-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Wstęp", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "7 - 9" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Lorenc, Wychowanie człowieka w ujęciu pedagogiki personalistycznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Lorenc", title = "Wychowanie człowieka w ujęciu pedagogiki personalistycznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "13 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Kopsztejn, Family and its problems, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 23 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kopsztejn", title = "Family and its problems", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "23 - 49" }
-
Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawnas. 51 - 64CZYSTY TEKST
Mariusz Paradowski, Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawna, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Paradowski", title = "Egzystencja dziecka w warunkach przemocy domowej i szkolnej : analiza psychologiczno-prawna", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "51 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Roman Waluś, Instrumenty prawne stosowane w przypadkach przestępczości nieletnich, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Waluś", title = "Instrumenty prawne stosowane w przypadkach przestępczości nieletnich", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "65 - 76" }
-
Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwies. 79 - 92CZYSTY TEKST
Joanna Skibska, Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 79 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Skibska", title = "Neuroplastyczność mózgu wsparciem rozwojowym dziecka we wczesnym dzieciństwie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "79 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Ożańska-Ponikwia, The role of mnemonics in the process of L1 and L2 language learning, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 93 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Ożańska-Ponikwia", title = "The role of mnemonics in the process of L1 and L2 language learning", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "93 - 100" }
-
The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow.s. 101 - 110CZYSTY TEKST
Dorota Ciechanowska, The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow., Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ciechanowska", title = "The importance of autonomous self-development of adult learners in the theory of transformative learning by J. Mezirow.", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "101 - 110" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "111 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Irena Burczyk, Muzyka a słuch fonematyczny, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Burczyk", title = "Muzyka a słuch fonematyczny", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "123 - 132" }
-
Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacjis. 133 - 144CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "133 - 144" }
-
Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowejs. 145 - 157CZYSTY TEKST
Beata Matusek, Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 145 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Matusek", title = "Z teorii i praktyki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym w szkole podstawowej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "145 - 157" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Wojciechowska, Preschool teacher in modern educational strategy, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 159 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wojciechowska", title = "Preschool teacher in modern educational strategy", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "159 - 169" }
-
To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern educations. 171 - 182CZYSTY TEKST
Tatiana Grabowska, To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Grabowska", title = "To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "171 - 182" }
-
Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогоденняs. 183 - 190CZYSTY TEKST
Irina Oleksiiwna Kuchynska, Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогодення, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 183 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Irina Oleksiiwna Kuchynska", title = "Ключобі аспекти ідейно-політичного напрямку виховної діяльності у вщій школі в умовах сьогодення", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "183 - 190" }