-
Podstawy ogłoszenia upadłości a sytuacja majątkowa i finansowa upadających przedsiębiorstws. 113 - 123CZYSTY TEKST
Ewa Miłkowska, Podstawy ogłoszenia upadłości a sytuacja majątkowa i finansowa upadających przedsiębiorstw, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Miłkowska", title = "Podstawy ogłoszenia upadłości a sytuacja majątkowa i finansowa upadających przedsiębiorstw", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "113 - 123" }
-
Cienie sukcesu zawodowego menedżerów z Polski i Czechs. 139 - 148CZYSTY TEKST
Joanna Mesjasz, Cienie sukcesu zawodowego menedżerów z Polski i Czech, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Mesjasz", title = "Cienie sukcesu zawodowego menedżerów z Polski i Czech", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "139 - 148" }
-
Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwas. 9 - 18CZYSTY TEKST
Syanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Syanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność konsumencka - wyznacznik konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "9 - 18" }
-
Wstęps. 5 - 7CZYSTY TEKST
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wstęp, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wstęp", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "5 - 7" }
-
Konsument we współczesnym otoczeniu rynkowyms. 27 - 35CZYSTY TEKST
Izabela Witczak, Konsument we współczesnym otoczeniu rynkowym, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 27 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Witczak", title = "Konsument we współczesnym otoczeniu rynkowym", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "27 - 35" }
-
Komunikacja marketingowa w dobie globalizacjis. 37 - 45CZYSTY TEKST
Kinga Stopczyńska, Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Stopczyńska", title = "Komunikacja marketingowa w dobie globalizacji", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "37 - 45" }
-
Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmys. 46 - 54CZYSTY TEKST
Magdalena Kalińska-Kula, Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 46 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kalińska-Kula", title = "Rola marketingu skierowanego do kobiet w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "46 - 54" }
-
Internetowe narzędzia badań marketingowychs. 19 - 36CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Internetowe narzędzia badań marketingowych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Internetowe narzędzia badań marketingowych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "19 - 36" }
-
Nowoczesne źródła finansowania małych firm w Polsces. 55 - 65CZYSTY TEKST
Jakub Twardowski, Nowoczesne źródła finansowania małych firm w Polsce, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Twardowski", title = "Nowoczesne źródła finansowania małych firm w Polsce", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "55 - 65" }
-
Perspektywy rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości na terenach słabo zurbanizowanych województwa łódzkiegos. 67 - 84CZYSTY TEKST
Edward Stawasz, Renata Lisowska, Katarzyna Szymańska, Perspektywy rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości na terenach słabo zurbanizowanych województwa łódzkiego, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 67 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Stawasz, Renata Lisowska, Katarzyna Szymańska", title = "Perspektywy rozwoju innowacyjności i przedsiębiorczości na terenach słabo zurbanizowanych województwa łódzkiego", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "67 - 84" }
-
Wpływ autostrady A2 na możliwości rozwoju aglomeracji łódzkiejs. 85 - 94CZYSTY TEKST
Julia Patorska, Wpływ autostrady A2 na możliwości rozwoju aglomeracji łódzkiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Julia Patorska", title = "Wpływ autostrady A2 na możliwości rozwoju aglomeracji łódzkiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "85 - 94" }
-
Polski rynek pracy na tle Unii Europejskiejs. 95 - 111CZYSTY TEKST
Tomasz Zalega, Polski rynek pracy na tle Unii Europejskiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 95 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Zalega", title = "Polski rynek pracy na tle Unii Europejskiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "95 - 111" }
-
Systemy wynagradzania w zakładowych układach zbiorowych pracy w sektorze przedsiębiorstw - wyniki badańs. 125 - 137CZYSTY TEKST
Piotr Oleksiak, Systemy wynagradzania w zakładowych układach zbiorowych pracy w sektorze przedsiębiorstw - wyniki badań , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Oleksiak", title = "Systemy wynagradzania w zakładowych układach zbiorowych pracy w sektorze przedsiębiorstw - wyniki badań ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "125 - 137" }
-
Znaczenie szkoleń z zakresu uruchomienia działalności gospodarczej w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnychs. 149 - 160CZYSTY TEKST
Renata Lisowska, Jarosław Ropęga, Znaczenie szkoleń z zakresu uruchomienia działalności gospodarczej w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 149 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Lisowska, Jarosław Ropęga", title = "Znaczenie szkoleń z zakresu uruchomienia działalności gospodarczej w procesie aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "149 - 160" }
-
Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyts. 161 - 177CZYSTY TEKST
Jarosław A. Kowalski, Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 161 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław A. Kowalski", title = "Konkurencyjność a wzrost i rozwój gospodarczy oraz dobrobyt", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "161 - 177" }
-
Zastosowanie metod pośrednich do "zmierzenia" rozmiarów nielegalnego zatrudnienia w Polsces. 179 - 194CZYSTY TEKST
Dorota Kałuża, Joanna Damińska, Zastosowanie metod pośrednich do "zmierzenia" rozmiarów nielegalnego zatrudnienia w Polsce, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 179 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Kałuża, Joanna Damińska", title = "Zastosowanie metod pośrednich do "zmierzenia" rozmiarów nielegalnego zatrudnienia w Polsce", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "179 - 194" }
-
„Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji”, Bogusław Plawgo, Warszawa 2004 : [recenzja]s. 196 - 198CZYSTY TEKST
Edward Stawasz, Bogusław Plawgo, „Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji”, Bogusław Plawgo, Warszawa 2004 : [recenzja], Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 196 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Stawasz, Bogusław Plawgo", title = "„Zachowania małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji”, Bogusław Plawgo, Warszawa 2004 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "196 - 198" }