-
O (nie)ustającej potrzebie duchowości w życiu i wychowaniu człowieka : uwagi wstępnes. 8 - 13CZYSTY TEKST
Marek Budajczak, Artur Jocz, Anna Walczak, O (nie)ustającej potrzebie duchowości w życiu i wychowaniu człowieka : uwagi wstępne, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 8 - 13
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Budajczak, Artur Jocz, Anna Walczak", title = "O (nie)ustającej potrzebie duchowości w życiu i wychowaniu człowieka : uwagi wstępne", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "8 - 13" }
-
On the (un)Ending Need for Spirituality in Human Life and Education : Introductory Remarkss. 14 - 19CZYSTY TEKST
Marek Budajczak, Artur Jocz, Anna Walczak, On the (un)Ending Need for Spirituality in Human Life and Education : Introductory Remarks, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 14 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Budajczak, Artur Jocz, Anna Walczak", title = "On the (un)Ending Need for Spirituality in Human Life and Education : Introductory Remarks", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "14 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Walczak, "Mocna" i "słaba" interpretacja duchowości a nauki o wychowaniu, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 20 - 39
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Walczak", title = ""Mocna" i "słaba" interpretacja duchowości a nauki o wychowaniu", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "20 - 39" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Mariański, O nowej duchowości - próba opisu zjawiska, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 40 - 68
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Mariański", title = "O nowej duchowości - próba opisu zjawiska", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "40 - 68" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Sztobryn, Pojęcie duchowości w tradycji polskiej, świeckiej myśli pedagogicznej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 69 - 76
BIBTEX@Article{ authors = "Sławomir Sztobryn", title = "Pojęcie duchowości w tradycji polskiej, świeckiej myśli pedagogicznej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "69 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Budajczak, Spiritualizing Education and Education that is Spiritualized, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = "Marek Budajczak", title = "Spiritualizing Education and Education that is Spiritualized", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "77 - 87" }
-
Świadomość cielesności ducha i duchowości ciała w procesie wychowywania człowieka : opis w kontekście bioenergetycznej analizy charakteru Aleksandra Lowena oraz początku wartości Maxa Scheleras. 88 - 109CZYSTY TEKST
Krystyna Ablewicz, Świadomość cielesności ducha i duchowości ciała w procesie wychowywania człowieka : opis w kontekście bioenergetycznej analizy charakteru Aleksandra Lowena oraz początku wartości Maxa Schelera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 88 - 109
BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Ablewicz", title = "Świadomość cielesności ducha i duchowości ciała w procesie wychowywania człowieka : opis w kontekście bioenergetycznej analizy charakteru Aleksandra Lowena oraz początku wartości Maxa Schelera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "88 - 109" }
-
Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiejs. 110 - 131CZYSTY TEKST
Maja Dobiasz-Krysiak, Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 110 - 131
BIBTEX@Article{ authors = "Maja Dobiasz-Krysiak", title = "Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "110 - 131" }
-
Refleksyjno-egzystencjalny wymiar tanatopedagogiki obszarem wspierającym rozwój człowiekas. 132 - 146CZYSTY TEKST
Justyna Sztobryn-Bochomulska, Refleksyjno-egzystencjalny wymiar tanatopedagogiki obszarem wspierającym rozwój człowieka, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 132 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Sztobryn-Bochomulska", title = "Refleksyjno-egzystencjalny wymiar tanatopedagogiki obszarem wspierającym rozwój człowieka", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "132 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Witold P. Glinkowski, "Życie duchowe" a "życie w duchu" - dialogiczna dystynkcja Martina Bubera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 147 - 163
BIBTEX@Article{ authors = "Witold P. Glinkowski", title = ""Życie duchowe" a "życie w duchu" - dialogiczna dystynkcja Martina Bubera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "147 - 163" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Krakowiak, Lekcja godności, lekcja duchowości z Józefem Czapskim, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 164 - 178
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Krakowiak", title = "Lekcja godności, lekcja duchowości z Józefem Czapskim", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "164 - 178" }
-
Kazus (anty)duchowości behawiorysty radykalnego B. F. Skinnera - perspektywa psychobiograficznas. 179 - 198CZYSTY TEKST
Andrzej Pankalla, Agnieszka Wiatrowska, Kazus (anty)duchowości behawiorysty radykalnego B. F. Skinnera - perspektywa psychobiograficzna, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 179 - 198
BIBTEX@Article{ authors = "Andrzej Pankalla, Agnieszka Wiatrowska", title = "Kazus (anty)duchowości behawiorysty radykalnego B. F. Skinnera - perspektywa psychobiograficzna", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "179 - 198" }
-
"Prawda serca" : esej audiowizualny Piotra Załuskiego "Herbert. Fresk w kościele" (2005-2006) na lekcji języka polskiegos. 199 - 212CZYSTY TEKST
Iwona Grodź, "Prawda serca" : esej audiowizualny Piotra Załuskiego "Herbert. Fresk w kościele" (2005-2006) na lekcji języka polskiego, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 199 - 212
BIBTEX@Article{ authors = "Iwona Grodź", title = ""Prawda serca" : esej audiowizualny Piotra Załuskiego "Herbert. Fresk w kościele" (2005-2006) na lekcji języka polskiego", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "199 - 212" }
-
Strategia unikowego radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście oceny poznawczej konfliktu i modelującego wpływu rodzicóws. 213 - 229CZYSTY TEKST
Danuta Borecka-Biernat, Strategia unikowego radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście oceny poznawczej konfliktu i modelującego wpływu rodziców, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 213 - 229
BIBTEX@Article{ authors = "Danuta Borecka-Biernat", title = "Strategia unikowego radzenia sobie młodzieży w wieku dorastania w sytuacji konfliktu społecznego w kontekście oceny poznawczej konfliktu i modelującego wpływu rodziców", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "213 - 229" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Kilian, Andrzej Pankalla, Deegoizacja jako cel wychowania - paradygmat duszy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 230 - 243
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Kilian, Andrzej Pankalla", title = "Deegoizacja jako cel wychowania - paradygmat duszy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "230 - 243" }
-
CZYSTY TEKST
Brian D. Ray, All Education is Spiritual and Ergo Homeschooling is Resurging, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 244 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Brian D. Ray", title = "All Education is Spiritual and Ergo Homeschooling is Resurging", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "244 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Andrew Pudewa, Choćby i niedoskonale : nauki pobrane z trzydziestu lat nauczania, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 260 - 276
BIBTEX@Article{ authors = "Andrew Pudewa", title = "Choćby i niedoskonale : nauki pobrane z trzydziestu lat nauczania", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "260 - 276" }
-
"Theorien in der qualitativen Bildungsforschung als Theoriegenerierung", red. Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren, Opladen - Berlin -Toronto 2016 : [recenzja]s. 277 - 284CZYSTY TEKST
Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren, Danuta Urbaniak-Zając, "Theorien in der qualitativen Bildungsforschung als Theoriegenerierung", red. Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren, Opladen - Berlin -Toronto 2016 : [recenzja], Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 277 - 284
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren, Danuta Urbaniak-Zając", title = ""Theorien in der qualitativen Bildungsforschung als Theoriegenerierung", red. Robert Kreitz, Ingried Miethe, Anja Tervooren, Opladen - Berlin -Toronto 2016 : [recenzja]", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "277 - 284" }
-
III interdyscyplinarna konferencja z cyklu "(Re)konstrukcje codzienności wychowania" nt. "Ciało i cielesność - obecność i nieobecność w codzienności wychowaniu" (7-8 grudnia 2020)s. 285 - 288CZYSTY TEKST
Bernadetta Żynis, III interdyscyplinarna konferencja z cyklu "(Re)konstrukcje codzienności wychowania" nt. "Ciało i cielesność - obecność i nieobecność w codzienności wychowaniu" (7-8 grudnia 2020), Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 285 - 288
BIBTEX@Article{ authors = "Bernadetta Żynis", title = "III interdyscyplinarna konferencja z cyklu "(Re)konstrukcje codzienności wychowania" nt. "Ciało i cielesność - obecność i nieobecność w codzienności wychowaniu" (7-8 grudnia 2020)", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "285 - 288" }