-
Wstęps. 5 - 7CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wstęp , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Wstęp ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 7" }
-
Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesnościs. 11 - 32CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 11 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman", title = "Wieczność w opałach, czyli o wyzwaniach pedagogicznych płynnej nowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "11 - 32" }
-
Czy pedagogika może być nie-normatywnas. 33 - 44CZYSTY TEKST
Andrea Folkierska, Czy pedagogika może być nie-normatywna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Andrea Folkierska", title = "Czy pedagogika może być nie-normatywna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "33 - 44" }
-
Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu)s. 45 - 59CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Normatywność pedagogiczna w swietle przekrojów i przekształceń w humanistyce i kulturze współczesnej : (próba rekonesansu) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "45 - 59" }
-
"Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznejs. 61 - 71CZYSTY TEKST
Hanna Stępniewska-Gębik, "Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Stępniewska-Gębik", title = ""Etyka pragnienia" jako strategia normatywności pedagogicznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "61 - 71" }
-
Ironia - postawa poznawcza i etycznas. 73 - 84CZYSTY TEKST
Agnieszka Doda, Ironia - postawa poznawcza i etyczna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 73 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Doda", title = "Ironia - postawa poznawcza i etyczna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "73 - 84" }
-
Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etycznościs. 87 - 101CZYSTY TEKST
Joanna Rutkowiak, Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etyczności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 87 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rutkowiak", title = "Społeczne funkcjonowanie pedagogiki : czasowy wymiar etyczności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "87 - 101" }
-
Wartości w świecie bez wartościs. 103 - 110CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Wartości w świecie bez wartości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz", title = "Wartości w świecie bez wartości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "103 - 110" }
-
Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcjis. 111 - 126CZYSTY TEKST
Piotr Dehnel, Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 111 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Dehnel", title = "Symetria i asymetria przestrzeni moralnej : J. Habermas i etyka dekonstrukcji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "111 - 126" }
-
Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności"s. 127 - 136CZYSTY TEKST
Ryszard Urbański-Korż, Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Urbański-Korż", title = "Relatywizm wartości oraz problem "moralności" i "etyczności" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "127 - 136" }
-
Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencjes. 139 - 145CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "139 - 145" }
-
Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistościs. 147 - 163CZYSTY TEKST
Zbyszko Melosik, Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 147 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Zbyszko Melosik", title = "Teoria i społeczne konstruowanie rzeczywistości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "147 - 163" }
-
Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnegos. 165 - 191CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 165 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "Ekonomia i etyka : przemieszczenia dyskursu edukacyjnego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "165 - 191" }
-
O wiedzy i niewiedzy w edukacjis. 193 - 200CZYSTY TEKST
Jerzy Jastrzębski, O wiedzy i niewiedzy w edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Jastrzębski", title = "O wiedzy i niewiedzy w edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "193 - 200" }
-
Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji"s. 203 - 222CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 203 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak", title = "Ku pedeutologii refleksyjnej - od "agresywnej pewności" do "łagodnej perswazji" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "203 - 222" }
-
Uniwersytet a tradycja europejskas. 223 - 230CZYSTY TEKST
Marek J. Siemek, Uniwersytet a tradycja europejska , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 223 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Marek J. Siemek", title = "Uniwersytet a tradycja europejska ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "223 - 230" }
-
Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiegos. 231 - 240CZYSTY TEKST
Jan Stasieńko, Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Stasieńko", title = "Praktyczność zawodu nauczyciela akademickiego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "231 - 240" }
-
Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogikis. 241 - 250CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Potoczne pojmowanie praktyczności pedagogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "241 - 250" }
-
Płeć przestrzeni (miejsca) edukacjis. 251 - 260CZYSTY TEKST
Aleksander Nalaskowski, Płeć przestrzeni (miejsca) edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Nalaskowski", title = "Płeć przestrzeni (miejsca) edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "251 - 260" }
-
Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlandss. 263 - 269CZYSTY TEKST
Inesa Jurgiena, Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlands , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 263 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Inesa Jurgiena", title = "Die Besonderheiten der beruflichen Tätigkeit des Lehrers im weckselnden sozialen Kontext Lettlands ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "263 - 269" }
-
Гуманитарные основы учебного процесса в школеs. 271 - 276CZYSTY TEKST
Zoja Czechłowa, Гуманитарные основы учебного процесса в школе , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 271 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Zoja Czechłowa", title = "Гуманитарные основы учебного процесса в школе ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "271 - 276" }
-
Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozesss. 277 - 282CZYSTY TEKST
Nina Linde, Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozess , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 277 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Nina Linde", title = "Entwicklung der professionellen Fähigkeiten der Schüller im Unterrichtsprozess ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "277 - 282" }