-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Usługi społeczne : kryteria wyboru miejsca i formy konsumpcji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "25 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Rogoziński, Definicja usługi i to, co poniżej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Rogoziński", title = "Definicja usługi i to, co poniżej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "11 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Szczudlińska-Kanoś, Polityczne uwarunkowania świadczenia usług społecznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szczudlińska-Kanoś", title = "Polityczne uwarunkowania świadczenia usług społecznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "51 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "65 - 76" }
-
Kształtowanie kompetencji przywódczych w sektorze usług jako wyzwanie dla szkolnictwa wyższegos. 275 - 290CZYSTY TEKST
Jan Fazlagić, Kształtowanie kompetencji przywódczych w sektorze usług jako wyzwanie dla szkolnictwa wyższego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 275 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Fazlagić", title = "Kształtowanie kompetencji przywódczych w sektorze usług jako wyzwanie dla szkolnictwa wyższego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "275 - 290" }
-
Wdrażanie i certyfikacja systemu zarządzania jakością na wydziale wyższej uczelnis. 291 - 301CZYSTY TEKST
Hanna Gołaś, Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Joanna Kałkowska, Anna Mazur, Hanna Włodarkiewicz-Klimek, Wdrażanie i certyfikacja systemu zarządzania jakością na wydziale wyższej uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 291 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Gołaś, Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Joanna Kałkowska, Anna Mazur, Hanna Włodarkiewicz-Klimek", title = "Wdrażanie i certyfikacja systemu zarządzania jakością na wydziale wyższej uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "291 - 301" }
-
CZYSTY TEKST
Natalia Pawlak, Izabela Kudelska, Zastosowanie metod wspomagających proces kształcenia na uczelni wyższej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 325 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Pawlak, Izabela Kudelska", title = "Zastosowanie metod wspomagających proces kształcenia na uczelni wyższej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "325 - 335" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Wolska, Kodeksy etyczne w sektorze usług : teoria a praktyka, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Wolska", title = "Kodeksy etyczne w sektorze usług : teoria a praktyka", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "93 - 104" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Pluta-Olearnik, Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Badanie zachowań firm oferujących usługi na rynku zagranicznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "105 - 118" }
-
Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usługs. 137 - 149CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "137 - 149" }
-
Zarządzanie marką polskich sieci franczyzowych w kontekście tworzenia ich wizerunkus. 179 - 189CZYSTY TEKST
Barbara Mróz-Gorgoń, Zarządzanie marką polskich sieci franczyzowych w kontekście tworzenia ich wizerunku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Zarządzanie marką polskich sieci franczyzowych w kontekście tworzenia ich wizerunku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "179 - 189" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Jedynak, Standardy zarządzania jakością usług w e-commerce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Jedynak", title = "Standardy zarządzania jakością usług w e-commerce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "165 - 177" }
-
CZYSTY TEKST
Richard Nicholls, Zagadnienie wieku w relacjach pomiędzy konsumentami usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 191 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Richard Nicholls", title = "Zagadnienie wieku w relacjach pomiędzy konsumentami usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "191 - 202" }
-
Migracje ludności na tereny podmiejskie a rozwój usług w obszarach metropolitalnych w Polsce w latach 2000-2010s. 203 - 216CZYSTY TEKST
Jan Smutek, Migracje ludności na tereny podmiejskie a rozwój usług w obszarach metropolitalnych w Polsce w latach 2000-2010, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 203 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Smutek", title = "Migracje ludności na tereny podmiejskie a rozwój usług w obszarach metropolitalnych w Polsce w latach 2000-2010", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "203 - 216" }
-
Standardy kształcenia w obszarze ekonomiki i zarządzania na kierunkach medycznychs. 337 - 347CZYSTY TEKST
Danuta Kunecka, Dorota Prociak, Standardy kształcenia w obszarze ekonomiki i zarządzania na kierunkach medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 337 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Kunecka, Dorota Prociak", title = "Standardy kształcenia w obszarze ekonomiki i zarządzania na kierunkach medycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "337 - 347" }
-
Wykorzystanie gier symulacyjnych w rozwoju kompetencji zawodowych i społecznych studentów uczelni technicznychs. 375 - 388CZYSTY TEKST
Katarzyna Ragin-Skorecka, Izabela Kudelska, Wykorzystanie gier symulacyjnych w rozwoju kompetencji zawodowych i społecznych studentów uczelni technicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 375 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Ragin-Skorecka, Izabela Kudelska", title = "Wykorzystanie gier symulacyjnych w rozwoju kompetencji zawodowych i społecznych studentów uczelni technicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "375 - 388" }
-
Usługi edukacyjne w gospodarstwach agroturystycznych zrzeszonych w sieci "Zagroda Edukacyjna"s. 389 - 399CZYSTY TEKST
Anna Sammel, Anna Jęczmyk, Usługi edukacyjne w gospodarstwach agroturystycznych zrzeszonych w sieci "Zagroda Edukacyjna", Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 389 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Sammel, Anna Jęczmyk", title = "Usługi edukacyjne w gospodarstwach agroturystycznych zrzeszonych w sieci "Zagroda Edukacyjna"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "389 - 399" }
-
CZYSTY TEKST
Karol Śledzik, O firmach usługowych działających w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 229 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Śledzik", title = "O firmach usługowych działających w gospodarce opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "229 - 240" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "7 - 8" }
-
Znaczenie systemu ewaluacji oświaty (SEO) dla poprawy jakości usług edukacyjnychs. 265 - 274CZYSTY TEKST
Roman Dorczak, Znaczenie systemu ewaluacji oświaty (SEO) dla poprawy jakości usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 265 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Dorczak", title = "Znaczenie systemu ewaluacji oświaty (SEO) dla poprawy jakości usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "265 - 274" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kołodziejczyk, Społeczne konsekwencje marketingu w edukacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 315 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kołodziejczyk", title = "Społeczne konsekwencje marketingu w edukacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "315 - 324" }
-
Zmiany standardów kształcenia w szkolnictwie zawodowym w zakresie usług w Polsces. 349 - 360CZYSTY TEKST
Katarzyna Lechowicz, Marcin Łuszczyk, Zmiany standardów kształcenia w szkolnictwie zawodowym w zakresie usług w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 349 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Lechowicz, Marcin Łuszczyk", title = "Zmiany standardów kształcenia w szkolnictwie zawodowym w zakresie usług w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "349 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Cudowska-Sojko, Globalizacja a polska wymiana usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Cudowska-Sojko", title = "Globalizacja a polska wymiana usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "151 - 163" }
-
Systemowe zarządzanie ciągłością działania BS 25999 w działalności usługowejs. 241 - 252CZYSTY TEKST
Sławomir Zapłata, Systemowe zarządzanie ciągłością działania BS 25999 w działalności usługowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 241 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Zapłata", title = "Systemowe zarządzanie ciągłością działania BS 25999 w działalności usługowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "241 - 252" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Marzec, Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marzec", title = "Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "37 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Wolny, E-usługi jako przedmiot badań ekonomicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wolny", title = "E-usługi jako przedmiot badań ekonomicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "77 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Deluga, Artur Bokrzański, Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem Internetu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 119 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Deluga, Artur Bokrzański", title = "Sprzedaż detaliczna w Polsce z wykorzystaniem Internetu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "119 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Dobska, Kształcenie w zakresie zarządzania a wymogi na rynku usług medycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 255 - 263
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Dobska", title = "Kształcenie w zakresie zarządzania a wymogi na rynku usług medycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "255 - 263" }
-
Kształtowanie wewnętrznego systemu zapewnienia jakości w uczelniach wyższychs. 303 - 314CZYSTY TEKST
Hanna Gołaś, Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Joanna Kałkowska, Anna Mazur, Hanna Włodarkiewicz-Klimek, Kształtowanie wewnętrznego systemu zapewnienia jakości w uczelniach wyższych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 303 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Gołaś, Małgorzata Jasiulewicz-Kaczmarek, Joanna Kałkowska, Anna Mazur, Hanna Włodarkiewicz-Klimek", title = "Kształtowanie wewnętrznego systemu zapewnienia jakości w uczelniach wyższych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "303 - 314" }
-
Usługi edukacyjne świadczone przez lubelskie muzea jako nowa forma wspomagająca proces kształcenias. 361 - 374CZYSTY TEKST
Anna Mazurek-Kusiak, Usługi edukacyjne świadczone przez lubelskie muzea jako nowa forma wspomagająca proces kształcenia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 361 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mazurek-Kusiak", title = "Usługi edukacyjne świadczone przez lubelskie muzea jako nowa forma wspomagająca proces kształcenia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "361 - 374" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena M. Stuss, Outsourcing personalny w sektorze usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 217 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena M. Stuss", title = "Outsourcing personalny w sektorze usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "217 - 227" }