-
Plain Text
Andrzej Bogaj, Wstęp, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Bogaj", title = "Wstęp", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "5 - 7" }
-
Priorytety współczesnych reform oświatowych a wizja szkoły przyszłości (perspektywa europejska)p. 11 - 21Plain Text
Andrzej Bogaj, Priorytety współczesnych reform oświatowych a wizja szkoły przyszłości (perspektywa europejska), Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Bogaj", title = "Priorytety współczesnych reform oświatowych a wizja szkoły przyszłości (perspektywa europejska)", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "11 - 21" }
-
Plain Text
Stefan M. Kwiatkowski, Rozwój kształcenia zawodowego – próba analizy systemowej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan M. Kwiatkowski", title = "Rozwój kształcenia zawodowego – próba analizy systemowej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "23 - 37" }
-
Plain Text
Wanda Dróżka, Nauczyciel we współczesnych dyskursach edukacyjnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 39 - 50
BIBTEX@Article{ authors = "Wanda Dróżka", title = "Nauczyciel we współczesnych dyskursach edukacyjnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "39 - 50" }
-
Przemiany organizacyjne średniego szkolnictwa ogólnokształcącego w Polsce XX wiekup. 51 - 75Plain Text
Stanisław Majewski, Przemiany organizacyjne średniego szkolnictwa ogólnokształcącego w Polsce XX wieku, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 51 - 75
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Majewski", title = "Przemiany organizacyjne średniego szkolnictwa ogólnokształcącego w Polsce XX wieku", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "51 - 75" }
-
Plain Text
Justyna Dobrołowicz, Kreatywność dzieci i młodzieży w świetle przemian współczesnej szkoły, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Dobrołowicz", title = "Kreatywność dzieci i młodzieży w świetle przemian współczesnej szkoły", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "79 - 87" }
-
Metoda dramy a poczucie podmiotowości uczniów klas pierwszych III i XI Liceum Ogólnokształcącego w Kielcachp. 89 - 99Plain Text
Marek Świeca, Metoda dramy a poczucie podmiotowości uczniów klas pierwszych III i XI Liceum Ogólnokształcącego w Kielcach, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Świeca", title = "Metoda dramy a poczucie podmiotowości uczniów klas pierwszych III i XI Liceum Ogólnokształcącego w Kielcach", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "89 - 99" }
-
Plain Text
Aneta Pańtak, Uwarunkowania ukrytego programu szkoły, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 101 - 114
BIBTEX@Article{ authors = "Aneta Pańtak", title = "Uwarunkowania ukrytego programu szkoły", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "101 - 114" }
-
Plain Text
Janina Dyamentowska, Nauczyciele wobec przezmian zachodzących w oświacie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = "Janina Dyamentowska", title = "Nauczyciele wobec przezmian zachodzących w oświacie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "115 - 120" }
-
Rozumienie i stosowanie norm społeczno-moralnych jako wyznacznik poczucia pozycji ucznia w klasiep. 121 - 135Plain Text
Iwona Pieras, Rozumienie i stosowanie norm społeczno-moralnych jako wyznacznik poczucia pozycji ucznia w klasie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Pieras", title = "Rozumienie i stosowanie norm społeczno-moralnych jako wyznacznik poczucia pozycji ucznia w klasie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "121 - 135" }
-
Plain Text
Małgorzata Bogaj, Szkoła w XXI wieku- koncepcja P. Dalina i V. D. Rusta, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Bogaj", title = "Szkoła w XXI wieku- koncepcja P. Dalina i V. D. Rusta", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "139 - 145" }
-
Plain Text
Teresa Giza, Konteksty rozważań nad twórczością w pedagogice, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 147 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Teresa Giza", title = "Konteksty rozważań nad twórczością w pedagogice", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "147 - 164" }
-
Plain Text
Wiesława Zasada, Relacja rodzina-szkoła (przeszłość, teraźniejszość i przyszłość), Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = "Wiesława Zasada", title = "Relacja rodzina-szkoła (przeszłość, teraźniejszość i przyszłość)", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "165 - 177" }
-
Plain Text
Szczepan Kutrowski, Twórczość czy konformizm?, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 181 - 189
BIBTEX@Article{ authors = "Szczepan Kutrowski", title = "Twórczość czy konformizm?", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "181 - 189" }
-
"Education in Poland in the proces of social changes", Andrzej Bogaj, Stefan M. Kwiatkowski, Mirosław J. Szymański, Warszawa 1999 : [recenzja]p. 193 - 196Plain Text
Andrzej Bogaj, Stefan M. Kwiatkowski, Stanisław Majewski, Mirosław J. Szymański, "Education in Poland in the proces of social changes", Andrzej Bogaj, Stefan M. Kwiatkowski, Mirosław J. Szymański, Warszawa 1999 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Bogaj, Stefan M. Kwiatkowski, Stanisław Majewski, Mirosław J. Szymański", title = ""Education in Poland in the proces of social changes", Andrzej Bogaj, Stefan M. Kwiatkowski, Mirosław J. Szymański, Warszawa 1999 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "193 - 196" }
-
"Historia wychowania w XX wieku: dorobek i perspektywy", red. T. Gumuła, J. Krasuski, S. Majewski, Kielce 1998 : [recenzja]p. 197 - 200Plain Text
T. Gumuła, J. Krasuski, S. Majewski, Sławomir Konrad Mazur, "Historia wychowania w XX wieku: dorobek i perspektywy", red. T. Gumuła, J. Krasuski, S. Majewski, Kielce 1998 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 197 - 200
BIBTEX@Article{ authors = "T. Gumuła, J. Krasuski, S. Majewski, Sławomir Konrad Mazur", title = ""Historia wychowania w XX wieku: dorobek i perspektywy", red. T. Gumuła, J. Krasuski, S. Majewski, Kielce 1998 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "197 - 200" }
-
Plain Text
John Brockman, Ewa Jurek, "Trzecia kultura", red. John Brockman, Warszawa 1996 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = "John Brockman, Ewa Jurek", title = ""Trzecia kultura", red. John Brockman, Warszawa 1996 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "201 - 206" }