-
Stosunki koleżeńskie w klasach piątych o zróżnicowanym profilu edukacyjnym / Renata Tokarz.s. 120 - 129CZYSTY TEKST
Renata Tokarz, Stosunki koleżeńskie w klasach piątych o zróżnicowanym profilu edukacyjnym / Renata Tokarz., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 120 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Tokarz", title = "Stosunki koleżeńskie w klasach piątych o zróżnicowanym profilu edukacyjnym / Renata Tokarz.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "120 - 129" }
-
Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym / Anetta Fortuna.s. 242 - 246CZYSTY TEKST
Anetta Fortuna, Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym / Anetta Fortuna., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 242 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Fortuna", title = "Stymulowanie umiejętności rozwoju zdolności percepcyjno-manipulacyjnych w procesie kształcenia uczniów w młodszym wieku szkolnym / Anetta Fortuna.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "242 - 246" }
-
Ocena kłamstwa jako wyraz postaw moralnych dzieci 6 i 9-letnich / Monika Świątek.s. 304 - 315CZYSTY TEKST
Monika Świątek, Ocena kłamstwa jako wyraz postaw moralnych dzieci 6 i 9-letnich / Monika Świątek., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 304 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Świątek", title = "Ocena kłamstwa jako wyraz postaw moralnych dzieci 6 i 9-letnich / Monika Świątek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "304 - 315" }
-
Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistyki / Piotr Kowolik.s. 413 - 418CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistyki / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 413 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Profesor Maria Przetacznik-Gierowska (1920-1995) : przedstawicielka polskiej psychologii rozwojowej, wychowawczej i prekursorka psycholingwistyki / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "413 - 418" }
-
Doskonalenie warsztatu badawczego na tle dojrzewania naukowego / Erwin Gondzik.s. 37 - 45CZYSTY TEKST
Erwin Gondzik, Doskonalenie warsztatu badawczego na tle dojrzewania naukowego / Erwin Gondzik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Erwin Gondzik", title = "Doskonalenie warsztatu badawczego na tle dojrzewania naukowego / Erwin Gondzik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "37 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Marzenna Magda, Poszanowanie prywatności przez uczniów kl. I-III / Marzenna Magda., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Magda", title = "Poszanowanie prywatności przez uczniów kl. I-III / Marzenna Magda.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "91 - 100" }
-
CZYSTY TEKST
Bogumiła Dudzińska, Problem z problemem / Bogumiła Dudzińska., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 215 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Dudzińska", title = "Problem z problemem / Bogumiła Dudzińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "215 - 221" }
-
Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnich / Elżbieta Szefler.s. 101 - 119CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnich / Elżbieta Szefler., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Wpływ aktywizujących metod zajęć z trawestacją literacką kopciuszka na twórczą aktywność dzieci sześcioletnich / Elżbieta Szefler.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "101 - 119" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Nauczyciel w Unii Europejskiej / Jan Łysek., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 16 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Nauczyciel w Unii Europejskiej / Jan Łysek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "16 - 24" }
-
Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląsku / Danuta Ostaszewska, Henryka Jenek.s. 419 - 422CZYSTY TEKST
Danuta Ostaszewska, Henryka Jenek, Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląsku / Danuta Ostaszewska, Henryka Jenek., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 419 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ostaszewska, Henryka Jenek", title = "Profesor Alina Kowalska (1932-2001) : pedagog, historyk języka, badacz dziejów polszczyzny na Śląsku / Danuta Ostaszewska, Henryka Jenek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "419 - 422" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Fidelus, Rozum czy umiłowanie dusz ludzkich? / Anna Fidelus., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 207 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Fidelus", title = "Rozum czy umiłowanie dusz ludzkich? / Anna Fidelus.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "207 - 214" }
-
Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999) / Mirosław Kisiel.s. 293 - 303CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999) / Mirosław Kisiel., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 293 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Ewolucja podręcznika do muzyki dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej (1946-1999) / Mirosław Kisiel.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "293 - 303" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Jabczyk, Zenon Klemensiewicz - miłośnik języka polskiego / Joanna Jabczyk., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 423 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Jabczyk", title = "Zenon Klemensiewicz - miłośnik języka polskiego / Joanna Jabczyk.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "423 - 426" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Celary, Nauczanie katechetyczne w szkole / Ireneusz Celary., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 152 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Celary", title = "Nauczanie katechetyczne w szkole / Ireneusz Celary.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "152 - 160" }
-
"Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowych / Joanna Wikłacz.s. 266 - 281CZYSTY TEKST
Joanna Wikłacz, "Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowych / Joanna Wikłacz., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 266 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wikłacz", title = ""Bliżej siebie" : program profilaktyczno-rozwojowy dla dzieci klas I-III szkół podstawowych / Joanna Wikłacz.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "266 - 281" }
-
Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnych / Bogumiła Połeć.s. 130 - 151CZYSTY TEKST
Bogumiła Połeć, Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnych / Bogumiła Połeć., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 130 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Połeć", title = "Porównanie wybranych cech osobowości i percepcji studentów I roku studiów stacjonarnych / Bogumiła Połeć.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "130 - 151" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach / Małgorzata Halewska.s. 429 - 430CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach / Małgorzata Halewska., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 429 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach / Małgorzata Halewska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "429 - 430" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Szmyd, Edukacja dla kultury współistnienia / Kazimierz Szmyd., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Szmyd", title = "Edukacja dla kultury współistnienia / Kazimierz Szmyd.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "9 - 15" }
-
Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogiczny / Anna Grzywacka, Piotr Kowolik.s. 25 - 36CZYSTY TEKST
Anna Grzywacka, Piotr Kowolik, Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogiczny / Anna Grzywacka, Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Grzywacka, Piotr Kowolik", title = "Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci : wymiar pedagogiczny / Anna Grzywacka, Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "25 - 36" }
-
Śpiewające klasy w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Mirosław Kisiel.s. 282 - 292CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Śpiewające klasy w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Mirosław Kisiel., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 282 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Śpiewające klasy w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Mirosław Kisiel.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "282 - 292" }
-
Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnie / Bożena Zielińska.s. 232 - 241CZYSTY TEKST
Bożena Zielińska, Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnie / Bożena Zielińska., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 232 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Zielińska", title = "Innowacyjne zajęcia zintegrowane w Prywatnej Szkole Fundacji Elementarz w Katowicach : na przykładzie lekcji plenerowej w Łutowcu opracowanej werbalnie i prowadzonej audiowizualnie / Bożena Zielińska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "232 - 241" }
-
Program z zakresu gier i zabaw ruchowych dzieci w młodszym wieku szkolnym / Katarzyna Mocek, Daria Banasik.s. 256 - 265CZYSTY TEKST
Katarzyna Mocek, Daria Banasik, Program z zakresu gier i zabaw ruchowych dzieci w młodszym wieku szkolnym / Katarzyna Mocek, Daria Banasik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 256 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Mocek, Daria Banasik", title = "Program z zakresu gier i zabaw ruchowych dzieci w młodszym wieku szkolnym / Katarzyna Mocek, Daria Banasik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "256 - 265" }
-
Podróż do Krainy Radości : scenariusz hospitacji diagnozującej dla klasy I / Kornelia Wolak.s. 316 - 321CZYSTY TEKST
Kornelia Wolak, Podróż do Krainy Radości : scenariusz hospitacji diagnozującej dla klasy I / Kornelia Wolak., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 316 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Kornelia Wolak", title = "Podróż do Krainy Radości : scenariusz hospitacji diagnozującej dla klasy I / Kornelia Wolak.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "316 - 321" }
-
CZYSTY TEKST
Н. І. Литвинова, Розвиток творчої особистості у позашкілної діяльності / Н. І. Литвинова., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Н. І. Литвинова", title = "Розвиток творчої особистості у позашкілної діяльності / Н. І. Литвинова.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "175 - 184" }
-
Rodzina wobec problemu niepełnosprawności intelektualnej dziecka / Justyna Lamęcka-Adamek.s. 46 - 60CZYSTY TEKST
Justyna Lamęcka-Adamek, Rodzina wobec problemu niepełnosprawności intelektualnej dziecka / Justyna Lamęcka-Adamek., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 46 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Lamęcka-Adamek", title = "Rodzina wobec problemu niepełnosprawności intelektualnej dziecka / Justyna Lamęcka-Adamek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "46 - 60" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Pindera, Michał Pindera, Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej / Paweł Pindera, Michał Pindera., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 161 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Pindera, Michał Pindera", title = "Drama w procesie edukacji wczesnoszkolnej / Paweł Pindera, Michał Pindera.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "161 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Laszkowska, Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna / Joanna Laszkowska., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 400 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Laszkowska", title = "Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna / Joanna Laszkowska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "400 - 407" }
-
"Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja] / Maria Truszkowska-Wojtkowiak.s. 408 - 410CZYSTY TEKST
Maria Truszkowska-Wojtkowiak, Rita Grochocińska, "Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja] / Maria Truszkowska-Wojtkowiak., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 408 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Truszkowska-Wojtkowiak, Rita Grochocińska", title = ""Przemoc wobec dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym", Rita Grochocińska, Gdańsk 1999 : [recenzja] / Maria Truszkowska-Wojtkowiak.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "408 - 410" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Laszkowska, Polskie Towarzystwo Kognitywistyczne / Joanna Laszkowska., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 398 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Laszkowska", title = "Polskie Towarzystwo Kognitywistyczne / Joanna Laszkowska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "398 - 399" }
-
"Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja] / Mariola Irzyniec.s. 392 - 394CZYSTY TEKST
Mariola Irzyniec, Marzenna Magda, "Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja] / Mariola Irzyniec., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 392 - 394
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Irzyniec, Marzenna Magda", title = ""Edukacja od źródeł. Program autorski edukacji wczesnoszkolnej", Marzenna Magda, Kraków 200 : [recenzja] / Mariola Irzyniec.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "392 - 394" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Stępień, "O ocenianiu w edukacji wczesnoszkolnej raz jeszcze" / Urszula Stępień., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 322 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Stępień", title = ""O ocenianiu w edukacji wczesnoszkolnej raz jeszcze" / Urszula Stępień.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "322 - 333" }
-
Przemoc w szkole w relacjach nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel / Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot.s. 346 - 359CZYSTY TEKST
Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot, Przemoc w szkole w relacjach nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel / Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 346 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot", title = "Przemoc w szkole w relacjach nauczyciel-uczeń, uczeń-nauczyciel / Bogumiła Kosek-Nita, Anna Nawrot.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "346 - 359" }
-
"Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja] / Urszula Macioł-Kisiel.s. 395 - 397CZYSTY TEKST
Urszula Macioł-Kisiel, M. T. Michalewska, M. Kisiel, "Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja] / Urszula Macioł-Kisiel., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 395 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Macioł-Kisiel, M. T. Michalewska, M. Kisiel", title = ""Problemy edukacji lingwistycznej", tomy 1-2, oprac. M. T. Michalewska, M. Kisiel, Kraków 2001 : [recenzja] / Urszula Macioł-Kisiel.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "395 - 397" }
-
Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2 / Katarzyna Żyłka.s. 225 - 231CZYSTY TEKST
Katarzyna Żyłka, Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2 / Katarzyna Żyłka., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 225 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żyłka", title = "Praktyczne metody aktywnego słuchania muzyki w szkole podstawowej według Batii Strauss cz. 2 / Katarzyna Żyłka.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "225 - 231" }
-
Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła.s. 185 - 195CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Odstępstwa od normy językowej u uczniów w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym / Edward Polański, Olga Przybyła.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "185 - 195" }
-
Represywne i resocjalizacyjne modele ograniczania przestępczości / Bronisław Urban.s. 337 - 345CZYSTY TEKST
Bronisław Urban, Represywne i resocjalizacyjne modele ograniczania przestępczości / Bronisław Urban., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 337 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Urban", title = "Represywne i resocjalizacyjne modele ograniczania przestępczości / Bronisław Urban.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "337 - 345" }
-
Specyfika pracy resocjalizacyjnej w zakładzie poprawczym dla dziewcząt / Kazimierz Ptak, Ewa Ormianin-Sokół.s. 367 - 384CZYSTY TEKST
Kazimierz Ptak, Ewa Ormianin-Sokół, Specyfika pracy resocjalizacyjnej w zakładzie poprawczym dla dziewcząt / Kazimierz Ptak, Ewa Ormianin-Sokół., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 367 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ptak, Ewa Ormianin-Sokół", title = "Specyfika pracy resocjalizacyjnej w zakładzie poprawczym dla dziewcząt / Kazimierz Ptak, Ewa Ormianin-Sokół.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "367 - 384" }
-
"Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk.s. 387 - 389CZYSTY TEKST
Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad, "Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad", title = ""Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "387 - 389" }
-
Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii / Edward Polański, Adam Rychlik.s. 199 - 206CZYSTY TEKST
Edward Polański, Adam Rychlik, Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii / Edward Polański, Adam Rychlik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 199 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Adam Rychlik", title = "Podmiotowość w nauczaniu zintegrowanym ortografii / Edward Polański, Adam Rychlik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "199 - 206" }
-
Elementy kulturo-techniki w warunkach jednostki penitencjarnej / Leszek Wawrzyniak.s. 360 - 366CZYSTY TEKST
Leszek Wawrzyniak, Elementy kulturo-techniki w warunkach jednostki penitencjarnej / Leszek Wawrzyniak., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 360 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Wawrzyniak", title = "Elementy kulturo-techniki w warunkach jednostki penitencjarnej / Leszek Wawrzyniak.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "360 - 366" }
-
Wykorzystanie środków dydaktycznych do odkrywania pojęć matematycznych / Anetta Fortuna.s. 247 - 255CZYSTY TEKST
Anetta Fortuna, Wykorzystanie środków dydaktycznych do odkrywania pojęć matematycznych / Anetta Fortuna., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Fortuna", title = "Wykorzystanie środków dydaktycznych do odkrywania pojęć matematycznych / Anetta Fortuna.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "247 - 255" }
-
Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieży / Dorota Luber.s. 61 - 88CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieży / Dorota Luber., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 61 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Aksjologiczne penetracje wykładni pedagogicznej Ojca Świętego Jana Pawła II generujące wychowanie dzieci i młodzieży / Dorota Luber.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "61 - 88" }
-
"Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja] / Piotr Kowolik.s. 390 - 391CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Maria Węglińska, "Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja] / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 390 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Maria Węglińska", title = ""Jak się przygotować do zajęć zintegrowanych?", Maria Węglińska, Kraków 2002 : [recenzja] / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "390 - 391" }