-
CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Wprowadzenie, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Wprowadzenie", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "9 - 11" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak, Introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 12 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Zenon Gajdzica, Dorota Prysak", title = "Introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "12 - 14" }
-
O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologicznąs. 15 - 38CZYSTY TEKST
Marek Rembierz, O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologiczną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 15 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rembierz", title = "O splocie problemów i badań pedagogiki specjalnej z refleksją metodologiczną, aksjologiczną i antropologiczną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "15 - 38" }
-
Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnościąs. 39 - 47CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 39 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Metodologiczne podobieństwa i rozbieżności między pedagogiką specjalną i studiami nad niepełnosprawnością", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "39 - 47" }
-
Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowychs. 49 - 64CZYSTY TEKST
Beata Borowska-Beszta, Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 49 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Borowska-Beszta", title = "Analiza antropologiczna jako transformacja: problemy i techniki generowania tematów kulturowych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "49 - 64" }
-
Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?s. 65 - 74CZYSTY TEKST
Marcin Wlazło, Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Wlazło", title = "Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością – sprzymierzeniec czy wróg pedagogiki specjalnej?", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "65 - 74" }
-
Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznejs. 75 - 92CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "75 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta M. Minczakiewicz, Miejsce metod jakościowych w diagnozie i praktyce logopedycznej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 93 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta M. Minczakiewicz", title = "Miejsce metod jakościowych w diagnozie i praktyce logopedycznej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "93 - 108" }
-
Grounded theory and its application in studies on disabled students’ realitys. 109 - 119CZYSTY TEKST
Magdalena Bełza, Kateřina Janků, Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Bełza, Kateřina Janků", title = "Grounded theory and its application in studies on disabled students’ reality", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "109 - 119" }
-
Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajachs. 121 - 132CZYSTY TEKST
Krystyna Moczia, Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajach, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Moczia", title = "Refleksje wokół studium indywidualnego przypadku : z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajach", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "121 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Traps of incommensurability in the case study of a person with disability, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Traps of incommensurability in the case study of a person with disability", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "133 - 144" }
-
Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działanius. 145 - 160CZYSTY TEKST
Dorota Prysak, Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działaniu, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 145 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Prysak", title = "Doświadczanie sytuacji trudnych na przykładzie prowadzenia badań w działaniu", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "145 - 160" }
-
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowanias. 161 - 162CZYSTY TEKST
Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 161 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Ogólne informacje dla autorów oraz przebieg i zasady procedury recenzowania", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "161 - 162" }