-
Wstęps. 5 - 6CZYSTY TEKST
Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "5 - 6" }
-
Alianse strategiczne jako wynik konkurencji globalnejs. 9 - 15CZYSTY TEKST
Maciej Cieślicki, Alianse strategiczne jako wynik konkurencji globalnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Cieślicki", title = "Alianse strategiczne jako wynik konkurencji globalnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "9 - 15" }
-
Rola dywersyfikacji działalności gospodarczej w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwas. 17 - 28CZYSTY TEKST
Małgorzata Gałązka, Rola dywersyfikacji działalności gospodarczej w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gałązka", title = "Rola dywersyfikacji działalności gospodarczej w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "17 - 28" }
-
Wybrane problemy wdrażania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwies. 29 - 34CZYSTY TEKST
Marcin Olkiewicz, Wybrane problemy wdrażania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Olkiewicz", title = "Wybrane problemy wdrażania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "29 - 34" }
-
Implikacje procesu budowy strategii finansowania inwestycjis. 37 - 48CZYSTY TEKST
Beata Filipiak-Dylewska, Implikacje procesu budowy strategii finansowania inwestycji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak-Dylewska", title = "Implikacje procesu budowy strategii finansowania inwestycji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "37 - 48" }
-
Zastosowanie wskaźników finansowych do oceny zagrożenia bankructwems. 49 - 59CZYSTY TEKST
Krzysztof Michaluk, Zastosowanie wskaźników finansowych do oceny zagrożenia bankructwem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Michaluk", title = "Zastosowanie wskaźników finansowych do oceny zagrożenia bankructwem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "49 - 59" }
-
Credit-scoring jako metoda oceny ryzyka kredytowegos. 61 - 71CZYSTY TEKST
Ewa Rogowska, Wojciech Rogowski, Credit-scoring jako metoda oceny ryzyka kredytowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rogowska, Wojciech Rogowski", title = "Credit-scoring jako metoda oceny ryzyka kredytowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "61 - 71" }
-
Podatkowe grupy kapitałowe w świetle obowiązujących przepisów prawnychs. 73 - 80CZYSTY TEKST
Renata Stenka, Podatkowe grupy kapitałowe w świetle obowiązujących przepisów prawnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Stenka", title = "Podatkowe grupy kapitałowe w świetle obowiązujących przepisów prawnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "73 - 80" }
-
Rachunkowość a system controllingu w przedsiębiorstwies. 81 - 98CZYSTY TEKST
Karol Schneider, Rachunkowość a system controllingu w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Schneider", title = "Rachunkowość a system controllingu w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "81 - 98" }
-
Ocena stanu polskiego sektora bankowegos. 99 - 113CZYSTY TEKST
Beata Świecka, Ocena stanu polskiego sektora bankowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 99 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Świecka", title = "Ocena stanu polskiego sektora bankowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "99 - 113" }
-
Sposoby finansowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce droga emisji papierów wartościowychs. 115 - 130CZYSTY TEKST
Izabela Wieczorkiewicz-Kidacka, Sposoby finansowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce droga emisji papierów wartościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 115 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Wieczorkiewicz-Kidacka", title = "Sposoby finansowania rozwoju przedsiębiorstw w Polsce droga emisji papierów wartościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "115 - 130" }
-
Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingus. 133 - 145CZYSTY TEKST
Joanna Hołub, Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 133 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hołub", title = "Marketing partnerski - nowe pojęcie czy kierunek w ewolucji marketingu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "133 - 145" }
-
Nowe wyzwania dla zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowyms. 147 - 158CZYSTY TEKST
Agnieszka Machowska, Nowe wyzwania dla zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Machowska", title = "Nowe wyzwania dla zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "147 - 158" }
-
Konkurencja na rynku kolejowych usług przewozowychs. 159 - 175CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Konkurencja na rynku kolejowych usług przewozowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 159 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Konkurencja na rynku kolejowych usług przewozowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "159 - 175" }
-
Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcęs. 177 - 188CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 177 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Produkt jako marketingowy instrument konkurencji o nabywcę", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "177 - 188" }
-
Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowychs. 189 - 201CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Tomasz Sondej, Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Tomasz Sondej", title = "Obsługa klienta jako płaszczyzna działań marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "189 - 201" }
-
Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystóws. 203 - 219CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 203 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Kierunki rozwoju marketingu biur podróży w świetle preferencji turystów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "203 - 219" }
-
Ocena strategii firm farmaceutycznychs. 221 - 232CZYSTY TEKST
Ewa Sobiechowska, Ocena strategii firm farmaceutycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 221 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Sobiechowska", title = "Ocena strategii firm farmaceutycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "221 - 232" }
-
Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionus. 233 - 241CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2000 / Tom 2, s. 233 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Wpływ dostępności turystycznej na kształtowanie produktu turystycznego regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2000 / Tom 2", pages = "233 - 241" }