-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Słowo od Redaktor Naczelnej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 11 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Słowo od Redaktor Naczelnej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "11 - 13" }
-
CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Głos gościnnego wprowadzenia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 14 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Głos gościnnego wprowadzenia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "14 - 17" }
-
Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznejs. 21 - 72CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 21 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "Estetyka versus aksjologia w ujęciu krytyczno-epistemologicznym teorii i praktyki kulturowej/społecznej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "21 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Krzystzof Maliszewski, Przebudzenie pragnienia – fantazmatyczny wymiar aksjologii pedagogicznej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 73 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Krzystzof Maliszewski", title = "Przebudzenie pragnienia – fantazmatyczny wymiar aksjologii pedagogicznej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "73 - 93" }
-
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogikis. 97 - 125CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogiki, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 97 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy) Ambiwalencje wstrętu. O nienasyceniu wymiotu w dwubiegunowych inkluzjach J. Kristevej i J.P. Sartre’a dla pedagogiki", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "97 - 125" }
-
Persona i Cień w epoce wiktoriańskiej i w ponowoczesności : Jungowska analiza zachodnioeuropejskiej hipokryzjis. 126 - 148CZYSTY TEKST
Tomasz Olchanowski, Persona i Cień w epoce wiktoriańskiej i w ponowoczesności : Jungowska analiza zachodnioeuropejskiej hipokryzji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 126 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Olchanowski", title = "Persona i Cień w epoce wiktoriańskiej i w ponowoczesności : Jungowska analiza zachodnioeuropejskiej hipokryzji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "126 - 148" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Wilk, Obrazy odczuwalne – czyli kultura i sztuka wobec niepokojów społecznych, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 149 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Wilk", title = "Obrazy odczuwalne – czyli kultura i sztuka wobec niepokojów społecznych", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "149 - 173" }
-
Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturowąs. 174 - 200CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturową, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 174 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Kształtowanie trzeciej natury ludzkiej wychowanka poprzez edukację międzykulturową", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "174 - 200" }
-
W trosce o człowieka w odsłonie Thomasa Mertona, Abrahama Joshuy Heschela i Paula Tillichas. 201 - 218CZYSTY TEKST
Julita Orzelska, W trosce o człowieka w odsłonie Thomasa Mertona, Abrahama Joshuy Heschela i Paula Tillicha, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 201 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Julita Orzelska", title = "W trosce o człowieka w odsłonie Thomasa Mertona, Abrahama Joshuy Heschela i Paula Tillicha", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "201 - 218" }
-
Sztuka przyjazna człowiekowi. Świat sztuki współczesnej – świat odbiorcy : próba porozumienias. 249 - 271CZYSTY TEKST
Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz, Sztuka przyjazna człowiekowi. Świat sztuki współczesnej – świat odbiorcy : próba porozumienia, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 249 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kwiatkowska-Tybulewicz", title = "Sztuka przyjazna człowiekowi. Świat sztuki współczesnej – świat odbiorcy : próba porozumienia", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "249 - 271" }
-
Wartości edukacyjne współczesnej prozy dziecięco-młodzieżowej w kontekście problemów dziecka osamotnionegos. 272 - 289CZYSTY TEKST
Anna Józefowicz, Wartości edukacyjne współczesnej prozy dziecięco-młodzieżowej w kontekście problemów dziecka osamotnionego, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 272 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Józefowicz", title = "Wartości edukacyjne współczesnej prozy dziecięco-młodzieżowej w kontekście problemów dziecka osamotnionego", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "272 - 289" }
-
Edukacja estetyczna w permanentnym rozwoju osobowości : działania edukacyjne muzeów i centrów naukis. 290 - 307CZYSTY TEKST
Renata Pater, Edukacja estetyczna w permanentnym rozwoju osobowości : działania edukacyjne muzeów i centrów nauki, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 290 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Pater", title = "Edukacja estetyczna w permanentnym rozwoju osobowości : działania edukacyjne muzeów i centrów nauki", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "290 - 307" }
-
Między zachwytem a oddźwiękiem – o znaczeniu autentyzmu w edukacji muzealnejs. 308 - 328CZYSTY TEKST
Jolanta Skutnik, Między zachwytem a oddźwiękiem – o znaczeniu autentyzmu w edukacji muzealnej, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 308 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Skutnik", title = "Między zachwytem a oddźwiękiem – o znaczeniu autentyzmu w edukacji muzealnej", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "308 - 328" }
-
Matrix i pół-Matrix czyli rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona jako wyzwania dla tożsamości, kultury, sztuki i edukacjis. 355 - 388CZYSTY TEKST
Wojciech Siwak, Matrix i pół-Matrix czyli rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona jako wyzwania dla tożsamości, kultury, sztuki i edukacji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 355 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Siwak", title = "Matrix i pół-Matrix czyli rzeczywistość wirtualna i rzeczywistość rozszerzona jako wyzwania dla tożsamości, kultury, sztuki i edukacji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "355 - 388" }
-
Człowiek, świat wartości a współczesny obraz edukacji muzycznej : konfrontacje – wyzwania – kierunki zmianys. 389 - 408CZYSTY TEKST
Alicja Tupieka-Buszmak, Człowiek, świat wartości a współczesny obraz edukacji muzycznej : konfrontacje – wyzwania – kierunki zmiany, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 389 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Tupieka-Buszmak", title = "Człowiek, świat wartości a współczesny obraz edukacji muzycznej : konfrontacje – wyzwania – kierunki zmiany", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "389 - 408" }
-
Etos i gra w „Ogólnym wychowaniu muzycznym” Eberharda Preussnera na tle niektórych nurtów filozoficznych i pedagogicznychs. 409 - 432CZYSTY TEKST
Jarosław Chaciński, Etos i gra w „Ogólnym wychowaniu muzycznym” Eberharda Preussnera na tle niektórych nurtów filozoficznych i pedagogicznych, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 409 - 432
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Chaciński", title = "Etos i gra w „Ogólnym wychowaniu muzycznym” Eberharda Preussnera na tle niektórych nurtów filozoficznych i pedagogicznych", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "409 - 432" }
-
Zadania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania i rozwijania kultury muzycznej dziecis. 433 - 443CZYSTY TEKST
Rafał Majzner, Zadania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania i rozwijania kultury muzycznej dzieci, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 433 - 443
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Majzner", title = "Zadania nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w zakresie kształtowania i rozwijania kultury muzycznej dzieci", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "433 - 443" }
-
Życie człowieka w cieniu skrzydeł Thanatosa, czyli rozwojowe zmagania ze śmierciąs. 219 - 245CZYSTY TEKST
Marta Anna Sałapata, Życie człowieka w cieniu skrzydeł Thanatosa, czyli rozwojowe zmagania ze śmiercią, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 219 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Anna Sałapata", title = "Życie człowieka w cieniu skrzydeł Thanatosa, czyli rozwojowe zmagania ze śmiercią", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "219 - 245" }
-
Edukacyjne wartości sztuki – aksjologiczny wymiar malarstwa polskiego przełomu XIX/ XX wieku : wybrane przykładys. 329 - 352CZYSTY TEKST
Bożena Stawoska-Jundziłł, Edukacyjne wartości sztuki – aksjologiczny wymiar malarstwa polskiego przełomu XIX/ XX wieku : wybrane przykłady, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2016 / Numer 11, s. 329 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Stawoska-Jundziłł", title = "Edukacyjne wartości sztuki – aksjologiczny wymiar malarstwa polskiego przełomu XIX/ XX wieku : wybrane przykłady", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2016 / Numer 11", pages = "329 - 352" }