-
Ocena łagodzącego efektu i testów zgodności modelu PLS w obrocie produktami finansowymi z wykorzystaniem internetus. 1 - 34CZYSTY TEKST
Juan García-Machado, Ocena łagodzącego efektu i testów zgodności modelu PLS w obrocie produktami finansowymi z wykorzystaniem internetu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 1 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Juan García-Machado", title = "Ocena łagodzącego efektu i testów zgodności modelu PLS w obrocie produktami finansowymi z wykorzystaniem internetu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "1 - 34" }
-
Znaczenie kraju pochodzenia dla decyzji zakupowych w przypadkach różnych kategorii produktóws. 35 - 54CZYSTY TEKST
Zoran Krupka, Darija Arežina, Znaczenie kraju pochodzenia dla decyzji zakupowych w przypadkach różnych kategorii produktów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 35 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Zoran Krupka, Darija Arežina", title = "Znaczenie kraju pochodzenia dla decyzji zakupowych w przypadkach różnych kategorii produktów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "35 - 54" }
-
Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnegos. 55 - 79CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 55 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "55 - 79" }
-
Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesus. 81 - 99CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 81 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "81 - 99" }
-
Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawcas. 101 - 115CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Polska uczelnia jaka (nie)atrakcyjny potencjalny pracodawca ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "101 - 115" }
-
Techniki wirtualnej rzeczywistości w procesie edukacjis. 117 - 133CZYSTY TEKST
Małgorzata Żmigrodzka, Techniki wirtualnej rzeczywistości w procesie edukacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 117 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żmigrodzka", title = "Techniki wirtualnej rzeczywistości w procesie edukacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "117 - 133" }
-
Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistóws. 135 - 160CZYSTY TEKST
Zbigniew Spyra, Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 135 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Spyra", title = "Aspekty środowiskowe jako obszar CSR a kreowanie wizerunku marek własnych detalistów ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "135 - 160" }
-
Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0s. 161 - 186CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 161 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "161 - 186" }
-
Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0s. 187 - 204CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "187 - 204" }