-
Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysus. 9 - 18CZYSTY TEKST
Jolanta Burandt, Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Burandt", title = "Rola marketingu w funkcjonowaniu małych i średnich przedsiębiorstw w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "9 - 18" }
-
Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznejs. 27 - 34CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 27 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Kryzys gospodarczy i jego wpływ na działania marketingowe na przykładzie branży farmaceutycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "27 - 34" }
-
CZYSTY TEKST
Jacek Chudzicki, Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Chudzicki", title = "Szanse i bariery w budowie jednolitego rynku usług w Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "35 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Kinga Ćwigoń-Szymczak, Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Ćwigoń-Szymczak", title = "Znaczenie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "49 - 58" }
-
Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowegos. 69 - 80CZYSTY TEKST
Marta Górska, Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Górska", title = "Fundusze "private equity" alternatywnym sposobem finansowania innowacyjnych projektów sektora MŚP w dobie kryzysu finansowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "69 - 80" }
-
Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarces. 93 - 106CZYSTY TEKST
Piotr Gutowski, Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gutowski", title = "Podstawowe cechy, funkcje i determinanty kreujące społeczeństwo informacyjne w nowoczesnej gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "93 - 106" }
-
Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsces. 131 - 144CZYSTY TEKST
Zuzanna Kłos, Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 131 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Zuzanna Kłos", title = "Wpływ kryzysu gospodarczego na funkcjonowanie rynku usług transportowych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "131 - 144" }
-
Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysus. 145 - 154CZYSTY TEKST
Izabela Kowalczyk, Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Kowalczyk", title = "Mentoring dla małych i średnich firm : niezbędne narzędzie wsparcia w okresie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "145 - 154" }
-
Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowegos. 163 - 173CZYSTY TEKST
Michał Kuściński, Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kuściński", title = "Prace Poczty Polskiej w zakresie wdrażania systemów logistycznych w kontekście obsługi klienta kluczowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "163 - 173" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Lachowska, Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 175 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Lachowska", title = "Wpływ dekoniunktury na funkcjonowanie rynku usług medycznych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "175 - 182" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Maciejczuk-Tytus, Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 183 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Maciejczuk-Tytus", title = "Marketing relacyjny w usługach edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "183 - 189" }
-
Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawys. 197 - 208CZYSTY TEKST
Katarzyna Nowacka-Bandosz, Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Nowacka-Bandosz", title = "Pozycja Polski na międzynarodowym rynku usług czystych i możliwości jej poprawy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "197 - 208" }
-
Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecins. 209 - 218CZYSTY TEKST
Grzegorz Andrzej Olkowski, Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 209 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Andrzej Olkowski", title = "Programy edukacyjne jako egzemplifikacja działań proefektywnościowych i antykryzysowych na przykładzie Urzędu Miasta Szczecin", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "209 - 218" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Piotrowicz, Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 237 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Piotrowicz", title = "Zarządzanie procesowe kluczem do efektywności w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "237 - 246" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Pisarek, Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 247 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Pisarek", title = "Pasażerski transport lotniczy na świecie w dobie kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "247 - 256" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Jan Palczewski, SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 229 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Jan Palczewski", title = "SaaS jako trend rozwoju IT w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "229 - 236" }
-
Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysus. 219 - 228CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Rekomendacje konsumenckie jako sposób pozyskiwania klientów w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "219 - 228" }
-
Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysus. 257 - 267CZYSTY TEKST
Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska, Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 257 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rab-Przybyłowicz, Aleksandra Sibilska", title = "Koncepcja klastrowa jako jeden z czynników rozwoju usług medycznych w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "257 - 267" }
-
Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczegos. 269 - 275CZYSTY TEKST
Andrzej Rzeczycki, Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 269 - 275
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rzeczycki", title = "Migracja wartości w sektorze usług logistycznych w okresie kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "269 - 275" }
-
CZYSTY TEKST
Wioleta Samitowska, Antoni Gwarek, Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 277 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Wioleta Samitowska, Antoni Gwarek", title = "Sukces rynkowy przedsiębiorstwa w warunkach niepewności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "277 - 288" }
-
Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsces. 321 - 329CZYSTY TEKST
Hubert Świadek, Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Hubert Świadek", title = "Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "321 - 329" }
-
Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowegos. 353 - 364CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 353 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "353 - 364" }
-
Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysus. 311 - 320CZYSTY TEKST
Agnieszka Strycharczyk, Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 311 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Strycharczyk", title = "Wiarygodność ekonomiczna : newralgiczny element budowy relacji biznesowych w czasie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "311 - 320" }
-
Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwas. 341 - 351CZYSTY TEKST
Władysław Wojan, Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 341 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Wojan", title = "Wpływ wyników badań marketingowych na rozwój innowacyjności przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "341 - 351" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Chołodowska, Kryzys szansą na własne "M", Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 19 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Chołodowska", title = "Kryzys szansą na własne "M"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "19 - 25" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Gołba, Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Gołba", title = "Zarządzanie wiedzą w outsourcingu usług informatycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "59 - 67" }
-
Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowychs. 107 - 122CZYSTY TEKST
Agnieszka Janota, Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 107 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Janota", title = "Kluczowe czynniki sukcesu w branży e-commerce w Polsce jako szansa na sukces małych sklepów internetowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "107 - 122" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "7 - 8" }
-
Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen)s. 81 - 91CZYSTY TEKST
Agnieszka Grzędzińska, Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Grzędzińska", title = "Społeczna odpowiedzialność sektora motoryzacyjnego w dobie kryzysu gospodarczego : (na przykładzie koncernów Toyota i Volkswagen)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "81 - 91" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Janowski, Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Janowski", title = "Marka jako instrument przewagi konkurencyjnej na rynkach w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "123 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Emilia Kuciaba, Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 155 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Kuciaba", title = "Znaczenie zawodności rynku oraz roli państwa w polityce transportowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "155 - 162" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Małachowska, Klastry w czasach kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Małachowska", title = "Klastry w czasach kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "191 - 196" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Smolska, Kapitał ludzki w dobie kryzysu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Smolska", title = "Kapitał ludzki w dobie kryzysu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "289 - 300" }
-
CZYSTY TEKST
Mariusz Sowa, Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Sowa", title = "Kryzys na polskim rynku usług w branży TSL", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "301 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Tatarczuk, Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 331 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Tatarczuk", title = "Marketing polityczny w czasie kryzysu gospodarczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "331 - 340" }