-
O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacjis. 7 - 19CZYSTY TEKST
Adam Nobis, O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Nobis", title = "O zrozumiałym europocentryzmie Europejczyków, Amerykanów i niezrozumiałej globalizacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "7 - 19" }
-
Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązanias. 21 - 44CZYSTY TEKST
Krzysztof J. Szmidt, Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 21 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof J. Szmidt", title = "Szkoła przeciw myśleniu pytajnemu uczniów : próba określenia problemu, sugestie rozwiązania ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "21 - 44" }
-
Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiecs. 45 - 54CZYSTY TEKST
Ewa Przybylska, Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiec , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Przybylska", title = "Edukacja ustawiczna w polityce oświatowej Republiki Federalnej Niemiec ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "45 - 54" }
-
System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienias. 55 - 78CZYSTY TEKST
Krzysztof Szewior, System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Szewior", title = "System kształcenia ogólnego w RFN do 1990 r. - zarys problemu z perspektywy równouprawnienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "55 - 78" }
-
Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywys. 79 - 86CZYSTY TEKST
Anna Krajewska, Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywy , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 79 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska", title = "Odpowiedzialność uniwersytetu wobec społeczeństwa - interpretacje i inicjatywy ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "79 - 86" }
-
Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznegos. 89 - 104CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "89 - 104" }
-
Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediamis. 105 - 117CZYSTY TEKST
Magdalena Parus-Jaskułowska, Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediami , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Parus-Jaskułowska", title = "Koncepcja "sfery publicznej" Jürgena Habermasa i jej zastosowanie we współczesnych badaniach nad komunikowaniem i mediami ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "105 - 117" }
-
Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiejs. 121 - 142CZYSTY TEKST
Dobrochna Hildebrandt, Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 121 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Dobrochna Hildebrandt", title = "Aspekty edukacyjne swobody przepływu osób w Unii Europejskiej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "121 - 142" }
-
Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszyms. 145 - 163CZYSTY TEKST
Jadwiga Dołżycka, Deborah Harris, Ada Haynes, Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 145 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Dołżycka, Deborah Harris, Ada Haynes", title = "Seniorzy w restauracjach "Fast Food" : interakcje w wieku starszym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "145 - 163" }
-
"Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r.s. 167 - 176CZYSTY TEKST
Roman Leppert, "Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = ""Codzienność jako miejsce i źródło uczenia się". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, DSWE TWP, Lądek-Zdrój, 29-31 maja 2003 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "167 - 176" }
-
"Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r.s. 177 - 183CZYSTY TEKST
Adrianna Niżniowska, "Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 177 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Niżniowska", title = ""Ethics, politics, education and the future of civil society" : poszukiwanie wspólnoty czy celebracja różnicy? Międzynarodowa Szkoła Letnia, DSWE TWP, Polanica Zdrój, 12-19 lipca 2003 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "177 - 183" }
-
"Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r.s. 185 - 189CZYSTY TEKST
Rafał Włodarczyk, "Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 185 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Włodarczyk", title = ""Filozofia XX wieku - próba podsumowania". Ogólnopolska Konferencja Naukowa, Katolicki Uniwersytet Lubelski, Kazimierz Dolny n. Wisłą, 8-11 listopada 2002 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "185 - 189" }
-
"Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja]s. 193 - 196CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda, "Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda", title = ""Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "193 - 196" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja]s. 197 - 203CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "197 - 203" }
-
"Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja]s. 205 - 210CZYSTY TEKST
Krzysztof Jaskułowski, Philip Spencer, Howard Wollman, "Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jaskułowski, Philip Spencer, Howard Wollman", title = ""Nationalism. A critical introduction", Philip Spencer, Howard Wollman, London 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "205 - 210" }
-
"O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja]s. 211 - 219CZYSTY TEKST
Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert, "O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hejnicka-Bezwińska, Roman Leppert", title = ""O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia i możliwości", Teresa Hejnicka-Bezwińska, Bydgoszcz 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "211 - 219" }