-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Edukacja nauczycielska w opiniach studentów / Bogdan Urbanek., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Edukacja nauczycielska w opiniach studentów / Bogdan Urbanek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "103 - 117" }
-
Wychowanie w rodzinie jako podstawowy proces w kształtowaniu jednostki w świetle teologii / Roland Manowski-Słomka.s. 91 - 99CZYSTY TEKST
Roland Manowski-Słomka, Wychowanie w rodzinie jako podstawowy proces w kształtowaniu jednostki w świetle teologii / Roland Manowski-Słomka., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Roland Manowski-Słomka", title = "Wychowanie w rodzinie jako podstawowy proces w kształtowaniu jednostki w świetle teologii / Roland Manowski-Słomka.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "91 - 99" }
-
Wycieczki w edukacji ekologicznej uczniów klas początkowych / Piotr Kowolik.s. 197 - 209CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Wycieczki w edukacji ekologicznej uczniów klas początkowych / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 197 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Wycieczki w edukacji ekologicznej uczniów klas początkowych / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "197 - 209" }
-
Już w edukacji przedszkolnej trzeba świadomie formułować zadania : propozycja metodyczna / Maria Kobus, Ryszard Radwiłowicz.s. 167 - 176CZYSTY TEKST
Maria Kobus, Ryszard Radwiłowicz, Już w edukacji przedszkolnej trzeba świadomie formułować zadania : propozycja metodyczna / Maria Kobus, Ryszard Radwiłowicz., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 167 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kobus, Ryszard Radwiłowicz", title = "Już w edukacji przedszkolnej trzeba świadomie formułować zadania : propozycja metodyczna / Maria Kobus, Ryszard Radwiłowicz.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "167 - 176" }
-
"Z dziejów piotrkowskiej oświaty : od czasów Księstwa Warszawskiego do wybuchu II wojny światowej. Wybór dokumentów z zasobu Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim", Andrzej Felchner, Joanna Majchrzyk-Mikuła, Tomasz Matuszak, Aleksy Piasta, Piotrków Trybunalski 2011 : [recenzja] / Katarzyna Szymczyk.s. 223 - 225CZYSTY TEKST
Katarzyna Szymczyk, Andrzej Felchner, Joanna Majchrzak-Mikuła, Tomasz Matuszak, Aleksy Piasta, "Z dziejów piotrkowskiej oświaty : od czasów Księstwa Warszawskiego do wybuchu II wojny światowej. Wybór dokumentów z zasobu Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim", Andrzej Felchner, Joanna Majchrzyk-Mikuła, Tomasz Matuszak, Aleksy Piasta, Piotrków Trybunalski 2011 : [recenzja] / Katarzyna Szymczyk., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 223 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szymczyk, Andrzej Felchner, Joanna Majchrzak-Mikuła, Tomasz Matuszak, Aleksy Piasta", title = ""Z dziejów piotrkowskiej oświaty : od czasów Księstwa Warszawskiego do wybuchu II wojny światowej. Wybór dokumentów z zasobu Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim", Andrzej Felchner, Joanna Majchrzyk-Mikuła, Tomasz Matuszak, Aleksy Piasta, Piotrków Trybunalski 2011 : [recenzja] / Katarzyna Szymczyk.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "223 - 225" }
-
Sprawozdanie z konferencji na temat: Wykorzystanie e-learningu w rozwoju kluczowych kompetencji / Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba.s. 235 - 241CZYSTY TEKST
Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba, Sprawozdanie z konferencji na temat: Wykorzystanie e-learningu w rozwoju kluczowych kompetencji / Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 235 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba", title = "Sprawozdanie z konferencji na temat: Wykorzystanie e-learningu w rozwoju kluczowych kompetencji / Eugenia Smyrnova-Trybulska, Agnieszka Heba.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "235 - 241" }
-
"Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa.s. 219 - 222CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] / Krystyna Duraj-Nowakowa.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "219 - 222" }
-
CZYSTY TEKST
Oświadczenie autora (współautora)., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 262
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Oświadczenie autora (współautora).", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "262" }
-
Wybrane metody pedagogizacji rodzin osób niepełnosprawnych / Kazimierz Ostrowski.s. 141 - 154CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Wybrane metody pedagogizacji rodzin osób niepełnosprawnych / Kazimierz Ostrowski., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 141 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Wybrane metody pedagogizacji rodzin osób niepełnosprawnych / Kazimierz Ostrowski.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "141 - 154" }
-
Nurty kultury fizycznej w myśli pedagogicznej polskiego odrodzenia / Piotr Kowolik.s. 131 - 139CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Nurty kultury fizycznej w myśli pedagogicznej polskiego odrodzenia / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 131 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Nurty kultury fizycznej w myśli pedagogicznej polskiego odrodzenia / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "131 - 139" }
-
Geneza, istota i zastosowanie praktyczne metody indywidualnych przypadków / Anatol Bodanko.s. 177 - 195CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Geneza, istota i zastosowanie praktyczne metody indywidualnych przypadków / Anatol Bodanko., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 177 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko", title = "Geneza, istota i zastosowanie praktyczne metody indywidualnych przypadków / Anatol Bodanko.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "177 - 195" }
-
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana wychowankom przedszkoli i placówek oraz uczniom szkół w świetle nowych uregulowań prawnych : wybrane aspekty / Helena Marzec.s. 43 - 54CZYSTY TEKST
Helena Marzec, Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana wychowankom przedszkoli i placówek oraz uczniom szkół w świetle nowych uregulowań prawnych : wybrane aspekty / Helena Marzec., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Marzec", title = "Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana wychowankom przedszkoli i placówek oraz uczniom szkół w świetle nowych uregulowań prawnych : wybrane aspekty / Helena Marzec.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "43 - 54" }
-
Sprawozdanie z VII Konferencji Naukowo-Metodycznej w Katowicach na temat: Technologia Informacyjna w Społeczeństwie Wiedzy / Elżbieta Bowdur, Agnieszka Heba.s. 233 - 234CZYSTY TEKST
Elżbieta Bowdur, Agnieszka Heba, Sprawozdanie z VII Konferencji Naukowo-Metodycznej w Katowicach na temat: Technologia Informacyjna w Społeczeństwie Wiedzy / Elżbieta Bowdur, Agnieszka Heba., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 233 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Bowdur, Agnieszka Heba", title = "Sprawozdanie z VII Konferencji Naukowo-Metodycznej w Katowicach na temat: Technologia Informacyjna w Społeczeństwie Wiedzy / Elżbieta Bowdur, Agnieszka Heba.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "233 - 234" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Bullying i mobbing w szkole / Jan Łysek., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Bullying i mobbing w szkole / Jan Łysek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "119 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Zasady recenzowania publikacji w półroczniku "Nauczyciel i Szkoła"., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zasady recenzowania publikacji w półroczniku "Nauczyciel i Szkoła".", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "257 - 259" }
-
"Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] / Alicja Ostrowska.s. 231 - 232CZYSTY TEKST
Alicja Ostrowska, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] / Alicja Ostrowska., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 231 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Ostrowska, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] / Alicja Ostrowska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "231 - 232" }
-
"Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia. Polsko-Ukraiński Rocznik. Nr XII", Tadeusz Lewowicki, Jolanta Wilsz, Iwan Ziaziun, Nella Nyczkało, Częstochowa – Kijów 2010 : [recenzja] / Gertruda Wieczorek.s. 213 - 218CZYSTY TEKST
Gertruda Wieczorek, Tadeusz Lewowicki, Jolanta Wilsz, Iwan Ziaziun, Nella Nyczkało, "Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia. Polsko-Ukraiński Rocznik. Nr XII", Tadeusz Lewowicki, Jolanta Wilsz, Iwan Ziaziun, Nella Nyczkało, Częstochowa – Kijów 2010 : [recenzja] / Gertruda Wieczorek., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 213 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Gertruda Wieczorek, Tadeusz Lewowicki, Jolanta Wilsz, Iwan Ziaziun, Nella Nyczkało", title = ""Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia. Polsko-Ukraiński Rocznik. Nr XII", Tadeusz Lewowicki, Jolanta Wilsz, Iwan Ziaziun, Nella Nyczkało, Częstochowa – Kijów 2010 : [recenzja] / Gertruda Wieczorek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "213 - 218" }
-
Janusz Korczak – education as a process of continuing exploration and creation / Iwona Pawlowski.s. 155 - 163CZYSTY TEKST
Iwona Pawlowski, Janusz Korczak – education as a process of continuing exploration and creation / Iwona Pawlowski., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Pawlowski", title = "Janusz Korczak – education as a process of continuing exploration and creation / Iwona Pawlowski.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "155 - 163" }
-
Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji / Krystyna Duraj-Nowakowa.s. 11 - 24CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji / Krystyna Duraj-Nowakowa., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji / Krystyna Duraj-Nowakowa.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "11 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, Życie i działalność naukowa Witelona / Anatol Bodanko., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 245 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko", title = "Życie i działalność naukowa Witelona / Anatol Bodanko.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "245 - 251" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 260 - 261
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "260 - 261" }
-
Prymas Kardynał August Hlond we wspomnieniach siostry Marii Heleny z Warszawy (S.M.) i Teresy Żebrowskiej (TK) z Mysłowic / Piotr Kowolik.s. 253 - 256CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Prymas Kardynał August Hlond we wspomnieniach siostry Marii Heleny z Warszawy (S.M.) i Teresy Żebrowskiej (TK) z Mysłowic / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 253 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Prymas Kardynał August Hlond we wspomnieniach siostry Marii Heleny z Warszawy (S.M.) i Teresy Żebrowskiej (TK) z Mysłowic / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "253 - 256" }
-
Ruchy kontestacyjne młodzieży we Francji w latach 60-tych XX wieku : uwarunkowania polityczno-gospodarcze / Andrzej Kotłowski.s. 71 - 90CZYSTY TEKST
Andrzej Kotłowski, Ruchy kontestacyjne młodzieży we Francji w latach 60-tych XX wieku : uwarunkowania polityczno-gospodarcze / Andrzej Kotłowski., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 71 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kotłowski", title = "Ruchy kontestacyjne młodzieży we Francji w latach 60-tych XX wieku : uwarunkowania polityczno-gospodarcze / Andrzej Kotłowski.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "71 - 90" }
-
Społeczność lokalna jako źródło zachowań dewiacyjnych i wsparcie dla działań profilaktyczno-resocjalizacyjnych / Bronisław Urban.s. 25 - 41CZYSTY TEKST
Bronisław Urban, Społeczność lokalna jako źródło zachowań dewiacyjnych i wsparcie dla działań profilaktyczno-resocjalizacyjnych / Bronisław Urban., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 25 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Urban", title = "Społeczność lokalna jako źródło zachowań dewiacyjnych i wsparcie dla działań profilaktyczno-resocjalizacyjnych / Bronisław Urban.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "25 - 41" }
-
"Metoda pomiaru, oceny i samooceny autorytetu nauczycieli akademickich", Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus, Sosnowiec 2011 : [recenzja] / Henryk Andrzej Kretek.s. 227 - 229CZYSTY TEKST
Henryk Andrzej Kretek, Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus, "Metoda pomiaru, oceny i samooceny autorytetu nauczycieli akademickich", Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus, Sosnowiec 2011 : [recenzja] / Henryk Andrzej Kretek., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 227 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Andrzej Kretek, Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus", title = ""Metoda pomiaru, oceny i samooceny autorytetu nauczycieli akademickich", Kazimierz M. Czarnecki, Erwin Gondzik, Ewa Kraus, Sosnowiec 2011 : [recenzja] / Henryk Andrzej Kretek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "227 - 229" }
-
CZYSTY TEKST
Henryk Kretek, Teorie i stadia rozwoju moralnego dzieci i młodzieży / Henryk Kretek., Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 55 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Kretek", title = "Teorie i stadia rozwoju moralnego dzieci i młodzieży / Henryk Kretek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "55 - 69" }