-
Charakterystyka indywidualnych modeli adaptacji jednostek do zmiennych warunków realizacji celów społecznychs. 20 - 39CZYSTY TEKST
Jarosław Korczak, Charakterystyka indywidualnych modeli adaptacji jednostek do zmiennych warunków realizacji celów społecznych , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 20 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Korczak", title = "Charakterystyka indywidualnych modeli adaptacji jednostek do zmiennych warunków realizacji celów społecznych ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "20 - 39" }
-
Walka o narodziny i wytrwałość nadziei : świadectwo osobiste w refleksji wokół lekturys. 43 - 66CZYSTY TEKST
Agnieszka Dul, Walka o narodziny i wytrwałość nadziei : świadectwo osobiste w refleksji wokół lektury , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 43 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dul", title = "Walka o narodziny i wytrwałość nadziei : świadectwo osobiste w refleksji wokół lektury ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "43 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Rudomska, Zachowania dziecka głuchoniewidomego z autyzmem : studium przypadku , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 67 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Rudomska", title = "Zachowania dziecka głuchoniewidomego z autyzmem : studium przypadku ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "67 - 86" }
-
Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic interventions. 87 - 100CZYSTY TEKST
Magdalena Prentka, Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic intervention , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 87 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Prentka", title = "Aetiology of Theory of Mind disorders for people with Autism Spectrum Disorder : Neurocognitivetherapeutic intervention ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "87 - 100" }
-
Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennegos. 103 - 142CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennego, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 103 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Heterotopie, allotopie i atoposy : o (nie)miejscach kultury i tekstu i tryumfie myślenia międzyprzestrzennego", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "103 - 142" }
-
Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjnes. 143 - 157CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjne , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 143 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjne ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "143 - 157" }
-
Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości"s. 158 - 195CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości", Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 158 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek", title = "Wychowywanie do twórczości przez sztukę : "O potrzebie poszukiwania i tworzenia wartości"", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "158 - 195" }
-
CZYSTY TEKST
Marian Bybluk, Направления развития российской системы образования в XXI веке , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 199 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Bybluk", title = "Направления развития российской системы образования в XXI веке ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "199 - 223" }
-
The Triangulation : From Geodesy to Attempt at Overcoming of Conceptual Limitations in Social Research Methodologys. 224 - 246CZYSTY TEKST
Sławomir Pasikowski, The Triangulation : From Geodesy to Attempt at Overcoming of Conceptual Limitations in Social Research Methodology , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 224 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Pasikowski", title = "The Triangulation : From Geodesy to Attempt at Overcoming of Conceptual Limitations in Social Research Methodology ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "224 - 246" }
-
Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities researchs. 249 - 259CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities research , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Between philosophy and pedagogy : about new horizons of humanities research ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "249 - 259" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Ratkowska-Pasikowska, Małgorzata Jarecka-Zyluk, Role of teacher, culture and the family in sexual education context , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 260 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Ratkowska-Pasikowska, Małgorzata Jarecka-Zyluk", title = "Role of teacher, culture and the family in sexual education context ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "260 - 272" }
-
Ferocity Impulsiveness Transformation Anthropological feminine threads based on “Women Who Run With the Wolves” by Clarissa Pinkola Estéss. 273 - 286CZYSTY TEKST
Marta Małecka, Ferocity Impulsiveness Transformation Anthropological feminine threads based on “Women Who Run With the Wolves” by Clarissa Pinkola Estés , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 273 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Małecka", title = "Ferocity Impulsiveness Transformation Anthropological feminine threads based on “Women Who Run With the Wolves” by Clarissa Pinkola Estés ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "273 - 286" }
-
Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy)s. 287 - 303CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy) , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 287 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Monstra, potwory i dziwolągi : autorytety podejrzane : (z) różnicy wyrodzone (antropotechniczny projekt edukacji różnicy) ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "287 - 303" }
-
O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walkis. 307 - 323CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 307 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "307 - 323" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Między kulturą i edukacją : słowo od redakcji ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "7 - 9" }
-
List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do światas. 13 - 19CZYSTY TEKST
Lech Witkowski, List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do świata , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 13 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Witkowski", title = "List do młodzieży: Terroryzm i uciekinierzy: młodzi i edukacja : o pułapkach adaptacji do świata ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "13 - 19" }