-
CZYSTY TEKST
Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "5" }
-
Wykorzystanie środków informacji pasażerskiej w komunikacji miejskiej na przykładzie polskich miasts. 9 - 19CZYSTY TEKST
Ewelina Burzec-Burzyńska, Zuzanna Kłos, Wykorzystanie środków informacji pasażerskiej w komunikacji miejskiej na przykładzie polskich miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "Ewelina Burzec-Burzyńska, Zuzanna Kłos", title = "Wykorzystanie środków informacji pasażerskiej w komunikacji miejskiej na przykładzie polskich miast", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "9 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos, Problemy związane z tworzeniem zdalnych zespołów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 21 - 27
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Kos", title = "Problemy związane z tworzeniem zdalnych zespołów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "21 - 27" }
-
Wykorzystanie narzędzi informatycznych do zwiększenia efektywności zarządzania magazynems. 29 - 36CZYSTY TEKST
Dominika Król-Směták, Karolina Zajac, Wykorzystanie narzędzi informatycznych do zwiększenia efektywności zarządzania magazynem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = "Dominika Król-Směták, Karolina Zajac", title = "Wykorzystanie narzędzi informatycznych do zwiększenia efektywności zarządzania magazynem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "29 - 36" }
-
Elektroniczna wymiana danych (EDI) jako atrybut współczesnego społeczeństwa informacyjnegos. 37 - 47CZYSTY TEKST
Maciej Milanowicz, Elektroniczna wymiana danych (EDI) jako atrybut współczesnego społeczeństwa informacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Milanowicz", title = "Elektroniczna wymiana danych (EDI) jako atrybut współczesnego społeczeństwa informacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "37 - 47" }
-
Informacja jako determinanta skutecznego realizowania procesów zachodzących w logistycznym łańcuchu dostaws. 49 - 59CZYSTY TEKST
Mariusz Sowa, Informacja jako determinanta skutecznego realizowania procesów zachodzących w logistycznym łańcuchu dostaw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "Mariusz Sowa", title = "Informacja jako determinanta skutecznego realizowania procesów zachodzących w logistycznym łańcuchu dostaw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "49 - 59" }
-
Wyszczuplanie przedsiębiorstw TSL jako element wspomagający system informacyjnys. 61 - 70CZYSTY TEKST
Dorota Szemiot-Trzepałko, Wyszczuplanie przedsiębiorstw TSL jako element wspomagający system informacyjny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "Dorota Szemiot-Trzepałko", title = "Wyszczuplanie przedsiębiorstw TSL jako element wspomagający system informacyjny", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "61 - 70" }
-
CZYSTY TEKST
Kamila Mańko, Aneta Wolna, Rozwój e-turystyki w Polsce na przykładzie biura podróży Travelplanet.pl, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 73 - 82
BIBTEX@Article{ authors = "Kamila Mańko, Aneta Wolna", title = "Rozwój e-turystyki w Polsce na przykładzie biura podróży Travelplanet.pl", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "73 - 82" }
-
Wymiar informacji w biznesie na przykładzie firmy Realbud Sp. z o.o. w Szczecinies. 83 - 92CZYSTY TEKST
Łukasz Marzantowicz, Wymiar informacji w biznesie na przykładzie firmy Realbud Sp. z o.o. w Szczecinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Marzantowicz", title = "Wymiar informacji w biznesie na przykładzie firmy Realbud Sp. z o.o. w Szczecinie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "83 - 92" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Nissel, Zindywidualizowana komunikacja marketingowa w turystyce - studium przypadku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 93 - 101
BIBTEX@Article{ authors = "Sylwia Nissel", title = "Zindywidualizowana komunikacja marketingowa w turystyce - studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "93 - 101" }
-
CZYSTY TEKST
Arkadiusz Piosik, Współczesne formy komunikacji w marketingu - guerilla marketing, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 103 - 111
BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Piosik", title = "Współczesne formy komunikacji w marketingu - guerilla marketing", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "103 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Smolska, Wiedza w organizacji sieciowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 113 - 127
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Smolska", title = "Wiedza w organizacji sieciowej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "113 - 127" }
-
Anomalie w kształtowaniu się notowań kontraktów terminowych na pszenicę konsumpcyjną na rynku Forexs. 131 - 137CZYSTY TEKST
Rafał Balina, Anomalie w kształtowaniu się notowań kontraktów terminowych na pszenicę konsumpcyjną na rynku Forex, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 131 - 137
BIBTEX@Article{ authors = "Rafał Balina", title = "Anomalie w kształtowaniu się notowań kontraktów terminowych na pszenicę konsumpcyjną na rynku Forex", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "131 - 137" }
-
Znaczenie instytucji pośrednictwa finansowego w rozwoju społeczeństwa informacyjnegos. 139 - 149CZYSTY TEKST
Krzysztof Drobiński, Znaczenie instytucji pośrednictwa finansowego w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 139 - 149
BIBTEX@Article{ authors = "Krzysztof Drobiński", title = "Znaczenie instytucji pośrednictwa finansowego w rozwoju społeczeństwa informacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "139 - 149" }
-
Wykształcenie ludności a rozwój lokalny Bielska-Białej i powiatu bielskiegos. 151 - 164CZYSTY TEKST
Jacek Lewicki, Wykształcenie ludności a rozwój lokalny Bielska-Białej i powiatu bielskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 151 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Lewicki", title = "Wykształcenie ludności a rozwój lokalny Bielska-Białej i powiatu bielskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "151 - 164" }
-
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego jako instrument wspierający wzrost atrakcyjności inwestycyjnej regionus. 165 - 174CZYSTY TEKST
Arkadiusz Marchewka, Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego jako instrument wspierający wzrost atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 165 - 174
BIBTEX@Article{ authors = "Arkadiusz Marchewka", title = "Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego jako instrument wspierający wzrost atrakcyjności inwestycyjnej regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "165 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Bartosz Musiał, Memetyka w finansach osobistych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = "Bartosz Musiał", title = "Memetyka w finansach osobistych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "175 - 185" }
-
Rozwój społeczeństwa informacyjnego jako czynnik wzrostu gospodarczego województwa zachodniopomorskiegos. 187 - 200CZYSTY TEKST
Anna Karolina Owczarzak, Rozwój społeczeństwa informacyjnego jako czynnik wzrostu gospodarczego województwa zachodniopomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 187 - 200
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Karolina Owczarzak", title = "Rozwój społeczeństwa informacyjnego jako czynnik wzrostu gospodarczego województwa zachodniopomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "187 - 200" }
-
Znaczenie informacji w funkcjonowaniu zakładu budżetowego "X" w świetle badań empirycznychs. 201 - 214CZYSTY TEKST
Beata Sadowska, Znaczenie informacji w funkcjonowaniu zakładu budżetowego "X" w świetle badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Sadowska", title = "Znaczenie informacji w funkcjonowaniu zakładu budżetowego "X" w świetle badań empirycznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "201 - 214" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Sztuczka, M-banking jako element ICT społeczeństwa informacyjnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 215 - 226
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Sztuczka", title = "M-banking jako element ICT społeczeństwa informacyjnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "215 - 226" }
-
Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowegos. 227 - 235CZYSTY TEKST
Monika Pettersen, Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 227 - 235
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Pettersen, Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Zaufanie do instytucji bankowo-finansowych w kontekście wyzwań współczesnego społeczeństwa informacyjnego: spojrzenie z punktu widzenia skutków globalnego kryzysu finansowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "227 - 235" }
-
Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju regionalnego w świetle wybranych teorii endogenicznego wzrostu gospodarczegos. 237 - 249CZYSTY TEKST
Łukasz Wróblewski, Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju regionalnego w świetle wybranych teorii endogenicznego wzrostu gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 237 - 249
BIBTEX@Article{ authors = "Łukasz Wróblewski", title = "Wiedza i innowacje jako czynniki rozwoju regionalnego w świetle wybranych teorii endogenicznego wzrostu gospodarczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "237 - 249" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Zdanowska, Financial capability - zdolność zarządzania finansami osobistymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 21, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = "Marta Zdanowska", title = "Financial capability - zdolność zarządzania finansami osobistymi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 21", pages = "251 - 260" }