-
Wstęps. 9 - 10CZYSTY TEKST
Stefan Forlicz, Wstęp, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Forlicz", title = "Wstęp", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "9 - 10" }
-
Modelowanie kształtowania się popytu będącego wynikiem decyzji wspólnych w gospodarstwie domowyms. 13 - 19CZYSTY TEKST
Stefan Forlicz, Modelowanie kształtowania się popytu będącego wynikiem decyzji wspólnych w gospodarstwie domowym, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan Forlicz", title = "Modelowanie kształtowania się popytu będącego wynikiem decyzji wspólnych w gospodarstwie domowym", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "13 - 19" }
-
Merkantylizm psychiczny jako źródło jakości życia zalążkowej klasy wyższej w Polsces. 21 - 35CZYSTY TEKST
Teresa Słaby, Merkantylizm psychiczny jako źródło jakości życia zalążkowej klasy wyższej w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 21 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Słaby", title = "Merkantylizm psychiczny jako źródło jakości życia zalążkowej klasy wyższej w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "21 - 35" }
-
Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów : nurty badań w Europie a koncepcje badawcze w Polsces. 37 - 49CZYSTY TEKST
Magdalena Olejniczak, Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów : nurty badań w Europie a koncepcje badawcze w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Olejniczak", title = "Postrzeganie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych przez konsumentów : nurty badań w Europie a koncepcje badawcze w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "37 - 49" }
-
Coworking sposobem motywacji dla członków gospodarstwa domowego prowadzących niewielką działalność bądź pracujących jako freelancerzys. 51 - 60CZYSTY TEKST
Marta Wudarzewska, Coworking sposobem motywacji dla członków gospodarstwa domowego prowadzących niewielką działalność bądź pracujących jako freelancerzy, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wudarzewska", title = "Coworking sposobem motywacji dla członków gospodarstwa domowego prowadzących niewielką działalność bądź pracujących jako freelancerzy", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "51 - 60" }
-
Zachowania gospodarstw domowych : identyfikacja problemów badawczychs. 63 - 72CZYSTY TEKST
Grażyna Światowy, Zachowania gospodarstw domowych : identyfikacja problemów badawczych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Światowy", title = "Zachowania gospodarstw domowych : identyfikacja problemów badawczych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "63 - 72" }
-
Strategie alokacji zasobów polskich gospodarstw domowych : analiza empirycznas. 73 - 84CZYSTY TEKST
Dariusz Fatuła, Adam Sagan, Strategie alokacji zasobów polskich gospodarstw domowych : analiza empiryczna, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 73 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Fatuła, Adam Sagan", title = "Strategie alokacji zasobów polskich gospodarstw domowych : analiza empiryczna", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "73 - 84" }
-
Rodziny niepełne : sytuacja społeczno-ekonomiczna w świetle wyników badania budżetów gospodarstw domowych w 2010 rokus. 85 - 94CZYSTY TEKST
Dorota Banaszkiewicz, Olga Komorowska, Rodziny niepełne : sytuacja społeczno-ekonomiczna w świetle wyników badania budżetów gospodarstw domowych w 2010 roku, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 85 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Banaszkiewicz, Olga Komorowska", title = "Rodziny niepełne : sytuacja społeczno-ekonomiczna w świetle wyników badania budżetów gospodarstw domowych w 2010 roku", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "85 - 94" }
-
Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywnościs. 95 - 103CZYSTY TEKST
Tomasz Olejniczak, Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 95 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olejniczak", title = "Retroinnowacje jako determinanta zachowań konsumentów na rynku żywności", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "95 - 103" }
-
Niekompletność rynku ubezpieczeniowego w segmencie osób starszych na przykładzie ubezpieczeń osobowychs. 105 - 117CZYSTY TEKST
Aneta Staszel, Niekompletność rynku ubezpieczeniowego w segmencie osób starszych na przykładzie ubezpieczeń osobowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 105 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Staszel", title = "Niekompletność rynku ubezpieczeniowego w segmencie osób starszych na przykładzie ubezpieczeń osobowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "105 - 117" }
-
Gospodarstwo domowe a działalność parabankóws. 119 - 129CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzybowska, Gospodarstwo domowe a działalność parabanków, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzybowska", title = "Gospodarstwo domowe a działalność parabanków", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "119 - 129" }
-
Oszczędności gospodarstw domowych w Polsce w latach 2000-2012s. 131 - 140CZYSTY TEKST
Anna Cudowska-Sojko, Oszczędności gospodarstw domowych w Polsce w latach 2000-2012, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Cudowska-Sojko", title = "Oszczędności gospodarstw domowych w Polsce w latach 2000-2012", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "131 - 140" }
-
Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwojus. 143 - 152CZYSTY TEKST
Agnieszka Dejnaka, Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwoju, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dejnaka", title = "Zakup żywności przez Internet : stan obecny i perspektywy rozwoju", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "143 - 152" }
-
Internetowe źródła informacji o ofercie w procesie nabywczym e-konsumentów : wyniki badańs. 153 - 165CZYSTY TEKST
Magdalena Jaciow, Internetowe źródła informacji o ofercie w procesie nabywczym e-konsumentów : wyniki badań, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 153 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Jaciow", title = "Internetowe źródła informacji o ofercie w procesie nabywczym e-konsumentów : wyniki badań", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "153 - 165" }
-
Innowacyjne technologie internetowe w relacjach z e-konsumentem na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlowychs. 167 - 177CZYSTY TEKST
Katarzyna Kolasińska-Morawska, Innowacyjne technologie internetowe w relacjach z e-konsumentem na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kolasińska-Morawska", title = "Innowacyjne technologie internetowe w relacjach z e-konsumentem na przykładzie sieciowych przedsiębiorstw handlowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "167 - 177" }
-
Determinanty zachowań nabywczych e-konsumentów w wybranych krajach Europys. 179 - 190CZYSTY TEKST
Robert Wolny, Determinanty zachowań nabywczych e-konsumentów w wybranych krajach Europy, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wolny", title = "Determinanty zachowań nabywczych e-konsumentów w wybranych krajach Europy", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "179 - 190" }
-
Współczesne dylematy doradztwa finansów osobistych w Polsces. 191 - 202CZYSTY TEKST
Krzysztof Waliszewski, Współczesne dylematy doradztwa finansów osobistych w Polsce, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 191 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Waliszewski", title = "Współczesne dylematy doradztwa finansów osobistych w Polsce", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "191 - 202" }
-
Komunikacja wewnętrzna w różnych typach gospodarstw domowychs. 205 - 218CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Komunikacja wewnętrzna w różnych typach gospodarstw domowych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 205 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Komunikacja wewnętrzna w różnych typach gospodarstw domowych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "205 - 218" }
-
Komunikacja wewnętrzna - istotny element marketingu personalnegos. 219 - 235CZYSTY TEKST
Dorota Bednarska-Olejniczak, Komunikacja wewnętrzna - istotny element marketingu personalnego, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 219 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Bednarska-Olejniczak", title = "Komunikacja wewnętrzna - istotny element marketingu personalnego", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "219 - 235" }
-
Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznychs. 237 - 251CZYSTY TEKST
Mateusz Rak, Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 237 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Rak", title = "Społeczne zaangażowanie biznesu w kontekście partnerstwa przedsiębiorstw i organizacji społecznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "237 - 251" }
-
"Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowejs. 253 - 262CZYSTY TEKST
Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć, "Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2014 / Tom 42, s. 253 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Murzyn, Joanna Nogieć", title = ""Celebrity endorsement" jako narzędzie komunikacji marketingowej", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2014 / Tom 42", pages = "253 - 262" }