-
Kształtowanie umiejętności rozwiązywania realnych problemów rynkowych u studentów kierunków i specjalności turystycznychs. 101 - 106CZYSTY TEKST
Barbara Marciszewska, Kształtowanie umiejętności rozwiązywania realnych problemów rynkowych u studentów kierunków i specjalności turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 101 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Marciszewska", title = "Kształtowanie umiejętności rozwiązywania realnych problemów rynkowych u studentów kierunków i specjalności turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "101 - 106" }
-
Atrakcyjność pracy w obsłudze pasażerów morskich statków wycieczkowych na podstawie opinii studentów Uniwersytetu Szczecińskiegos. 91 - 100CZYSTY TEKST
Tomasz Mańkowski, Atrakcyjność pracy w obsłudze pasażerów morskich statków wycieczkowych na podstawie opinii studentów Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Mańkowski", title = "Atrakcyjność pracy w obsłudze pasażerów morskich statków wycieczkowych na podstawie opinii studentów Uniwersytetu Szczecińskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "91 - 100" }
-
Analiza rynku pracy w sektorze usług turystycznych w województwie zachodniopomorskim : wybrane aspektys. 115 - 123CZYSTY TEKST
Dawid Milewski, Analiza rynku pracy w sektorze usług turystycznych w województwie zachodniopomorskim : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Dawid Milewski", title = "Analiza rynku pracy w sektorze usług turystycznych w województwie zachodniopomorskim : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "115 - 123" }
-
Cechy i umiejętności niezbędne w pracy pilota i rezydentas. 167 - 173CZYSTY TEKST
Jolanta Rab-Przybyłowicz, Cechy i umiejętności niezbędne w pracy pilota i rezydenta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rab-Przybyłowicz", title = "Cechy i umiejętności niezbędne w pracy pilota i rezydenta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "167 - 173" }
-
Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznyms. 421 - 426CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 421 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola marketingu wewnętrznego w kształtowaniu partnerstwa w przedsiębiorstwie turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "421 - 426" }
-
Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki w powiecie prudnickims. 567 - 572CZYSTY TEKST
Daniel Puciato, Agnieszka Majorczyk, Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki w powiecie prudnickim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 567 - 572
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Puciato, Agnieszka Majorczyk", title = "Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki w powiecie prudnickim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "567 - 572" }
-
Analiza systemu kształcenia kadr turystycznych w Polsces. 573 - 581CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Analiza systemu kształcenia kadr turystycznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 573 - 581
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Analiza systemu kształcenia kadr turystycznych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "573 - 581" }
-
Analiza statystyczna studiów Turystyka i Rekreacja za lata 2004-2006 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowies. 583 - 594CZYSTY TEKST
Wiesław Wagner, Jacek Biliński, Analiza statystyczna studiów Turystyka i Rekreacja za lata 2004-2006 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 583 - 594
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Wagner, Jacek Biliński", title = "Analiza statystyczna studiów Turystyka i Rekreacja za lata 2004-2006 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "583 - 594" }
-
Ocena potrzeb szkoleniowych w sektorze turystycznym w województwie pomorskims. 595 - 603CZYSTY TEKST
Piotr Wojdakowski, Marlena Formella, Ocena potrzeb szkoleniowych w sektorze turystycznym w województwie pomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 595 - 603
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Wojdakowski, Marlena Formella", title = "Ocena potrzeb szkoleniowych w sektorze turystycznym w województwie pomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "595 - 603" }
-
Przygotowanie zawodowe studentów kierunku turystyka i rekreacja na podstawie województwa podlaskiegos. 605 - 613CZYSTY TEKST
Romuald Ziółkowski, Przygotowanie zawodowe studentów kierunku turystyka i rekreacja na podstawie województwa podlaskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 605 - 613
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Ziółkowski", title = "Przygotowanie zawodowe studentów kierunku turystyka i rekreacja na podstawie województwa podlaskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "605 - 613" }
-
Szkolenia jako element rozwoju zawodowego właścicieli gospodarstw agroturystycznychs. 31 - 39CZYSTY TEKST
Anna Jęczmyk, Magdalena Karczewska, Szkolenia jako element rozwoju zawodowego właścicieli gospodarstw agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 31 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jęczmyk, Magdalena Karczewska", title = "Szkolenia jako element rozwoju zawodowego właścicieli gospodarstw agroturystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "31 - 39" }
-
Od redaktora naukowegos. 9 - 10CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Od redaktora naukowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Od redaktora naukowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "9 - 10" }
-
Rola potencjału ludzkiego w rozwoju usług agroturystycznych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiegos. 21 - 29CZYSTY TEKST
Jolanta Cichowska, Rola potencjału ludzkiego w rozwoju usług agroturystycznych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 21 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Cichowska", title = "Rola potencjału ludzkiego w rozwoju usług agroturystycznych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "21 - 29" }
-
Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowejs. 41 - 47CZYSTY TEKST
Anna Kalinowska-Żeleźnik, Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 41 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kalinowska-Żeleźnik", title = "Kompetencje organizatora spotkań zbiorowych jako czynnik determinujący sukces organizacyjny spotkań realizowanych w obszarze turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "41 - 47" }
-
Znaczenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 dla podnoszenia kwalifikacji kadr w sektorze turystycznyms. 49 - 55CZYSTY TEKST
Joanna Koprowicz, Kazimierz Waluch, Znaczenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 dla podnoszenia kwalifikacji kadr w sektorze turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 49 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Koprowicz, Kazimierz Waluch", title = "Znaczenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 dla podnoszenia kwalifikacji kadr w sektorze turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "49 - 55" }
-
Czynniki determinujące rynek pracy pilotów wycieczek i przewodników turystycznychs. 57 - 70CZYSTY TEKST
Zygmunt Kruczek, Czynniki determinujące rynek pracy pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Kruczek", title = "Czynniki determinujące rynek pracy pilotów wycieczek i przewodników turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "57 - 70" }
-
Rola i znaczenie kapitału intelektualnego w kształtowaniu efektywności organizacji turystycznychs. 71 - 79CZYSTY TEKST
Bernard F. Kubiak, Antoni Korowicki, Rola i znaczenie kapitału intelektualnego w kształtowaniu efektywności organizacji turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 71 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Bernard F. Kubiak, Antoni Korowicki", title = "Rola i znaczenie kapitału intelektualnego w kształtowaniu efektywności organizacji turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "71 - 79" }
-
Analiza zatrudnienia w hotelach i restauracjach województwa zachodniopomorskiego w latach 2002-2007s. 81 - 89CZYSTY TEKST
Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska, Analiza zatrudnienia w hotelach i restauracjach województwa zachodniopomorskiego w latach 2002-2007, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 81 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kubicki, Magdalena Kulbaczewska", title = "Analiza zatrudnienia w hotelach i restauracjach województwa zachodniopomorskiego w latach 2002-2007", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "81 - 89" }
-
Kadra pilotów wycieczek i przewodników turystycznych w Polsces. 107 - 114CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Kadra pilotów wycieczek i przewodników turystycznych w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Kadra pilotów wycieczek i przewodników turystycznych w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "107 - 114" }
-
Stan obecny i kierunki rozwoju rynku pracy w sektorze turystycznym na przykładzie miasta Kołobrzegs. 13 - 20CZYSTY TEKST
Jacek Borzyszkowski, Stan obecny i kierunki rozwoju rynku pracy w sektorze turystycznym na przykładzie miasta Kołobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 13 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Borzyszkowski", title = "Stan obecny i kierunki rozwoju rynku pracy w sektorze turystycznym na przykładzie miasta Kołobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "13 - 20" }
-
Różnice w ocenie produktu atrakcji turystycznej pomiędzy zwiedzającymi a personelems. 125 - 137CZYSTY TEKST
Marek Nowacki, Różnice w ocenie produktu atrakcji turystycznej pomiędzy zwiedzającymi a personelem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Nowacki", title = "Różnice w ocenie produktu atrakcji turystycznej pomiędzy zwiedzającymi a personelem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "125 - 137" }
-
Kształtowanie relacji kadrowych w aspekcie kształtowania zintegrowanego produktu turystycznegos. 139 - 148CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Kształtowanie relacji kadrowych w aspekcie kształtowania zintegrowanego produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Kształtowanie relacji kadrowych w aspekcie kształtowania zintegrowanego produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "139 - 148" }
-
Rola zasobów ludzkich w rozwoju zrównoważonym turystyki w krajach rozwijających sięs. 149 - 157CZYSTY TEKST
Adam Pawlicz, Rola zasobów ludzkich w rozwoju zrównoważonym turystyki w krajach rozwijających się, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Pawlicz", title = "Rola zasobów ludzkich w rozwoju zrównoważonym turystyki w krajach rozwijających się", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "149 - 157" }
-
Analiza ofert pracy w sektorze turystycznym w powiecie prudnickim w polskiej części Gór Opawskichs. 159 - 166CZYSTY TEKST
Daniel Puciato, Analiza ofert pracy w sektorze turystycznym w powiecie prudnickim w polskiej części Gór Opawskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 159 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Puciato", title = "Analiza ofert pracy w sektorze turystycznym w powiecie prudnickim w polskiej części Gór Opawskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "159 - 166" }
-
Informacja biznesowa w turystyce : potrzeby rozwojus. 175 - 183CZYSTY TEKST
Wojciech Rozwadowski, Informacja biznesowa w turystyce : potrzeby rozwoju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 175 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Rozwadowski", title = "Informacja biznesowa w turystyce : potrzeby rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "175 - 183" }
-
Popyt samorządów terytorialnych w województwie lubelskim na dyplomowanych absolwentów kierunków turystycznychs. 185 - 191CZYSTY TEKST
Bogusław Sawicki, Sylwia Golian, Popyt samorządów terytorialnych w województwie lubelskim na dyplomowanych absolwentów kierunków turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Sawicki, Sylwia Golian", title = "Popyt samorządów terytorialnych w województwie lubelskim na dyplomowanych absolwentów kierunków turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "185 - 191" }
-
PCO jako nowa profesja turystyczna w Polsces. 193 - 200CZYSTY TEKST
Marta Sidorkiewicz, PCO jako nowa profesja turystyczna w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sidorkiewicz", title = "PCO jako nowa profesja turystyczna w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "193 - 200" }
-
Zasoby ludzkie w turystyce w świetle strategii rozwoju turystyki w Polsce na lata 2008-2014 : analiza projektus. 201 - 207CZYSTY TEKST
Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska, Zasoby ludzkie w turystyce w świetle strategii rozwoju turystyki w Polsce na lata 2008-2014 : analiza projektu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 201 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Sikora, Agnieszka Wartecka-Ważyńska", title = "Zasoby ludzkie w turystyce w świetle strategii rozwoju turystyki w Polsce na lata 2008-2014 : analiza projektu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "201 - 207" }
-
Kadry turystyczne w województwie podkarpackim w 2008 roku na przykładzie przewodników turystycznych i pilotów wycieczeks. 209 - 215CZYSTY TEKST
Krzysztof Szpara, Magdalena Skała, Kadry turystyczne w województwie podkarpackim w 2008 roku na przykładzie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Szpara, Magdalena Skała", title = "Kadry turystyczne w województwie podkarpackim w 2008 roku na przykładzie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "209 - 215" }
-
Problemy zatrudnienia w branży turystycznej nadmorskiej strefy rekreacyjnejs. 217 - 223CZYSTY TEKST
Aleksander Szwichtenberg, Problemy zatrudnienia w branży turystycznej nadmorskiej strefy rekreacyjnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 217 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Szwichtenberg", title = "Problemy zatrudnienia w branży turystycznej nadmorskiej strefy rekreacyjnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "217 - 223" }
-
Popyt i podaż na lokalnym rynku pracy, na przykładzie powiatu leszczyńskiegos. 225 - 238CZYSTY TEKST
Alina Zajadacz, Joanna Śniadek, Popyt i podaż na lokalnym rynku pracy, na przykładzie powiatu leszczyńskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 225 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Zajadacz, Joanna Śniadek", title = "Popyt i podaż na lokalnym rynku pracy, na przykładzie powiatu leszczyńskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "225 - 238" }
-
Zatrudnienie w branży turystycznej w województwie podkarpackims. 239 - 247CZYSTY TEKST
Patrycja Żegleń, Zatrudnienie w branży turystycznej w województwie podkarpackim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Patrycja Żegleń", title = "Zatrudnienie w branży turystycznej w województwie podkarpackim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "239 - 247" }
-
Rola personelu w kreowaniu jakości usług oraz wizerunku biur podróżys. 251 - 260CZYSTY TEKST
Marta Askaldowicz-Figiel, Rola personelu w kreowaniu jakości usług oraz wizerunku biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Askaldowicz-Figiel", title = "Rola personelu w kreowaniu jakości usług oraz wizerunku biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "251 - 260" }
-
Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie świadczącym usługi hotelarskies. 261 - 269CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie świadczącym usługi hotelarskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 261 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Restrukturyzacja zatrudnienia w przedsiębiorstwie świadczącym usługi hotelarskie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "261 - 269" }
-
Motywowanie pracowników jako integralny komponent procesu zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie turystycznyms. 271 - 277CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Motywowanie pracowników jako integralny komponent procesu zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 271 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska", title = "Motywowanie pracowników jako integralny komponent procesu zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "271 - 277" }
-
Instrumenty motywacji pracowników przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie hoteli w Szczecinies. 279 - 288CZYSTY TEKST
Anna Gardzińska, Instrumenty motywacji pracowników przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie hoteli w Szczecinie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 279 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gardzińska", title = "Instrumenty motywacji pracowników przedsiębiorstw turystycznych na przykładzie hoteli w Szczecinie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "279 - 288" }
-
Zatrudnienie i koszty pracy polskich biur podróży na tle krajów Unii Europejskiejs. 289 - 294CZYSTY TEKST
Teresa Gądek-Hawlena, Zatrudnienie i koszty pracy polskich biur podróży na tle krajów Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 289 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Gądek-Hawlena", title = "Zatrudnienie i koszty pracy polskich biur podróży na tle krajów Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "289 - 294" }
-
Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usługs. 295 - 302CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech, Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski, Mirosław Zalech", title = "Personel w działalności agroturystycznej jako gwarancja jakości świadczonych usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "295 - 302" }
-
Czynnik ludzki a doskonalenie komponentu funkcjonalnego usługi hotelarskiej : (ujęcie lokalne)s. 303 - 313CZYSTY TEKST
Aleksandra Grobelna, Barbara Marciszewska, Czynnik ludzki a doskonalenie komponentu funkcjonalnego usługi hotelarskiej : (ujęcie lokalne), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 303 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Grobelna, Barbara Marciszewska", title = "Czynnik ludzki a doskonalenie komponentu funkcjonalnego usługi hotelarskiej : (ujęcie lokalne)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "303 - 313" }
-
Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznegos. 315 - 322CZYSTY TEKST
Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski, Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 315 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski", title = "Efekty przenikania wiedzy jako przejaw wpływu klastra na konkurencyjność przedsiębiorstwa turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "315 - 322" }
-
Outsourcing funkcji personalnej w hotelarstwie : korzyści i zagrożenias. 323 - 331CZYSTY TEKST
Daria Elżbieta Jaremen, Outsourcing funkcji personalnej w hotelarstwie : korzyści i zagrożenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 323 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Elżbieta Jaremen", title = "Outsourcing funkcji personalnej w hotelarstwie : korzyści i zagrożenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "323 - 331" }
-
Uwarunkowania wyboru strategii zarządzania personelem w przedsiębiorstwach turystycznychs. 333 - 343CZYSTY TEKST
Tomasz Kozłowski, Uwarunkowania wyboru strategii zarządzania personelem w przedsiębiorstwach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 333 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kozłowski", title = "Uwarunkowania wyboru strategii zarządzania personelem w przedsiębiorstwach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "333 - 343" }
-
Szkolenia jako narzędzie polityki kadrowej przedsiębiorstw uzdrowiskowychs. 345 - 354CZYSTY TEKST
Agnieszka Lewandowska, Szkolenia jako narzędzie polityki kadrowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 345 - 354
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lewandowska", title = "Szkolenia jako narzędzie polityki kadrowej przedsiębiorstw uzdrowiskowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "345 - 354" }
-
Personel jako instrument marketingu poznańskich targów turystycznych Tour Salons. 355 - 361CZYSTY TEKST
Adrian P. Lubowiecki-Vikuk, Personel jako instrument marketingu poznańskich targów turystycznych Tour Salon, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 355 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Adrian P. Lubowiecki-Vikuk", title = "Personel jako instrument marketingu poznańskich targów turystycznych Tour Salon", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "355 - 361" }
-
Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznychs. 363 - 370CZYSTY TEKST
Jacek Ławicki, Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 363 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Ławicki", title = "Personel jako instrument marketingu przedsiębiorstw turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "363 - 370" }
-
Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznychs. 371 - 376CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Włodzimierz Banasik, Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 371 - 376
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda, Włodzimierz Banasik", title = "Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "371 - 376" }
-
Możliwość realizacji szkoleń e-learningowych w przedsiębiorstwie turystycznym : aspekty techniczne i ekonomicznes. 377 - 384CZYSTY TEKST
Tomasz Norek, Możliwość realizacji szkoleń e-learningowych w przedsiębiorstwie turystycznym : aspekty techniczne i ekonomiczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 377 - 384
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Norek", title = "Możliwość realizacji szkoleń e-learningowych w przedsiębiorstwie turystycznym : aspekty techniczne i ekonomiczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "377 - 384" }
-
Koncepcja badania ankietowego kadry pracowniczej biur podróżys. 385 - 396CZYSTY TEKST
Jadwiga Patryn-Stolarz, Joanna Urbaniak, Wiesław Wagner, Koncepcja badania ankietowego kadry pracowniczej biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 385 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Patryn-Stolarz, Joanna Urbaniak, Wiesław Wagner", title = "Koncepcja badania ankietowego kadry pracowniczej biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "385 - 396" }
-
Miejsce sprzedaży osobistej w komunikacji marketingowej biur podróżys. 397 - 403CZYSTY TEKST
Renata Przeorek-Smyka, Miejsce sprzedaży osobistej w komunikacji marketingowej biur podróży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 397 - 403
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Przeorek-Smyka", title = "Miejsce sprzedaży osobistej w komunikacji marketingowej biur podróży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "397 - 403" }
-
Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffields. 405 - 412CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffield, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 405 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz", title = "Kształtowanie skutecznej motywacji pracowniczej w hotelarstwie na przykładzie hotelu Hilton Sheffield", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "405 - 412" }
-
Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawcóws. 413 - 420CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 413 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja z klientem w procesie sprzedaży usług turystycznych : zachowania sprzedawców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "413 - 420" }
-
Personel jako czynnik innowacji usługowych w hotelarstwies. 427 - 434CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Personel jako czynnik innowacji usługowych w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 427 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Personel jako czynnik innowacji usługowych w hotelarstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "427 - 434" }
-
Personel jako czynnik kształtujący jakość w przedsiębiorstwie turystycznyms. 435 - 439CZYSTY TEKST
Łukasz Wątroba, Personel jako czynnik kształtujący jakość w przedsiębiorstwie turystycznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 435 - 439
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Wątroba", title = "Personel jako czynnik kształtujący jakość w przedsiębiorstwie turystycznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "435 - 439" }
-
Analiza statystyczna kursów szkoleniowych kadry programowej PTTK w latach 1994-2004s. 443 - 453CZYSTY TEKST
Justyna Czachara, Jan Krupa, Wiesław Wagner, Analiza statystyczna kursów szkoleniowych kadry programowej PTTK w latach 1994-2004, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 443 - 453
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Czachara, Jan Krupa, Wiesław Wagner", title = "Analiza statystyczna kursów szkoleniowych kadry programowej PTTK w latach 1994-2004", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "443 - 453" }
-
Postrzeganie kompetencji zawodowych i szans na pracę przez studentów specjalności turystycznej o profilu ekonomicznyms. 455 - 459CZYSTY TEKST
Katarzyna Czernek, Marcin Olszewski, Postrzeganie kompetencji zawodowych i szans na pracę przez studentów specjalności turystycznej o profilu ekonomicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 455 - 459
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Czernek, Marcin Olszewski", title = "Postrzeganie kompetencji zawodowych i szans na pracę przez studentów specjalności turystycznej o profilu ekonomicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "455 - 459" }
-
Motywy wyboru studiów turystycznych : orientacje wobec studiów i zawodus. 461 - 467CZYSTY TEKST
Grażyna de Voogd van der Straten, Bożena Łagowska, Motywy wyboru studiów turystycznych : orientacje wobec studiów i zawodu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 461 - 467
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna de Voogd van der Straten, Bożena Łagowska", title = "Motywy wyboru studiów turystycznych : orientacje wobec studiów i zawodu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "461 - 467" }
-
Kształcenie i komptencje zawodowe uczniów/studentów średnich i wyższych szkół hotelarskich oraz pracowników obiektów noclegowychs. 469 - 483CZYSTY TEKST
Marlena Formella, Piotr Wojdakowski, Kształcenie i komptencje zawodowe uczniów/studentów średnich i wyższych szkół hotelarskich oraz pracowników obiektów noclegowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 469 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Formella, Piotr Wojdakowski", title = "Kształcenie i komptencje zawodowe uczniów/studentów średnich i wyższych szkół hotelarskich oraz pracowników obiektów noclegowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "469 - 483" }
-
Uwarunkowania prawne kształcenia na kierunku studiów "turystyka i rekreacja"s. 485 - 495CZYSTY TEKST
Jerzy Gospodarek, Uwarunkowania prawne kształcenia na kierunku studiów "turystyka i rekreacja", Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 485 - 495
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Gospodarek", title = "Uwarunkowania prawne kształcenia na kierunku studiów "turystyka i rekreacja"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "485 - 495" }
-
Problemy kształcenia i wykonywania zawodu przewodnika turystycznego i pilota wycieczeks. 497 - 506CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Problemy kształcenia i wykonywania zawodu przewodnika turystycznego i pilota wycieczek, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 497 - 506
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel", title = "Problemy kształcenia i wykonywania zawodu przewodnika turystycznego i pilota wycieczek", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "497 - 506" }
-
Rozwój edukacji turystycznej w kontekście polityki państwowej Ukrainys. 507 - 511CZYSTY TEKST
Nazar Kudla, Rozwój edukacji turystycznej w kontekście polityki państwowej Ukrainy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 507 - 511
BIBTEX@Article{ authors = " Nazar Kudla", title = "Rozwój edukacji turystycznej w kontekście polityki państwowej Ukrainy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "507 - 511" }
-
Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznychs. 513 - 518CZYSTY TEKST
Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek, Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 513 - 518
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lipianin-Zontek, Irena Szewczyk, Zbigniew Zontek", title = "Przygotowanie zawodowe kadr na rynku usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "513 - 518" }
-
Szkolnictwo turystyczne w Polsce i Holandiis. 519 - 528CZYSTY TEKST
Bożena Łagowska, Grażyna de Voogd van der Straten, Szkolnictwo turystyczne w Polsce i Holandii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 519 - 528
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Łagowska, Grażyna de Voogd van der Straten", title = "Szkolnictwo turystyczne w Polsce i Holandii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "519 - 528" }
-
Tendencje zmian w kształceniu kadr dla turystyki na przykładzie oferty edukacyjnej Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznanius. 529 - 534CZYSTY TEKST
Katarzyna Majchrzak, Tendencje zmian w kształceniu kadr dla turystyki na przykładzie oferty edukacyjnej Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 529 - 534
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majchrzak", title = "Tendencje zmian w kształceniu kadr dla turystyki na przykładzie oferty edukacyjnej Wydziału Turystyki i Rekreacji AWF w Poznaniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "529 - 534" }
-
Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznejs. 535 - 540CZYSTY TEKST
Mirosław Marczak, Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 535 - 540
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Marczak", title = "Przygotowanie pracowników jednostek samorządowych Pomorza do obsługi funkcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "535 - 540" }
-
Doskonalenie kadr w turystyce województwa podlaskiego ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa i gastronomiis. 541 - 550CZYSTY TEKST
Kazimierz Michałowski, Romuald Ziółkowski, Bogumiła Pleskowicz, Doskonalenie kadr w turystyce województwa podlaskiego ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa i gastronomii, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 541 - 550
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Michałowski, Romuald Ziółkowski, Bogumiła Pleskowicz", title = "Doskonalenie kadr w turystyce województwa podlaskiego ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa i gastronomii", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "541 - 550" }
-
Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystykis. 551 - 558CZYSTY TEKST
Anna Owczarek, Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystyki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 551 - 558
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Owczarek", title = "Komunikacja w kontakcie z klientem a satysfakcja konsumenta : kształcenie kadr dla turystyki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "551 - 558" }
-
Doradztwo w turystyce wiejskiej jako element procesu kształcenia kadr dla sektora turystycznegos. 559 - 565CZYSTY TEKST
Joanna Poczta, Agata Basińska, Doradztwo w turystyce wiejskiej jako element procesu kształcenia kadr dla sektora turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 559 - 565
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Poczta, Agata Basińska", title = "Doradztwo w turystyce wiejskiej jako element procesu kształcenia kadr dla sektora turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "559 - 565" }