-
Wstęps. 7 - 9CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska-Małek, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska-Małek", title = "Wstęp", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "7 - 9" }
-
Wybrane aspekty sytuacji szkolnej uczniów z zespołem Aspergera = Selected Aspects of Students' School Situation with Asperger's Syndromes. 13 - 25CZYSTY TEKST
Anna Karpińska, Wybrane aspekty sytuacji szkolnej uczniów z zespołem Aspergera = Selected Aspects of Students' School Situation with Asperger's Syndrome , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 13 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Karpińska", title = "Wybrane aspekty sytuacji szkolnej uczniów z zespołem Aspergera = Selected Aspects of Students' School Situation with Asperger's Syndrome ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "13 - 25" }
-
Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergences. 27 - 39CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergence , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 27 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergence ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "27 - 39" }
-
Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce = Creative Use of the Potential of Virtual Reality in Teachings. 41 - 53CZYSTY TEKST
Karol Kowalczuk, Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce = Creative Use of the Potential of Virtual Reality in Teaching , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 41 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Kowalczuk", title = "Kreatywne wykorzystanie potencjału wirtualnej rzeczywistości w dydaktyce = Creative Use of the Potential of Virtual Reality in Teaching ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "41 - 53" }
-
Resentyment a społeczna akceptacja rodzin wielodzietnych = Resentment and Social Acceptance of Large Familiess. 55 - 64CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Resentyment a społeczna akceptacja rodzin wielodzietnych = Resentment and Social Acceptance of Large Families , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma", title = "Resentyment a społeczna akceptacja rodzin wielodzietnych = Resentment and Social Acceptance of Large Families ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "55 - 64" }
-
Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Educations. 67 - 77CZYSTY TEKST
Jolanta Bonar, Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Education , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Bonar", title = "Obserwacja etnograficzna w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji = Ethnographic Observation in Early-Age Teacher Education ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "67 - 77" }
-
Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Professions. 79 - 94CZYSTY TEKST
Ewa Kochanowska, Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Profession , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kochanowska", title = "Po co jest szkoła? : funkcje szkoły z perspektywy kandydatów do zawodu nauczyciela = What is the School for? : School's Functions from the Pespective of the Candidates for the Teaching Profession ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "79 - 94" }
-
Rodzice w przestrzeni szkolnej = Parents in School Spaces. 95 - 106CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, Rodzice w przestrzeni szkolnej = Parents in School Space , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "Rodzice w przestrzeni szkolnej = Parents in School Space ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "95 - 106" }
-
Dziecięce prace graficzne jako źródło informacji o rodzinie = Children's Graphics as a Source of Family Informations. 107 - 118CZYSTY TEKST
Ewa Piwowarska, Dziecięce prace graficzne jako źródło informacji o rodzinie = Children's Graphics as a Source of Family Information , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Piwowarska", title = "Dziecięce prace graficzne jako źródło informacji o rodzinie = Children's Graphics as a Source of Family Information ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "107 - 118" }
-
Myśli i groźby samobójcze jako elementy zachowań presuicydalnych przejawiane u osób pozbawionych wolności = Suicidal Ideation and Suicide Threats as Elements of Suicidal Behaviour of People Deprived of Libertys. 119 - 132CZYSTY TEKST
Sławomir Cudak, Myśli i groźby samobójcze jako elementy zachowań presuicydalnych przejawiane u osób pozbawionych wolności = Suicidal Ideation and Suicide Threats as Elements of Suicidal Behaviour of People Deprived of Liberty , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Cudak", title = "Myśli i groźby samobójcze jako elementy zachowań presuicydalnych przejawiane u osób pozbawionych wolności = Suicidal Ideation and Suicide Threats as Elements of Suicidal Behaviour of People Deprived of Liberty ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "119 - 132" }
-
The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody"s. 135 - 146CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody" , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody" ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "135 - 146" }
-
Information and Communication technology in the Life of University Students - Future Pre-School and First Grade of Primary School Teachers = Technologie informacyjno-komunikacyjne w życiu stuentów - przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoprzedszkolnegos. 147 - 158CZYSTY TEKST
Renáta Bernátová, Information and Communication technology in the Life of University Students - Future Pre-School and First Grade of Primary School Teachers = Technologie informacyjno-komunikacyjne w życiu stuentów - przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoprzedszkolnego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Renáta Bernátová", title = "Information and Communication technology in the Life of University Students - Future Pre-School and First Grade of Primary School Teachers = Technologie informacyjno-komunikacyjne w życiu stuentów - przyszłych nauczycieli wychowania przedszkolnego i wczesnoprzedszkolnego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "147 - 158" }