-
CZYSTY TEKST
Wstęp, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "9 - 10" }
-
Znaczenie, sens, negocjowanie znaczeń – o "ambisemicznym" charakterze konceptualizacjis. 11 - 22CZYSTY TEKST
Andrzej Kudra, Barbara Kudra, Znaczenie, sens, negocjowanie znaczeń – o "ambisemicznym" charakterze konceptualizacji, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kudra, Barbara Kudra", title = "Znaczenie, sens, negocjowanie znaczeń – o "ambisemicznym" charakterze konceptualizacji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "11 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Rzeszutko-Iwan, Kategorie wiedzy i władzy w dyskursie publicznym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rzeszutko-Iwan", title = "Kategorie wiedzy i władzy w dyskursie publicznym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "23 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Seretny, Rola efektu zwrotnego w dydaktycznym dyskursie interakcyjnym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Seretny", title = "Rola efektu zwrotnego w dydaktycznym dyskursie interakcyjnym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "37 - 50" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Steciąg, Glottodydaktyka w ujęciu ekolingwistycznym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 51 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Steciąg", title = "Glottodydaktyka w ujęciu ekolingwistycznym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "51 - 62" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Balkowska, Wobec polskości : z doświadczenia nauczyciela języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Balkowska", title = "Wobec polskości : z doświadczenia nauczyciela języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "63 - 73" }
-
CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Rola nauczyciela jako przewodnika po wymowie polskiej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka", title = "Rola nauczyciela jako przewodnika po wymowie polskiej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "75 - 84" }
-
Wprowadzanie nowych treści a strategie negocjacyjne na lekcji języka polskiego jako obcegos. 85 - 97CZYSTY TEKST
Kamila Kubacka, Wprowadzanie nowych treści a strategie negocjacyjne na lekcji języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 85 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Kamila Kubacka", title = "Wprowadzanie nowych treści a strategie negocjacyjne na lekcji języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "85 - 97" }
-
Rola nauczyciela (języków obcych) w kształceniu kompetencji komunikacyjnej uczestników procesu dydaktycznegos. 99 - 107CZYSTY TEKST
Sylwia Rapacka-Wojtala, Rola nauczyciela (języków obcych) w kształceniu kompetencji komunikacyjnej uczestników procesu dydaktycznego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 99 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Rapacka-Wojtala", title = "Rola nauczyciela (języków obcych) w kształceniu kompetencji komunikacyjnej uczestników procesu dydaktycznego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "99 - 107" }
-
O rolach i cechach osobowościowych dobrego lektora języka polskiego jako obcego : na podstawie opinii studentóws. 109 - 117CZYSTY TEKST
Maria Rółkowska, O rolach i cechach osobowościowych dobrego lektora języka polskiego jako obcego : na podstawie opinii studentów, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Rółkowska", title = "O rolach i cechach osobowościowych dobrego lektora języka polskiego jako obcego : na podstawie opinii studentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "109 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Swoboda-Rydz, Glottodydaktyk pomiędzy tradycją a nowoczesnością, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 119 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Swoboda-Rydz", title = "Glottodydaktyk pomiędzy tradycją a nowoczesnością", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "119 - 128" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Bielecka, Dysleksja na lekcji języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 129 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Bielecka", title = "Dysleksja na lekcji języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "129 - 135" }
-
Okropni czy wspaniali? Nauczanie języka polskiego jako obcego a negocjowanie znaczeń : (na podstawie tekstów podręcznikowych)s. 137 - 144CZYSTY TEKST
Paula Góralczyk-Mowczan, Okropni czy wspaniali? Nauczanie języka polskiego jako obcego a negocjowanie znaczeń : (na podstawie tekstów podręcznikowych), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Paula Góralczyk-Mowczan", title = "Okropni czy wspaniali? Nauczanie języka polskiego jako obcego a negocjowanie znaczeń : (na podstawie tekstów podręcznikowych)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "137 - 144" }
-
Content and language integrated learning jako metoda ułatwiająca przełamywanie bariery komunikacyjnej w nauczaniu języków obcychs. 145 - 152CZYSTY TEKST
Agnieszka Handzel, Content and language integrated learning jako metoda ułatwiająca przełamywanie bariery komunikacyjnej w nauczaniu języków obcych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Handzel", title = "Content and language integrated learning jako metoda ułatwiająca przełamywanie bariery komunikacyjnej w nauczaniu języków obcych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "145 - 152" }
-
Projekt "LiME – Languages in Media" : jak materiały medialne mogą wspierać migrantów i ich nauczycieli w edukacji językowejs. 153 - 161CZYSTY TEKST
Sławomir Rudziński, Projekt "LiME – Languages in Media" : jak materiały medialne mogą wspierać migrantów i ich nauczycieli w edukacji językowej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Rudziński", title = "Projekt "LiME – Languages in Media" : jak materiały medialne mogą wspierać migrantów i ich nauczycieli w edukacji językowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "153 - 161" }
-
W jaki sposób i z jakiej okazji świętują podręcznikowi i prawdziwi Polacy? Negocjowanie ważności świąts. 163 - 175CZYSTY TEKST
Aneta Strzelecka, W jaki sposób i z jakiej okazji świętują podręcznikowi i prawdziwi Polacy? Negocjowanie ważności świąt, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 163 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Strzelecka", title = "W jaki sposób i z jakiej okazji świętują podręcznikowi i prawdziwi Polacy? Negocjowanie ważności świąt", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "163 - 175" }
-
Koncepcja skryptu Wokół Polski i Polaków do nauczania JPJO na poziomie średnim B2 w świetle teorii konektywizmu i nowych technologiis. 177 - 201CZYSTY TEKST
Anna Trębska-Kerntopf, Koncepcja skryptu Wokół Polski i Polaków do nauczania JPJO na poziomie średnim B2 w świetle teorii konektywizmu i nowych technologii, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 177 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Trębska-Kerntopf", title = "Koncepcja skryptu Wokół Polski i Polaków do nauczania JPJO na poziomie średnim B2 w świetle teorii konektywizmu i nowych technologii", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "177 - 201" }
-
Kłopot ze znaczeniem : naruszenia normy leksykalnej a działania lektora języka polskiego jako obcegos. 203 - 210CZYSTY TEKST
Agnieszka Karolczuk, Kłopot ze znaczeniem : naruszenia normy leksykalnej a działania lektora języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 203 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Karolczuk", title = "Kłopot ze znaczeniem : naruszenia normy leksykalnej a działania lektora języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "203 - 210" }
-
Zagadnienia słowotwórcze w wybranych podręcznikach do nauczania języków słoweńskiego i polskiego jako obcychs. 211 - 220CZYSTY TEKST
Boris Kern, Zagadnienia słowotwórcze w wybranych podręcznikach do nauczania języków słoweńskiego i polskiego jako obcych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Boris Kern", title = "Zagadnienia słowotwórcze w wybranych podręcznikach do nauczania języków słoweńskiego i polskiego jako obcych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "211 - 220" }
-
Postacie bajkowe i fantastyczne na tle wybranych języków słowiańskich : problem "szemranego" rodzaju gramatycznegos. 221 - 227CZYSTY TEKST
Maria Magdalena Nowakowska, Postacie bajkowe i fantastyczne na tle wybranych języków słowiańskich : problem "szemranego" rodzaju gramatycznego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 221 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Magdalena Nowakowska", title = "Postacie bajkowe i fantastyczne na tle wybranych języków słowiańskich : problem "szemranego" rodzaju gramatycznego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "221 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Słaby-Góral, Nauczyciel uczy się przez całe życie, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 229 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Słaby-Góral", title = "Nauczyciel uczy się przez całe życie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "229 - 249" }
-
Tendencje w polskiej fleksji werbalnej : (na przykładzie form czasu teraźniejszego czasowników zakończonych w bezokoliczniku na -ać)s. 251 - 258CZYSTY TEKST
Wiesław T. Stefańczyk, Tendencje w polskiej fleksji werbalnej : (na przykładzie form czasu teraźniejszego czasowników zakończonych w bezokoliczniku na -ać), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 251 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław T. Stefańczyk", title = "Tendencje w polskiej fleksji werbalnej : (na przykładzie form czasu teraźniejszego czasowników zakończonych w bezokoliczniku na -ać)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "251 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Zatorska, Przymiotniki w podręcznikach do nauki języka słoweńskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 259 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zatorska", title = "Przymiotniki w podręcznikach do nauki języka słoweńskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "259 - 267" }
-
Stare media w defensywie? Znaczenie i funkcje podręcznika do nauczania JPJO w mediasferze nowych medióws. 269 - 278CZYSTY TEKST
Miłosz Babecki, Stare media w defensywie? Znaczenie i funkcje podręcznika do nauczania JPJO w mediasferze nowych mediów, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 269 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Miłosz Babecki", title = "Stare media w defensywie? Znaczenie i funkcje podręcznika do nauczania JPJO w mediasferze nowych mediów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "269 - 278" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Bednarska, Językowe środki perswazji w polskich i słoweńskich reklamach, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bednarska", title = "Językowe środki perswazji w polskich i słoweńskich reklamach", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "279 - 287" }
-
Pojęcie wizerunku i jego związki z glottodydaktyką : na przykładzie wizerunku Łodzi w chicagowskim "Dzienniku Związkowym"s. 289 - 298CZYSTY TEKST
Iwona Dembowska-Wosik, Pojęcie wizerunku i jego związki z glottodydaktyką : na przykładzie wizerunku Łodzi w chicagowskim "Dzienniku Związkowym", Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 289 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Dembowska-Wosik", title = "Pojęcie wizerunku i jego związki z glottodydaktyką : na przykładzie wizerunku Łodzi w chicagowskim "Dzienniku Związkowym"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "289 - 298" }
-
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej w zakresie rozumienia tekstów : (negocjowanie znaczeń a proces dydaktyczny)s. 299 - 308CZYSTY TEKST
Edyta Pałuszyńska, Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej w zakresie rozumienia tekstów : (negocjowanie znaczeń a proces dydaktyczny), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 299 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Pałuszyńska", title = "Kształtowanie kompetencji komunikacyjnej w zakresie rozumienia tekstów : (negocjowanie znaczeń a proces dydaktyczny)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "299 - 308" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Wojenka-Karasek, Sposoby organizacji semantycznej nagłówków prasowych a glottodydaktyka, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 309 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Wojenka-Karasek", title = "Sposoby organizacji semantycznej nagłówków prasowych a glottodydaktyka", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "309 - 320" }
-
Media w nauczaniu języków obcych : koncepcje teoretyczne i wybrane rozwiązania metodycznes. 321 - 333CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Media w nauczaniu języków obcych : koncepcje teoretyczne i wybrane rozwiązania metodyczne, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 321 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Media w nauczaniu języków obcych : koncepcje teoretyczne i wybrane rozwiązania metodyczne", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "321 - 333" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Żydek-Bednarczuk, Tekst medialny w edukacji glottodydaktycznej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 335 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Żydek-Bednarczuk", title = "Tekst medialny w edukacji glottodydaktycznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "335 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Gaze, Zabawy znaczeniem w felietonach Tomasza Olbratowskiego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 345 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Gaze", title = "Zabawy znaczeniem w felietonach Tomasza Olbratowskiego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "345 - 353" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Negocjowanie znaczeń w tekstach kabaretowych a glottodydaktyka, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 355 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala", title = "Negocjowanie znaczeń w tekstach kabaretowych a glottodydaktyka", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "355 - 362" }
-
Elementy ludyczne w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego : (na materiale serialu "Świat według Kiepskich")s. 363 - 374CZYSTY TEKST
Rafał Maćkowiak, Elementy ludyczne w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego : (na materiale serialu "Świat według Kiepskich"), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 363 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Maćkowiak", title = "Elementy ludyczne w nauczaniu cudzoziemców języka polskiego : (na materiale serialu "Świat według Kiepskich")", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "363 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Dunin-Dudkowska, Transfer kulturowy w nauczaniu przekładu a rola nauczyciela, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 375 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dunin-Dudkowska", title = "Transfer kulturowy w nauczaniu przekładu a rola nauczyciela", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "375 - 384" }
-
Trudności z tłumaczeniem nazw botanicznych : (nazwy wybranych roślin w językach : polskim, słowackim i słoweńskim)s. 385 - 392CZYSTY TEKST
Marta Pančíková, Trudności z tłumaczeniem nazw botanicznych : (nazwy wybranych roślin w językach : polskim, słowackim i słoweńskim), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 385 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Pančíková", title = "Trudności z tłumaczeniem nazw botanicznych : (nazwy wybranych roślin w językach : polskim, słowackim i słoweńskim)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "385 - 392" }
-
CZYSTY TEKST
Kamil Szafraniec, Kultura polska w przekładzie : problemy ekwiwalencji, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 393 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Kamil Szafraniec", title = "Kultura polska w przekładzie : problemy ekwiwalencji", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "393 - 401" }
-
Porównanie polskich i słoweńskich frazeologizmów z komponentem wybranych zwierząt domowych : (byka, wołu, krowy i cielęcia)s. 403 - 412CZYSTY TEKST
Maria Wtorkowska, Porównanie polskich i słoweńskich frazeologizmów z komponentem wybranych zwierząt domowych : (byka, wołu, krowy i cielęcia), Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 403 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wtorkowska", title = "Porównanie polskich i słoweńskich frazeologizmów z komponentem wybranych zwierząt domowych : (byka, wołu, krowy i cielęcia)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "403 - 412" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Dawidek, Iwona Dembowska-Wosik, Anna Stelmach, Iwona Stempek, Aneta Szymkiewicz, Recenzja serii materiałów do nauczania JPJO Polski, krok po kroku, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 414 - 415
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Dawidek, Iwona Dembowska-Wosik, Anna Stelmach, Iwona Stempek, Aneta Szymkiewicz", title = "Recenzja serii materiałów do nauczania JPJO Polski, krok po kroku", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "414 - 415" }
-
"Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja]s. 416 - 419CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Grażyna Zarzycka, "Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 416 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies, Grażyna Zarzycka", title = ""Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "416 - 419" }
-
"Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych", red. Robert Dębski, Kraków 2008 : [recenzja]s. 419 - 422CZYSTY TEKST
Robert Dębski, Grażyna Zarzycka, "Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych", red. Robert Dębski, Kraków 2008 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 419 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Dębski, Grażyna Zarzycka", title = ""Od mediów przekazu do mediów uczestniczenia. Transmisja i nauczanie języków mniejszościowych", red. Robert Dębski, Kraków 2008 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "419 - 422" }