaczenie edukacji z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życias. 110 - 116CZYSTY TEKST
Tadeusz Piątek, Znaczenie edukacji z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życia, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 110 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Piątek", title = "Znaczenie edukacji z zakresu technologii informacyjno-komunikacyjnej w przygotowaniu do cyfrowego życia", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "110 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Kuźmińska-Sołśnia, Technologie mobilne w edukacji szkolnej, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 117 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kuźmińska-Sołśnia", title = "Technologie mobilne w edukacji szkolnej", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "117 - 123" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Kęsy, Poszerzona rzeczywistość w edukacji, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 124 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kęsy", title = "Poszerzona rzeczywistość w edukacji", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "124 - 131" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Kęsy, Technologia poszerzonej rzeczywistości – korzyści i zagrożenia aplikacyjne, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 132 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Kęsy", title = "Technologia poszerzonej rzeczywistości – korzyści i zagrożenia aplikacyjne", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "132 - 137" }
-
CZYSTY TEKST
Tomáš Kozík, Peter Kuna, Silvia Kunova, Virtuálna realita a vzdelávanie, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 138 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Tomáš Kozík, Peter Kuna, Silvia Kunova", title = "Virtuálna realita a vzdelávanie", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "138 - 145" }
-
Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznychs. 146 - 154CZYSTY TEKST
Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec, Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 146 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Iskierka, Janusz Krzemiński, Zbigniew Weżgowiec", title = "Zagadnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowych w programach dydaktycznych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "146 - 154" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Piecuch, Programowanie może być interesujące – platforma Arduino, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 155 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Piecuch", title = "Programowanie może być interesujące – platforma Arduino", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "155 - 160" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Maj, Rafał Maj, Wykształcenie matematyczne a informatyka, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 161 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Maj, Rafał Maj", title = "Wykształcenie matematyczne a informatyka", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "161 - 167" }
-
Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii – poziom gimnazjums. 168 - 179CZYSTY TEKST
Małgorzata Papier, Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii – poziom gimnazjum, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 168 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Papier", title = "Wykorzystanie technologii multimedialnych w nauczaniu historii – poziom gimnazjum", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "168 - 179" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 180 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "180 - 186" }
-
Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)s. 187 - 193CZYSTY TEKST
Marta Bałażak, Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych), Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 187 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Bałażak", title = "Stosunek nauczyciela do pracy własnej na podstawie jego kompetencji (w tym i informatycznych)", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "187 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Iskierka, Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 197 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Iskierka", title = "Kształtowanie wyobraźni przestrzennej poprzez modelowanie i animacje 3D", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "197 - 202" }
-
Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowychs. 203 - 208CZYSTY TEKST
Jacek Wołoszyn, Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 203 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wołoszyn", title = "Koncepcja modelu strumieniowego pobierania danych w czasie rzeczywistym notowań giełdowych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "203 - 208" }
-
Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywidends. 209 - 217CZYSTY TEKST
Jacek Wołoszyn, Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywidend, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wołoszyn", title = "Modyfikacja modelu aplikacji realizującej transakcje giełdowe na podstawie rzeczywistego strumienia danych o wartość dywidend", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "209 - 217" }
-
Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPEs. 218 - 223CZYSTY TEKST
Stanisław Szabłowski, Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPE, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 218 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Szabłowski", title = "Modelowanie fizyczne układów mechatronicznych w środowisku SIMULINK-SIMSCAPE", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "218 - 223" }
-
Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkościs. 224 - 232CZYSTY TEKST
Grzegorz Piecuch, Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 224 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Piecuch", title = "Wrzeciono CNC małej mocy jako obiekt badawczy dla metod CI na przykładzie detekcji prędkości", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "224 - 232" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Hamela, Agnieszka Molga, Damian Pawłowski, Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 233 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hamela, Agnieszka Molga, Damian Pawłowski", title = "Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "233 - 241" }
-
Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącegos. 242 - 249CZYSTY TEKST
Piotr Kisiel, Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 242 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kisiel", title = "Grafika komputerowa i informatyczne modelowanie struktur przestrzennych w programie kształcenia liceum ogólnokształcącego", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "242 - 249" }
-
"Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja]s. 253 - 257CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, "Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja], Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = ""Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja]", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "253 - 257" }
-
"Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", Howard Gardner, Warszawa 2009 : [recenzja]s. 258 - 261CZYSTY TEKST
Howard Gardner, Rafał Wawer, "Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", Howard Gardner, Warszawa 2009 : [recenzja], Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 258 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Howard Gardner, Rafał Wawer", title = ""Inteligencje wielorakie. Nowe horyzonty w teorii i praktyce", Howard Gardner, Warszawa 2009 : [recenzja]", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "258 - 261" }
-
CZYSTY TEKST
Informacja o indeksowaniu w bazach czasopism naukowych, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacja o indeksowaniu w bazach czasopism naukowych", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "262" }
-
CZYSTY TEKST
Lista recenzentów, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "262" }
-
CZYSTY TEKST
Procedura recenzowania, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Procedura recenzowania", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "262" }