-
Wprowadzenie : Wspólnotowość jako wartość edukacji do sztuki i przez sztukę w dyskursie interdyscyplinarnyms. 8 - 17CZYSTY TEKST
Mirosława Zalewska-Pawlak, Wprowadzenie : Wspólnotowość jako wartość edukacji do sztuki i przez sztukę w dyskursie interdyscyplinarnym, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 8 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "Mirosława Zalewska-Pawlak", title = "Wprowadzenie : Wspólnotowość jako wartość edukacji do sztuki i przez sztukę w dyskursie interdyscyplinarnym", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "8 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Giulio Sforza, Introduzione : "Aures colere" : L'ascalto musicale per l'educazione estetica, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 18 - 29
BIBTEX@Article{ authors = "Giulio Sforza", title = "Introduzione : "Aures colere" : L'ascalto musicale per l'educazione estetica", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "18 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Szuścik, Community, Art and Aesthetic Education, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 30 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Szuścik", title = "Community, Art and Aesthetic Education", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "30 - 40" }
-
Sense of Community as a Value of Aesthetic Education in the European Traditions. 41 - 51CZYSTY TEKST
Mirosława Zalewska-Pawlak, Sense of Community as a Value of Aesthetic Education in the European Tradition, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 41 - 51
BIBTEX@Article{ authors = "Mirosława Zalewska-Pawlak", title = "Sense of Community as a Value of Aesthetic Education in the European Tradition", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "41 - 51" }
-
W poszukiwaniu komplementarnego modelu pedagogiki sztuki jako nauki o wychowaniu/edukacjis. 52 - 65CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, W poszukiwaniu komplementarnego modelu pedagogiki sztuki jako nauki o wychowaniu/edukacji, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 52 - 65
BIBTEX@Article{ authors = "Dariusz Kubinowski", title = "W poszukiwaniu komplementarnego modelu pedagogiki sztuki jako nauki o wychowaniu/edukacji", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "52 - 65" }
-
On Laughter and Its Community Functions in Social Life and Art : Considerations from an Anthropological and Pedagogical Perspectives. 66 - 79CZYSTY TEKST
Krystyna Pankowska, On Laughter and Its Community Functions in Social Life and Art : Considerations from an Anthropological and Pedagogical Perspective, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 66 - 79
BIBTEX@Article{ authors = "Krystyna Pankowska", title = "On Laughter and Its Community Functions in Social Life and Art : Considerations from an Anthropological and Pedagogical Perspective", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "66 - 79" }
-
The Community-Building Potential of Street Art : Ephemeral Communities Formed around Ephemeral Arts. 80 - 92CZYSTY TEKST
Agnieszka Gralińska-Toborek, The Community-Building Potential of Street Art : Ephemeral Communities Formed around Ephemeral Art, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 80 - 92
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Gralińska-Toborek", title = "The Community-Building Potential of Street Art : Ephemeral Communities Formed around Ephemeral Art", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "80 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Ricard Huerta, Desing of Ex-Libris to Face Identity Problems in the Teaching Community, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 93 - 113
BIBTEX@Article{ authors = "Ricard Huerta", title = "Desing of Ex-Libris to Face Identity Problems in the Teaching Community", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "93 - 113" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Żak-Szwarc, Rola muzeum w doświadczaniu wspólnotowości, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 114 - 122
BIBTEX@Article{ authors = "Justyna Żak-Szwarc", title = "Rola muzeum w doświadczaniu wspólnotowości", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "114 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Soszyński, Popular and Classical Music in Education : Coexistence or Competition?, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Soszyński", title = "Popular and Classical Music in Education : Coexistence or Competition?", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "123 - 135" }
-
Divers aspects remarquables de la création collaborative auprès de publics allophoness. 136 - 154CZYSTY TEKST
Arzu Karademir, Ivan Polliart, Hervé Thibon, Divers aspects remarquables de la création collaborative auprès de publics allophones, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 136 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Arzu Karademir, Ivan Polliart, Hervé Thibon", title = "Divers aspects remarquables de la création collaborative auprès de publics allophones", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "136 - 154" }
-
Distributed Community : Participatory Actions and Organizational Culture of a Museum Institutions. 155 - 163CZYSTY TEKST
Leszek Karczewski, Distributed Community : Participatory Actions and Organizational Culture of a Museum Institution, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = "Leszek Karczewski", title = "Distributed Community : Participatory Actions and Organizational Culture of a Museum Institution", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "155 - 163" }
-
W poszukiwaniu wspólnotowości : autoetnograficzna opowieść o Biennale Sztuki Wenecjis. 164 - 177CZYSTY TEKST
Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz, W poszukiwaniu wspólnotowości : autoetnograficzna opowieść o Biennale Sztuki Wenecji, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 164 - 177
BIBTEX@Article{ authors = "Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz", title = "W poszukiwaniu wspólnotowości : autoetnograficzna opowieść o Biennale Sztuki Wenecji", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "164 - 177" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Community of Sounds - Community of Culture : Sounds in Social Situations, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 178 - 192
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Sasin", title = "Community of Sounds - Community of Culture : Sounds in Social Situations", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "178 - 192" }
-
Działania plastyczne jako wsparcie dzieci i młodzieży w podtrzymywaniu więzi społecznych : z doświadczeń własnychs. 193 - 204CZYSTY TEKST
Działania plastyczne jako wsparcie dzieci i młodzieży w podtrzymywaniu więzi społecznych : z doświadczeń własnych, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Działania plastyczne jako wsparcie dzieci i młodzieży w podtrzymywaniu więzi społecznych : z doświadczeń własnych", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "193 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof J. Szmidt, General or Specific Creativity? : Individual Case, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 205 - 223
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof J. Szmidt", title = "General or Specific Creativity? : Individual Case", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "205 - 223" }
-
Zjawisko "przymusu tworzenia" artystów a gratyfikacja potrzeb niższego rzędu i samorealizacji w odniesieni do klasycznej teorii hierarchii potrzeb Abrahama Maslowas. 224 - 237CZYSTY TEKST
Agnieszka Janiszewska, Zjawisko "przymusu tworzenia" artystów a gratyfikacja potrzeb niższego rzędu i samorealizacji w odniesieni do klasycznej teorii hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 224 - 237
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Janiszewska", title = "Zjawisko "przymusu tworzenia" artystów a gratyfikacja potrzeb niższego rzędu i samorealizacji w odniesieni do klasycznej teorii hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "224 - 237" }
-
Znaczenie sztuki dla integracji lokalnej społeczności na przykładzie gminy Fabbriche di Vergemoli w Toskaniis. 238 - 253CZYSTY TEKST
Tamara Sass, Znaczenie sztuki dla integracji lokalnej społeczności na przykładzie gminy Fabbriche di Vergemoli w Toskanii, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 238 - 253
BIBTEX@Article{ authors = "Tamara Sass", title = "Znaczenie sztuki dla integracji lokalnej społeczności na przykładzie gminy Fabbriche di Vergemoli w Toskanii", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "238 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Soszyński, Recenzja: Google, "Arts & Culture", ss. ∞, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 254 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Soszyński", title = "Recenzja: Google, "Arts & Culture", ss. ∞", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "254 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Sasin, Międzykulturowa Konferencja Pedagogiki Sztuki - sprawozdanie, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2024 / Numer 18, s. 260 - 265
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Sasin", title = "Międzykulturowa Konferencja Pedagogiki Sztuki - sprawozdanie", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2024 / Numer 18", pages = "260 - 265" }